Η εκδρομή στο Εμπόριο!

Η εκδρομή μου με το σχολείο μου στο Εμπόριο, ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία ! Ξύπνησα πρωί πρωί ενθουσιασμένη, γιατί σε λίγα λεπτά θα πηγαίναμε στην εκδρομή. Έτσι ντύθηκα γρήγορα και άρχισα σιγά σιγά να ετοιμάζω την τσαντούλα μου. Όταν έφτασε η ώρα να πάμε στο σχολείο ήμουν χαρούμενη, επειδή ήξερα ότι σε λίγα λεπτά θα μπαίναμε στο λεωφορείο και θα ξεκινούσε η εκδρομή μας. Μόλις έφτασε η ώρα, οι φίλες μου και εγώ πήγαμε να καθήσουμε στην γαλαρία, για να είμαστε μαζί στην διάρκεια της διαδρομής. Τα καταφέραμε και έτσι ξεκινήσαμε. Μετά από λίγη ώρα φτάσαμε, κατεβήκαμε και είδαμε γύρω μας αυτό το όμορφο χωριό. Θαυμάσαμε τα παλιά όμορφα σπίτια, τα ψηλά πεύκα και ακούγαμε το αρμονικό κελάηδισμα των πουλιών και το απαλό θρόισμα των φύλλων. Έπειτα φτάσαμε στην υπέροχη εκκλησία του χωριού και στην είσοδο βρήκαμε την ξεναγό μας. Στη συνέχεια μπήκαμε μέσα και είδαμε το ναό, που είχε φταχτεί ως ένα μικρό αντίγραφο της Αγίας Σοφίας. Ήταν πολύ όμορφα!! Αφού τελείωσε η ξενάγηση περπατήσαμε, ανάμεσα στα δρομάκια του χωριού, ώσπου επιτέλους φτάσαμε στο Καστανόδασος. Εκεί τρέξαμε, παίξαμε, μιλήσαμε και περάσαμε τέλεια. Ήταν μια φανταστική εκδρομή!!!

One thought on “Η εκδρομή στο Εμπόριο!

1. Μπράβο! Εκτός από την ολοκληρωμένη εργασία έκανες και υπέροχη περιγραφή. Μπράβο!!