English

Συμπλήρωση συνεργατικού εγγράφου με μύθους-παραδόσεις, παροιμίες και αινίγματα

Συμπληρώσαμε συνεργατικό έγγραφο με μύθους-παραδόσεις, παροιμίες και αινίγματα για τη δημιουργία θεματικού ημερολογίου 2024 "Να΄χαμε και δύο στάλες μέλι..." και τη δημιουργία ψηφιακών παιχνιδιών και quizzes.

   

 

Παρασκευή σπιτικής βαζελίνης με μελισσοκέρι

Παρασκευάσαμε:

Σπιτική βαζελίνη 

Υλικά:

  • 2 κ. σούπας λάδι καρύδας,
  • 1 κ. σούπας ελαιόλαδο,
  • 1 κ. γλυκού μελισσοκέρι
  • 1-2 στ. αιθ. έλαιο μέντας

Εκτέλεση:

Λιώνουμε το μελισσοκέρι και το λάδι καρύδας σε μπεν μαρί. Αποσύρουμε από τη φωτιά, ρίχνουμε το ελαιόλαδο, το αιθέριο έλαιο μέντας, και ανακατεύουμε καλά. Τοποθετούμε το μίγμα στο δοχείο.

      

       

 

Συνταγή: Μπάρες δημητριακών με corn flakes και μέλι

Παρασκευάσαμε:

Μπάρες δημητριακών με corn flakes και μέλι

Υλικά

250γρ corn flakes άγλυκα

200 γρ μέλι,

150 γρ φυστίκια αλμυρά

100 γρ ηλιόσποροι, κολοκυθόσποροι, σουσάμι

Εκτέλεση

Αναμιγνύουμε όλα τα υλικά. Απλώνουμε το μίγμα πάνω σε μία λαδόκολλα. Τοποθετούμε από πάνω μία ακόμα λαδόκολλα. Ισιώνουμε την επιφάνεια του με τα χέρια. Τοποθετούμε στην κατάψυξη για 10'. Κόβουμε σε κομμάτια.

      

      

8/11/2023 Εκπαιδευτική επίσκεψη της We4all στο σχολείο μας

Πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη των Ψαρουδάκη Τζώρτζια και Παπανικολάου Άσπα της We4all (παγκόσμιος, μη κερδοσκοπικός, περιβαλλοντικός και ανθρωπιστικός οργανισμός) στο σχολείο μας.

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων Α2 και Α3 στο εργαστήριο Πληροφορικής και οι εκπαιδευτικοί Χατζηπαπά Γεωργία, ΠΕ04.02 Χημικός και Αγγελοπούλου Χρυσούλα, ΠΕ86 Πληροφορικής είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν για δύο ώρες (10:00-12:00) στο πρόγραμμα “Green Future” της We4all και να ενημερωθούν για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πλανήτης μας και για το πώς εμείς μπορούμε να ζούμε στην καθημερινότητά μας με έναν τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον. 

Επιπλέον μας δώρισαν 10 αρωματικά φυτά (4 λεβάντες, 4 δεντρολίβανα και 2 λεμονοθύμαρα) τα οποία οι μαθητές/τριες φύτεψαν με ιδιαίτερο ενθουσιασμό στην σχολική αυλή.

Στο εργαστήριο Πληροφορικής παρακολουθώντας την ενημέρωση:

p1   p2

Συμπληρώσαμε μηνύματα για την προστασία του περιβάλλοντος:

      

Στην αυλή μας, φυτεύοντας τα αρωματικά φυτά με την καθοδήγηση των Ψαρουδάκη Τζώρτζια και Παπανικολάου Άσπα της We4all:

k1   k2  k3   

k31   k4   k6 

Μας δώρισαν και κρεμαστά κλειδιών για τους/τις μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς:

k5

Οι εκπαιδεύτριες της We4all Ψαρουδάκη Τζώρτζια και Παπανικολάου Άσπα με τις εκπαιδευτικούς Αγγελοπούλου Χρυσούλα, ΠΕ86 Πληροφορικής, και Χατζηπαπά Γεωργία, ΠΕ04.02 Χημικό:

s

Συνταγή: Μπάρες δημητριακών με νιφάδες βρώμης, ταχίνι και μέλι

Παρασκευάσαμε:

Μπάρες δημητριακών με νιφάδες βρώμης, ταχίνι και μέλι

Υλικά

450γρ ταχίνι

200 γρ μέλι

150 γρ ξηροί καρποί χοντροκομμένα

200 γρ νιφάδες βρώμη

50 γρ σταφίδες

50 γρ cranberries

Εκτέλεση

Αναμιγνύουμε όλα τα υλικά. Απλώνουμε το μίγμα πάνω σε μία λαδόκολλα. Τοποθετούμε από πάνω μία ακόμα λαδόκολλα. Ισιώνουμε την επιφάνεια του με ένα ρολό. Κόβουμε σε κομμάτια.
    

Το συννεφόλεξο μας

Συμπληρώσαμε σε συνεργατικό έγγραφο των Google Docs τις λέξεις που μας έρχονται στο μυαλό στο άκουσμα των λέξεων μέλισσα και μέλι.

Στη συνέχεια δημιουργήσαμε με αυτές τις λέξεις, συννεφόλεξο με την εφαρμογή WordArt: Το συννεφόλεξο μας 

Δημιουργία και ονοματοδοσία ομάδων – Συμβόλαιο λειτουργίας ομάδων

Αφού απαντήσαμε σε ερωτηματολόγιο καταλήξαμε ότι για να λειτουργήσουν οι ομάδες θα πρέπει να:

  • Σεβόμαστε τον/την συμμαθητή/ήτρια μας όταν μιλάει.
  • Φροντίζουμε οι αποφάσεις να παίρνονται αφού ακουστούν όλες οι απόψεις των συμμαθητών μας.
  • Εκφράζουμε ελεύθερα τη γνώμη μας.
  • Συμμετέχουμε ενεργά στις δραστηριότητες της ομάδας μας

Δημιουργήσαμε αφίσα με το συμβόλαιο με την εφαρμογή canva:

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

Το λογότυπο της ομάδας:

και οι 3 ομάδες:

Η ομάδα της κυψέλης με το λογότυπο:

Η ομάδα των εργατριών με το λογότυπο:

Η ομάδα των κηφήνων με το λογότυπο:

Γιατί συμμετέχουμε στο “Να’χαμε και δύο στάλες μέλι…”; από τις ομάδες της Τετάρτης

Οι ομάδες της Τετάρτης:

Συμπληρώσαμε την ερώτηση "Γιατί συμμετέχουμε στο "Να'χαμε και δύο στάλες μέλι";" (στην εφαρμογή AnswerGarden).

Οι απαντήσεις μας ήταν:

  • για να γίνω μέλος μιας ομάδας κυψέλης
  • για να μάθω περισσότερα για το μέλι
  • για να γευτώ διαφορετικά είδη μελιού
  • για να μάθω περισσότερα για τις μέλισσες
  • θέλω μάθω τον ρόλο των μελισσών στη φύση
  • γιατί με ενδιαφέρει πολύ το μέλι
  • για να μάθω την κοινωνία της μέλισσας
  • ποιος ο ρόλος της βασίλισσας στην κυψέλη
  • ποιος ο ρόλος των εργατριών στη κυψέλη
  • ποιος ο ρόλος των κηφήνων στην κυψέλη
  • για να περάσω δημιουργικά τον χρόνο μου
  • για να μάθω την δουλειά του μελισσοκόμου
  • δημιουργία παιχνιδιών με το μέλι
  • για να γευτώ τα διαφορετικά είδη μελιού