Ελληνικά

10.12.2021

Για Τρίτη

Τη Δευτέρα δεν έχουμε σχολείο λόγω υποχρεωτικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών των τάξεων Α' και Β΄ Δημοτικού.

Γλώσσα: Ανάγνωση το ίδιο μάθημα (1-2 φορές) και τις προτάσεις στο χαρτάκι

Κόκκινο τετράδιο αντιγραφή και ορθογραφία την πρόταση

Το γατάκι και η αγάπη. 

Μπλε τετράδιο (Γεμίζω το γράμμα Γ με μικρά γ και ζωγραφίζω τη γοργόνα, φτιάχνω τις φωνούλες , τις διαβάζω και κάνω την άσκηση με το ι και το η)

Μαθηματικά επαναληπτικό φύλλο εργασίας

Αρχεία

10.12.2021

10.12.2021 μαθηματικά

 

 

9.12.2021

Γλώσσα: Μάθαμε το νέο γράμμα Γγ (Γάτα και παπαγάλος). Κάναμε τις 2 σελίδες από Β.Μ . Παρατηρήσαμε την εικόνα, μαντέψαμε τι έγινε και τι νιώθουν οι ήρωες, διάβασαν τα παιδιά όλο το μάθημα ακόμα και άγνωστα γράμματα, κάναμε την άσκηση που έπρεπε να συμπληρώσουμε κεφαλαίο ή μικρό Γγ συζητώντας γιατί μπαίνει κεφαλαίο και ακούσαμε το τραγούδι χρωματίζοντας και ψάχνοντας τα Γγ.  Μας δυσκολεύει πάντα η γραφή του μικρού γ (πρέπει να είναι ο σάκος όπως είπαμε κάτω από τη γραμμή και να ενώνεται ουσιαστικά πάνω στη γραμμή). Θέλει αρκετή εξάσκηση.

Εργασίες: Ανάγνωση τα σκιασμένα, γραφούλης 2 σελίδες, ορθογραφία ότι έχει ο γραφούλης (γράμμα Γγ, φωνούλες, λέξη, πρόταση)

Μπλε τετράδιο επανάληψη χρωματίζω το καπέλο με τις λέξεις είναι, και, έχει , ναι, όχι (διαφορετικό χρώμα κάθε κομμάτι του) και κάνω την άσκηση δίπλα (συμπληρώνω το έχει, το και ή το είναι (διαβάζουν μόνα τους την πρόταση και διαλέγουν το σωστό)

Μαθηματικά: Κεφάλαιο 15 δουλεύουμε τα προβλήματα και φτιάχνουμε δικά μας από εικόνες

Εργασίες: Το φύλλο εργασίας που είχαμε να παραδώσουμε από άλλη μέρα για Παρασκευή

8.12.2021

Γλώσσα: Δεν προχωρήσαμε σε νέο γράμμα. Θυμηθήκαμε τα τρία άρθρα  (ο, η, το). Μάθαμε τους πρώτους μας κανόνες γραμματικής μέσα από τραγούδια και παιχνίδια στον πίνακα ( βάζω το σωστό άρθρο,  ι,η, ης  στο τέλος μια λέξης).

Τραγούδια (ουδέτερα σε ι, θηλυκά σε η)

https://video.link/w/v4EOc

https://video.link/w/fGEOc

Εργασίες:  Μπλε τετράδιο - διαβάζω μια φορά τις φωνούλες του η, μαθαίνω τα τρία άρθρα (ο, η, το) και τους κανόνες γραμματικής ουδέτερα ι κ.λπ  και κάνω τις ασκήσεις.

