Updated on 24 Ιουνίου, 2024
Πακέτο 10_ΕξΑΕ
Η ενότητα 10 ήταν η αιτία της δημιουργίας προσωπικού λογαριασμού στο twitter !
Στην παρούσα λοιπόν ενότητα θα γίνει:
Σύντομη παρουσίαση του υλικού.
Συζήτηση (κατάθεση) εμπειριών χρήσης κοινωνικών δικτύων στη διδακτική πράξη.
Δημιουργία δικτυακής κοινότητας στην e-me η ολοκλήρωση της οποίας θα γίνει ως ομαδοσυνεργατική εργασία ασύγχρονα .
Updated on 24 Ιουνίου, 2024
Πακέτο 8_ΕξΑΕ
Εκτός από τη συζήτηση για τις εργασίες και τη σύντομη παρουσίαση του υλικού, ειδικά για τη συνεδρία της 8ης εβδομάδας προτείνεται:
· 1. Υλοποίηση της Δραστηριότητας 2 Συγκρίσεις μεταξύ ανοιχτών λογισμικών και περιβαλλόντων συζήτηση και ανάρτηση τω σχολείων στο κοινόχρηστο έγγραφο:
https://docs.google.com/document/d/1giLTcPHJXS4nxb766FiEcRHbnou2JCwrjtGsPSptnlE/edit?usp=sharing
· 2. Υλοποίηση της Δραστηριότητας 3. Παρά το γεγονός ότι οι συνάδελφοι ΠΕ 86 είναι περισσότερο ευαισθητοποιημένοι σε θέματα πνευματικών δικαιωμάτων προτείνεται η παρακολούθηση του video
αλλά και η σύσταση (προβολής του) στους μαθητές.
· 3. Υλοποίηση της Δραστηριότητας 6. Πρόταση για ατομική εργασία ενότητας.
· 4. Μετά το πέρας: Εναλλακτικά Δραστηριότητα 7 ομαδική ή Δραστηριότητα 8 ατομικά.
Updated on 24 Ιουνίου, 2024
Πακέτο 7_ΕξΑΕ
Οι συνάδελφοι ατομικά θα ασχοληθούν ή θα παρουσιάσουν ένα εκπαιδευτικό ιστολόγιο, έναν ενοιολογικό χάρτη και ένα δημιούργημά τους σε ένα άλλο οποιοδήποτε εργαλείο.
Δεν χρειάζεται να τονιστεί η διαφοροποιημένη προσέγγιση από βαθμίδα σε βαθμίδα και από σχολείο σε σχολείο.
Updated on 24 Ιουνίου, 2024
Πακέτο 6_ΕξΑΕ
Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για ασύγχρονες, υποστηρικτικές της μάθησης πλατφόρμες.
1. Συζήτηση
2. Συνοπτικά η e-class
3. Δραστηριότητα 3 Ατομικά: Αξιοποίηση αντικειμένων στης e-class (Οι συνάδελφοι θα αξιοποιήσουν 1-2 από τα παρακάτω διαθέσιμα αντικείμενα διαδραστικού περιεχομένου της e-class (Ακολουθία Εικόνων (Agamotto), Αριθμητικό κουίζ (Arithmetic Quiz), Κολάζ (Collage), Στήλη (Column), Σταυρόλεξο (Crossword), Κάρτες Διαλόγου (Dialog Cards), Σύρε και Άφησε (Drag and Drop), Άσκηση Συμπλήρωσης Κενών (Fill in the Blanks), Βρες Πολλαπλά Hotspots (Find Multiple Hotspots), Βρές το Hotspot (Find the Hotspot), Περιστρεφόμενες κάρτες (Flashcards), Μάντεψε την Απάντηση (Guess the Answer), Αντιπαραβολή Εικόνων, Δημιουργία διαδραστικών εικόνων (Image Juxtaposition), Αντιστοίχιση εικόνων (Image Pairing), Σειροθέτηση Εικόνων (Image Sequencing), Εναλλαγή εικόνων (Image Slider), Σημείωσε τις Λέξεις (Mark the Words), Παιχνίδι Μνήμης (Memory Game), Άσκηση Πολλαπλής Επιλογής (Multiple Choice), Ιστοριογραμμή (Timeline), True/False Question) και θα δημιουργήσουν 1 - 2 διαδραστικές δραστηριότητες για τους μαθητές τις οποίες και θα παρουσιάσουν).
