Έννοιες κλειδιά

  • Επιστημονική θεωρία
  • Ανοικτή Εκπαίδευση
  • Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
  • Μάθηση
  • Διδασκαλία
  • Τεχνολογικές θέσεις μιας θεωρίας
  • Επιστημονική της Αγωγής
  • Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας
  • Γνωστικά Επιστημονικά πεδία
  • Μεταφορά/Μεταβίβαση της γνώσης

Προσδοκώμενα Αποτελέσματα του Κεφαλαίου

Μόλις μελετήσετε το κεφάλαιο αυτό, θα είστε σε θέση να:

  • Αναφέρετε τους λόγους για του οποίους δεν αναπτύχθηκε νωρίτερα μια σαφής επιστημονική θεωρία για την ΑεξΑΕ
  • Γνωρίζεται τα προβλήματα που έφερε ο όρος «ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση»
  • Κατανοήσετε ότι δεν υπάρχει «μεταφορά της γνώσης», ούτε «μετάβαση της γνώσης», αλλά η γνώση είναι προϊόν που ανακαλύπτεται από τον ίδιο τον εκπαιδευόμενο
  • Αναφέρετε τις δυο ακαδημαϊκές συντεταγμένες που ορίζουν το επιστημονικό πεδίο της εξ αποστάσεως εκπαίδευση
  • Επισημάνετε γνωστικά πεδία που εμπίπτουν στην κατηγορία του επιστημονικού πεδίου της Εεξ ΑΕ
  • Ορίζεται τα στοιχεία που συνθέτουν μια εκπαιδευτική θεωρία με βάση τις ερμηνείες του (Γεώργιος, 1990)
  • Αναφέρετε τα στοιχεία και τις προσπέσεις μια θεωρίας (κατά Γ. Δήμου) ως να θεμελιώνετε κατάλογο τρόπο μια πρώτης χάρτα για μια θεωρία της ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευση
  • Να αναφέρετε γιατί και πώς η θεωρία για την ΑεξΑΕ
  • Είναι αληθής
  • Πληροφορεί
  • Είναι σαφής
  • Είναι της μορφής «εάν αυτό τότε εκείνο»
  • Είναι απαλλαγμένη από κοινωνικούς και ηθικούς κανόνες και αξίες