Εκπαιδευτική Εκδρομή με το σχολείο

Η πρώτη εκπαιδευτική εκδρομή φέτος ήταν πριν λίγες μέρες σε ένα κοντινό χωρίο της Πτολεμαΐδας το Εμπόριο. Πήγαμε με το λεωφορείο της γραμμής, η Δ΄ και ΣΤ΄΄ τάξη. Φτάνοντας στο χωρίο, μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ενός παλιού ιστορικού χωριού. Επισκεφτήκαμε πρώτα το ομοίωμα της Αγίας Σοφίας με τις κατακόμβες που από μόνη της σου κόβει […]

Εκδρομή στο Εμπόριο

Από την χαρά μου ξύπνησα πολύ πριν από τις άλλες φορές γιατί θα πήγαινα μια εκδρομή στην εκκλησία του Εμπορίου. Πήγα στο σχολείο και είδα τους φίλους μου χαρούμενους τόσο όσο εγώ να περιμένουν το λεωφορείο. Όταν φτάσαμε μας μίλησαν για τον ναό της μικρογραφίας της Αγίας Σοφίας, μετά μας πήγαν σε ένα γήπεδο για […]

Εκδρομή στο όμορφο Εμπόριο

Αύτη η εβδομάδα ξεκίνησε με μια ωραία εκδρομή στο χωριό Εμπόριο για να  επισκεφτούμε την υπέροχη εκκλησία του Αγίου Μήνα και μια αντιγραφή της Αγίας Σοφίας. Είναι ένα μέρος που και πέρσι το είχαμε επισκεφτή και μαγευτήκαμε με το πόσο ωραία πράγματα έχει κάνει εκεί ο πάτερ   Αθανάσιος και έτσι είχα μεγάλη χαρά που θα […]

Εκπαιδευτική εκδρομή στο Εμπόριο

Τη Δευτέρα το πρωί,ξύπνησα χαρούμενος  επειδή θα πηγαίναμε εκδρομή στο Εμπόριο! Μόλις έφτασα στο σχολείο,συνάντησα τους φίλους μου και περιμέναμε με ανυπομονησία το λεωφορειο.Ήρθε και επιτέλους ξεκινήσαμε.Ήταν μικρή αλλά παράλληλα όμορφη διαδρομή.Μετά από 20 λεπτάκια φτάσαμε.Αντικρίσαμε μια όμορφη και επιβλητική εκκλησία.Ήταν ένα μικρό αντίγραφο της Αγίας Σοφίας.Μας ξεναγήσανε στο χώρο και μας έδωσαν πληροφορίες.Ήταν όλα […]

Η σχολική εκδρομή στο Εμπόριο

Την προηγούμενη Δευτέρα εγώ με τους συμμαθητές μου είχαμε πάει στο Εμπόριο για να επισκεφτούμε την εκκλησία της Αγίας Σοφίας,η οποία είναι ένα αντίγραφο της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη.Η διαδρομή με το λεωφορείο κράτησε 20-25 λεπτά.Όταν κατεβήκαμε από το λεωφορείο μπήκαμε στην εκκλησία όπου μας περίμενε μία ευγενική κυρία η οποία μας ξενάγησε και μας […]

Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

Στις 6 Νοεμβρίου πήγαμε εκδρομή με το σχολείο μου στο χωριό Εμπόριο.Το πρωί ξύπνησα ενθουσιασμένη και κατευθείαν ετοιμάστηκα για αυτήν την υπέροχη εκδρομή.Τρέχοντας πήγα στο σχολείο για να προλάβω το λεωφορείο και όταν έφτασα κάναμε προσευχή και μέτα επιτέλους μπήκαμε στο λεωφορείο και ξεκινήσαμε τον δρόμο μας. Η διαδρομή μας δεν κράτησε πολύ και φτάσαμε  […]

Η εκδρομή στο Εμπόριο!

Η εκδρομή μου με το σχολείο μου στο Εμπόριο, ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία ! Ξύπνησα πρωί πρωί ενθουσιασμένη, γιατί σε λίγα λεπτά θα πηγαίναμε στην εκδρομή. Έτσι ντύθηκα γρήγορα και άρχισα σιγά σιγά να ετοιμάζω την τσαντούλα μου. Όταν έφτασε η ώρα να πάμε στο σχολείο ήμουν χαρούμενη, επειδή ήξερα ότι σε λίγα λεπτά […]