4. Συνοπτικά η e-me
5. Δραστηριότητα 5 Ατομικά: Δημιουργία ιστολογίου στην e-me. (Οι συνάδελφοι από την εφαρμογή «e-me blogs» από τον κεντρικό χώρο εργασίας στην e-me επιλέξτε "Δημιουργία ιστολογίων" για να δημιουργήσετε το προσωπικό σας ιστολόγιο. Διαμορφώστε τη μορφή και την εμφάνιση του ιστολογίου σας όπως επιθυμείτε από τον Πίνακα ελέγχου. Επιλέξτε "Ενεργοποίηση & Δημοσίευση" για να αποθηκεύσετε τις επιλογές σας και να δημοσιεύσετε το ιστολόγιο. Επιλέξτε "Άρθρα --> Προσθήκη νέου". Συντάξτε ένα άρθρο και διαμορφώστε το όπως επιθυμείτε. Επιλέξτε "Προεπισκόπηση" για να δείτε πώς εμφανίζεται το άρθρο και εφόσον σας ικανοποιεί, επιλέξτε "Δημοσίευση").
6. ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΤΟΜΙΚΗ
Δραστηριότητα 6: Νέο μάθημα στην e-class 1. Δημιουργήστε ένα νέο μάθημα στην eClass. 2. Οργανώστε το σε θεματικές ενότητες. 3. Κάνετε το μάθημά σας κλειστό και εγγράψτε τους μαθητές σας (τον επιμορφωτή και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας σας). 4. Βάλτε μία ανακοίνωση και στείλτε ένα μήνυμα για να επικοινωνήστε με τους μαθητές σας. 5. Χρησιμοποιήστε εικόνες στο μάθημά σας. 6. Ενσωματώστε εκπαιδευτικά video από το youtube, vimeo, κλπ. 7. Ανεβάστε ένα αρχείο pdf. 8. Χρησιμοποιήστε τις εργασίες για την αποστολή μιάς εργασίας στους μαθητές. Δημιουργήστε μία άσκηση ως εργαλείο εμπέδωσης αλλά και ως εργαλείο αξιολόγησης. 9. Αξιοποιήστε αν θέλετε τα online ψηφιακά βιβλία(http://ebooks.edu.gr/ebooks/) και τους ψηφιακούς εκπαιδευτικούς πόρους(http://photodentro.edu.gr/lor/). 10. Ενημερώνετε τους μαθητές σας για κάθε νέο υλικό που ανεβάζετε. 11. Δημιουργήστε συζήτηση (forum) για το μάθημά σας. 12. Δημιουργήστε ιστολόγιο του μαθήματος.
Updated on 24 Ιουνίου, 2024
Πακέτο 5_ΕξΑΕ
Ενδεικτικά για τη συνεδρία αυτή προτείνουμε:
- Δραστηριότητα 2 Ατομικά 10 min (Εμπλουτισμένο β΄ γυμνασίου -μικρο-πείραμα 1.4) Γιατί όχι και στο Δημοτικό ?
- Δραστηριότητα 3 Ομαδικά 15 min
- Δραστηριότητα 5 Ομαδικά 20 min
Ασύγχρονα
- Δραστηριότητα 7 ή 8 ή 9 Ατομική Εργασία (Δεν είναι διδακτική παρέμβαση !)
Updated on 24 Ιουνίου, 2024
Πακέτο 4_ΕξΑΕ
Η πρότασή μας αφορά τη ανταλλαγή προτάσεων για διδακτική προσέγγιση STEM και ανάθεση της δραστηριότητας 3 (project) συνεργατικά ή ατομικά.