Updated on April 13, 2024
Έννοιες κλειδιά
- Επιστημονική θεωρία
- Ανοικτή Εκπαίδευση
- Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
- Μάθηση
- Διδασκαλία
- Τεχνολογικές θέσεις μιας θεωρίας
- Επιστημονική της Αγωγής
- Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας
- Γνωστικά Επιστημονικά πεδία
- Μεταφορά/Μεταβίβαση της γνώσης
Updated on April 13, 2024
Προσδοκώμενα Αποτελέσματα του Κεφαλαίου
Μόλις μελετήσετε το κεφάλαιο αυτό, θα είστε σε θέση να:
- Αναφέρετε τους λόγους για του οποίους δεν αναπτύχθηκε νωρίτερα μια σαφής επιστημονική θεωρία για την ΑεξΑΕ
- Γνωρίζεται τα προβλήματα που έφερε ο όρος «ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση»
- Κατανοήσετε ότι δεν υπάρχει «μεταφορά της γνώσης», ούτε «μετάβαση της γνώσης», αλλά η γνώση είναι προϊόν που ανακαλύπτεται από τον ίδιο τον εκπαιδευόμενο
- Αναφέρετε τις δυο ακαδημαϊκές συντεταγμένες που ορίζουν το επιστημονικό πεδίο της εξ αποστάσεως εκπαίδευση
- Επισημάνετε γνωστικά πεδία που εμπίπτουν στην κατηγορία του επιστημονικού πεδίου της Εεξ ΑΕ
- Ορίζεται τα στοιχεία που συνθέτουν μια εκπαιδευτική θεωρία με βάση τις ερμηνείες του (Γεώργιος, 1990)
- Αναφέρετε τα στοιχεία και τις προσπέσεις μια θεωρίας (κατά Γ. Δήμου) ως να θεμελιώνετε κατάλογο τρόπο μια πρώτης χάρτα για μια θεωρία της ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευση
- Να αναφέρετε γιατί και πώς η θεωρία για την ΑεξΑΕ
- Είναι αληθής
- Πληροφορεί
- Είναι σαφής
- Είναι της μορφής «εάν αυτό τότε εκείνο»
- Είναι απαλλαγμένη από κοινωνικούς και ηθικούς κανόνες και αξίες