Posted on January 24, 2022
Ύστερα από επικοινωνία με τον κύριο Αλέκο με ενημερωσε ότι δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει τηλεκπαιδευση.
Δυστυχώς λόγω τεχνικών προβλημάτων και εγώ το ίδιο.
Εργασίες
Να φτιάξετε τον πιο υπέροχο χιονάνθρωπο.
Να βγάλετε φωτογραφίες στο χιόνι με τις πιο αστείες γκριμάτσες.
Αν καταφέρω να ανοίξω τον υπολογιστή γιατί έχω μόνο το κιν. αυτή τη στιγμή θα σας στείλω και κάτι να δείτε και να ακούσετε.
Posted on January 24, 2022
Ενημέρωση 24 1.22
Λογω τεχνικών προβλημάτων η έναρξη του μαθήματος θα καθυστερήσει. Θα υπαρξει ενημέρωση σε περίπτωση που αλλάξει κάτι. Δυστυχώς λόγω καιρικών συνθηκών δεν είναι δυνατή και η μετάβαση στο σχολείο για χρήση του εκεί εξοπλισμού.
Updated on January 24, 2022
Ενημέρωση
Αττική θα παραμείνουν κλειστά και το Υπουργείο ανακοίνωσε την
πραγματοποίηση των μαθημάτων με τηλεκπαίδευση κατά τις πρωινές ώρες
και όχι με το πρόγραμμα της τηλεκπαίδευσης που έχει ετοιμάσει το
σχολείο για το διάστημα 14.10 - 17.20, σύμφωνα με την σχετική εγκύκλιο
του Υπουργείου.
Επομένως θα εφαρμοσθεί το κανονικό πρωινό ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε
τμήματος, ενώ η κάθε διδακτική ώρα θα διαρκεί 30 λεπτά.
Πιο συγκεκριμένα:
1η διδακτική ώρα: 8.15 - 8.45
2η διδακτική ώρα: 9.00 - 9.30
3η διδακτική ώρα: 10.00 - 10.30
4η διδακτική ώρα: 10.45 - 11.15
5η διδακτική ώρα; 11.45 - 12.15
6η διδακτική ώρα; 12.35 - 13.05
Posted on January 21, 2022
21.1.2022
Σήμερα κάναμε ξανά ανάγνωση το μάθημα (μοιράζοντας ρόλους σε κάθε παιδί, προσπαθώντας να θυμούνται τη σειρά τους και να ακούνε τους άλλους όταν διαβάζουν).
Γράψαμε την ορθογραφία μας. Όποιο παιδί έχει λαθάκια πρέπει να έχει το κίτρινο τετράδιο στο φάκελο για να τα δει σπίτι.
Δεν προχωρήσαμε και ένας λόγος είναι το ότι μπερδεύουμε ακόμα το δ -β και θ. Τη Δευτέρα θα τους πω να γράψουν λεξούλες που να περιέχουν αυτά γράμματα για να δω πως τα πάμε.
Εργασίες: Φωτοτυπία
Μαθηματικά: Κάνουμε επανάληψη τα ζευγαράκια. Ξεκινήσαμε με του 10 που πρέπει να τα ξέρουμε απέξω. Όταν βλέπουν π.χ το 8 να πηγαίνει αμέσως το μυαλό τους στο 2 για να γίνει 10 χωρίς να μετράνε με τα δάχτυλα. Ζωγραφίσαμε τα ποντικάκια του 10 και τα κολλήσαμε στο πράσινο τετράδιο (όποιος δεν έχει τελειώσει το συνεχίζει σπίτι). Δυστυχώς δε βρήκα στον υπολογιστή μου το αρχείο με τα ποντικάκια για να το στείλω στα παιδιά που έλειπαν. Θα τους το κρατήσω ή θα το βγάλω τη Δευτέρα μια φωτογραφία και θα το βάλω τότε στο blog.
Εργασίες: Φωτοτυπία
Posted on January 20, 2022
20.1.2022
Γλώσσα
Κάναμε στο Τ.Ε (λεπτό) σελ. 60 και από 61 ασκ. 2.
Κολλήσαμε στο μπλε τετράδιο το κεφαλαίο γράμμα Δ (δρόμος) και διαλέξαμε μια λέξη από δ (δώρο) τη γράψαμε και σκεφτήκαμε προτάσεις με τη λέξη δώρο .θέλουμε μικρές προτάσεις ποιος; τι κάνει;
Είπαμε πολλές προτάσεις. Διαλέξαμε και γράψαμε όλοι την πρόταση "Ο παπαγάλος πήρε ένα δώρο."
