Ελληνικά

ΜΑΝΟΛΗ, ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ;

Καλησπέρα σας!
Στην προηγούμενη δημοσίευση, σας είχα προϊδεάσει για το τι θα επακολουθούσε! Ξεκινάμε σήμερα με Μαθηματικά και Υπολογιστή! Αυτή τη φορά θα ανεβάσω κάποιες προτάσεις για να ξεκινήσουμε την επανάληψη μας και να εμπεδώσουμε μαθηματικές έννοιες.
Πάμε πρώτα να δούμε το πρόγραμμά μας! Το πρόγραμμα είναι ενδεικτικό και μπορείτε να υλοποιήσετε τις δραστηριότητες όποτε θέλετε εσείς!

Αρχικά, θα θυμηθούμε τη σειρά των αριθμών μέχρι το 20.  Θα ανεβάσω κάποιες εικόνες, που είναι καλό να τις βάλετε στη σειρά και να φτιάξετε μια αριθμογραμμή. Ύστερα, να την κολλήσετε όπου επιθυμείτε, στο γραφείο του ίσως, για να βλέπει τη σειρά των αριθμών, να την ακουμπάει και γενικά να έρχεται καθημερινά σε επαφή μαζί της, ώστε να την ανακαλεί στη μνήμη του. Γνωρίζω προφορικά ότι μετράει απλά είναι καλό να εμπεδώσει και  την αναγνώριση των αριθμών και τη γραφή τους.

Λόγω του ότι η παραπάνω αριθμογραμμή δεν έχει το 0 σας ανεβάζω και την επόμενη εικόνα από την οποία θα πάρετε το 0 για να το βάλετε κι αυτό στην παραπάνω αριθμογραμμή!  Κατεβάζετε τις εικόνες με δεξί κλικ!

Ακολουθούν με βάση τα παραπάνω ασκησούλες, στις οποίες καλείται ο Μανόλης να βάλει τους αριθμούς στη σειρά!

 

σειρά αριθμών έως το 20

μετράμε μέχρι το 20 κόβωντας και κολλώντας

Μίνιον στον Γκρου 20 βήματα

Έπειτα, έχουν σειρά ασκησούλες, που ο Μανόλης θα βρει ποιος αριθμός προηγείται και ποιος έπεται! Έβαλα τις ασκήσεις αυτού του θέματος σε ένα έγγραφο αυτή τη φορά!

προηγούμενος και επόμενος αριθμός

Κλείνοντας, ήρθε η ώρα που όλοι περιμέναμε, η ώρα του υπολογιστή! Παρακάτω, ο Μανόλης θα παίξει δυο παιχνίδια, παιχνίδι μνήμης και παρατηρητικότητας αντίστοιχα! Με το παιχνίδι μνήμης είναι αρκετά εξοικειωμένος και θα τα καταφέρει! Το παιχνίδι παρατηρητικότητας σίγουρα θα του αρέσει περισσότερο αλλά θα χρειαστεί και λίγο τη βοήθειά σας!

Αφήστε μια απάντηση