Εργασίες: Ανάγνωση το ίδιο
Κόκκινο τετράδιο "Θέλω χάδια στη μουσούδα."
Φτιάχνω και μια ζωγραφιά (π.χ σκυλάκι και παιδάκι)
Μπλε τετράδιο (ζωγραφίζω το κεφαλαίο Δ, κάνω τις ασκήσεις)
Μαθηματικά: Παίξαμε με ομάδες ένα παιχνίδι με τα διπλά αθροίσματα.
Updated on January 19, 2022
19.1.2022
Γλώσσα: Μάθαμε το νέο γράμμα μας το Δδ. Κεφάλαιο " Μόνος στο σκοτάδι" σελ. 66- 67. Κάναμε τις ασκήσεις, είδαμε το ένα γράμμα μια ιστορία και βρήκαμε τις λέξεις από δ. Προσπαθήσαμε να το ξεχωρίσουμε από το β γιατί φωνολογικά το μπερδεύουν συχνά τα παιδιά. Βρήκα αυτό το βιντεάκι από ειδική παιδαγωγό (εξηγεί αυτό που είπαμε στην τάξη ..ότι για να πω το δ δαγκώνω λίγο τη γλώσσα μου). Ίσως βοηθήσει...
Ένα γράμμα μια ιστορία " Ο δακρυσμένος δράκος" https://video.link/w/Jo0Vc
Εργασίες: Ανάγνωση σελ. 67 όλο το κείμενο
Γραφούλης 2 σελ. με Δδ (Μαθαίνω για ορθογραφία)
Μπλε τετράδιο : Ζωγραφίζω το Β βασιλιάς, γεμίζω με μικρά β το μεγάλο και γράφω 4 λέξεις έξω από το Β που να ξεκινάνε από β ...π.χ βόλτα, βαρέλι...
Όσα παιδιά έχουν λαθάκια στην ορθογραφία (στη σημερινή και στη χτεσινή) και τους έχει βάλει συννεφάκια η κ. Νικόλ τις γράφουν 3 φορές). Πρέπει να αρχίσουμε να θυμόμαστε και με τι ο,ω ή ι,η,υ γράφονται οι λέξεις.
Αρχείο για μπλε τετράδιο
Μαθηματικά
Εργασίες: Πράσινο τετράδιο (πράξεις δεινόσαυρος). Κυκλώνω τον μεγαλύτερο αριθμό, τον κλειδώνω στο μυαλό μου...κ.λπ. (Όπως έχουμε εξηγήσει)
Μικρού μήκους που είδαμε τελευταία ώρα αλλά δεν προλάβαμε να μου διηγηθούν την ιστορία και να εξηγήσουμε τι συνέβη. Αύριο...
La Luna (Υποψήφια για Όσκαρ καλύτερης ταινίας μικρού μήκους).
Updated on January 18, 2022
18.1.2022
Γλώσσα: Μάθαμε το γράμμα Ββ και κάναμε Β.Μ την άσκηση σελ. 65 (δεύτερη). Το μικρό β μπορεί να μας δυσκολέψει λίγο. Είπαμε να το προσπαθήσουμε με το σωστό τρόπο. Να βάλουμε τα δυνατά μας. Τους δείξαμε και έναν δεύτερο (σαν το κεφαλαίο αλλά η γραμμή να περνάει το πάτωμα και λίγο πιο μικρό). Αν κάποιο παιδί δυσκολευτεί πολύ μπορεί να κάνει μια γραμμή με το δύσκολο τρόπο στο γραφούλη και μια με τον εύκολο.
Διαβάσαμε το παραμύθι " Ο Βάτραχος και ο ξένος" .Μπορεί όποιος θέλει να το κατεβάσει από το σύνδεσμο:http://cultureedu.gr/images/dikaiomata/o_batraxos_kai_o_xenos.pdf
Τραγούδι ¨Ο βάτραχος" Πρωτοψάλτη https://video.link/w/2leVc
Ένα γράμμα μια ιστορία https://video.link/w/s8lVc
Εργασίες: Ανάγνωση σελ. 64 (όλο το κείμενο)
Γραφούλης 2 σελίδες με Ββ (μαθαίνω για ορθογραφία)
Μαθηματικά: Κάναμε όσες ασκήσεις είχαν μείνει στο Τ.Ε κεφ.19
Updated on January 17, 2022
17.1.2021
Γλώσσα: Β.Μ κάναμε σελ. 64-65. Μάθαμε μόνο το γράμμα Ωω. Κάναμε την πρώτη μόνο ασκ. από σελ. 65 και εντοπίσαμε το Ωω στο τραγούδι στο κάτω μέρος. Μάθαμε πότε βάζω το ο'ή ω στο τέλος μιας λέξης. Τα ρήματα τα εξηγήσαμε λίγο σαν έννοια με απλό τρόπο (λεξούλες που μπορείς να τις παρουσιάσεις με κίνηση...π.χ γράφω, τρέχω. Τους έλεγα εύκολα ρήματα και κάναμε την κίνηση σαν παντομίμα.)
Εργασίες: Ανάγνωση σελ. 65 (τις πρώτες 3 γραμμές). Αύριο θα το έχουμε όλο. Όποιος θέλει το προσπαθεί και σήμερα (έχει το β που δεν έχουμε μάθει αλλά τα περισσότερα παιδιά το γνωρίζουν ήδη)
Γραφούλης 2 σελίδες. Μαθαίνω για ορθογραφία.
Μπλε τετράδιο (ζωγραφίζω την καρδούλα με το εγώ κόκκινη και το μήλο με το το πράσινο).
Μαθηματικά
Τελειώσαμε το κεφ. 19. Κάναμε και 2 ασκ. από Τ.Ε (3 και 6). Προσπαθούμε να καταλάβουμε το μισό και το διπλάσιο. Βρήκαμε το μισό αριθμών μέχρι το 10. Διαπιστώσαμε ότι κάποιο έχουν μισό και κάποιοι είναι δύσκολο να μοιραστούν δίκαια.
Θυμηθήκαμε τα διπλά αθροίσματα με ένα τραγουδάκι που μαθαίνουμε. Πρέπει να ξέρουν μέχρι το 5+ 5. Εμείς βέβαια παιχνιδιάρικα με το τραγούδι λέμε μέχρι 10 + 10
Εργασίες: Μαθαίνω από Β.Μ (χοντρό) κεφ. 19 τα κίτρινα πινακάκια (τακτικοί αριθμοί επανάληψη, διπλάσιο, μισό).
Φύλλο εργασίας Μαθηματικά.
Όποιος θέλει μπορεί να ακούσει το τραγούδι και να παίξει παιχνίδια με αυτά που μαθαίνουμε.
Ρήματα κατάληξη ω ( τραγούδι και παιχνίδι όποιος θέλει)
https://wordwall.net/resource/8840314
παιχνίδι on-line Διπλά Αθροίσματα
https://wordwall.net/el/resource/1267078
https://wordwall.net/resource/1284556
https://wordwall.net/el/resource/14432318
Προσθέσεις
https://wordwall.net/el/resource/1278642
Ενημέρωση
- θα χρειαστούμε να φέρει κάθε παιδί ένα ακόμα πακέτο Α4
- Για το μάθημα των εικαστικών ένα πακέτο με πολύχρωμα χαρτονάκια και ένα μπλοκ ακουαρέλας
Posted on January 14, 2022
14.1.2022
Έχουμε μόνο στο κόκκινο τετράδιο αντιγραφή και ορθογραφία την πρόταση
Ο ουρανός είναι γαλανός.
Ξαναδιαβάζω 1-2 φορές το μάθημα με το ου. Κάναμε όλες τις ασκήσεις στο Τ.Ε (λεπτό) για το ου.
Συζητήσαμε τι τρώμε για πρωινό και τα γράψαμε στον πίνακα (υγιεινά - ανθυγιεινά)
Posted on January 13, 2022
13.1.2022
Γλώσσα: Κάναμε από Τ.Ε (λεπτό) σελ. 57 ασκ. 2 - 3
Εργασίες: Ανάγνωση Β.Μ (χοντρό) σελ. 62 (το ίδιο με χτες - σκιασμένο) και από Τ.Ε σελ. 57 το κείμενο της ασκ. 2
Κόκκινο τετράδιο αντιγραφή (4) και ορθογραφία την πρόταση
Γουρούνι έχεις ουρά;
Στο κενό ζωγραφίζω το ου (φτιάχνω το ο σαν άντραςκαι το υ σαν γυναίκα)
Ο τόνος στο ου όταν τονίζεται μπαίνει στο ύ. Φτιάχνω πάνω από το υ (γυναίκα) ένα τόνο να μοιάζει με ανθοδέσμη)
Μαθηματικά
Κάναμε Β.Μ (χοντρό) σελ. 52
Εργασία: Να μάθουν το κίτρινο πινακάκι (τακτικοί αριθμοί)