Φωτοτυπίες

Για Τετάρτη 8.12

Γραμματική

Μαθηματικά: Κάναμε στο Τ.Ε κεφ. 14 τις υπόλοιπες ασκήσεις.  Σε αυτές ξεκαθαρίσαμε τι σημαίνει το = (το εξηγήσαμε σαν ζυγαριά που και οι δύο πλευρές είναι ίσες. Άρα είναι  π.χ 3+ 2 = 5  σημαίνει ότι αν βάλω από τη μια 3 μολύβια σε ομάδα και άλλα 2  σε ομάδα είναι ίσα με 5 μολύβια από την άλλη πλευρά  και η ζυγαριά θα ισορροπεί. Οπότε μπορώ να γράψω και 5 = 3 + 2

Είδαμε και την κάθετη πρόσθεση. Αφού έχουμε μιλήσει για την Προσθετολ (τη μάγισσα που της αρέσει όλα να ενώνει) γνωρίσαμε και τη μαγική της σκούπα που μοιάζει με τη γραμμή της κάθετης πρόσθεσης. Προσέξαμε ότι οι αριθμοί είναι καλά στοιχισμένοι ο ένας κάτω από τον άλλο.

  • Θα χρειαστεί κάθε παιδί ένα φάκελο με λάστιχο (ό,τι χρώμα ή σχέδιο θέλουν) για να μπαίνουν οι εργασίες τους από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.
  • Ο ξυλαράκης. Ένα βιβλίο που διαβάσαμε στην τάξη. https://video.link/w/YnMOc

7.12.2021

Γλώσσα: Τελειώσαμε στο Τ.Ε τις ασκήσεις για το γράμμα Ηη. Στην ορθογραφία γράψαμε και μια άγνωστη πρόταση για να δούμε αν θα τα καταφέρουμε. Σε γενικές γραμμές τα πήγαμε καλά. Προσέχουμε τα λάθη που επαναλαμβάνονται στην ορθογραφία π.χ η λέξη είναι. Ανάγνωση τα πήγαμε καλά.

Εργασίες: Ανάγνωση ξανά το σκιασμένο για επανάληψη (1 φορά) και καλή ανάγνωση τις προτάσεις που προσθέσαμε στο βιβλίο.

Κόκκινο τετράδιο αντιγραφή και ορθογραφία την πρόταση

Θα ήθελα μια καραμέλα. 

Θυμάμαι να συμπληρώνω το γράμμα στο καρτελάκι, να γράφω αν δεν πρόλαβα στην τάξη την ημερομηνία και το όνομά μου στο τέλος.

Μαθηματικά: Κολλήσαμε μια αριθμογραμμή στο πράσινο τετράδιο (στο πίσω μέρος). Ξεκινήσαμε ένα φύλλο εργασίας με πράξεις. Το έχουμε για το σπίτι μέχρι την Παρασκευή. Προσπαθώ να βρω τη λύση, γράφω τον αριθμό και μετά ελέγχω με την αριθμογραμμή να δω αν το βρήκα σωστά.

Εργασίες: Φύλλο εργασίας (μέχρι την Παρασκευή). Κάνω κάθε μέρα από μια στήλη περίπου. Θα μου το δώσουν Παρασκευή.

Αρχεία

Προτάσεις ανάγνωση

Ariumogramm;h

Φύλλο εργασίας Μαθηματικά

6.12.2021

Γλώσσα: Ξεκινήσαμε το κεφάλαιο "Μήλα και καμήλα" σελ. 50. Εκμάθηση Ηη. Για να το ξεχωρίζουν το λέμε το η του ήλιου και το ι το ι του ιπποπόταμου (μέχρι να μάθουν την αλφαβήτα και το όνομα κάθε γράμματος. Τώρα μαθαίνουμε τις φωνές τους. ) Ορθογραφία όποιο παιδί έχει λέξη  λάθος και έχω βάλει κουκίδες την γράφει 3 φορές για να τη μάθει π.χ. είναι

Κάναμε τις 2 σελίδες από Β.Μ. Κυκλώσαμε τα Ηη στο τραγούδι στη δεύτερη σελίδα. Ξεκινήσαμε να γράφουμε το Ηη στο Τ.Ε στο αντίστοιχο μάθημα.

Εργασίες: Ανάγνωση τα σκιασμένα (κάνω πολλές φορές ανάγνωση). Θέλω να δω το λουλούδι με τα πέταλα. Κάθε φορά που διαβάζω βάζω ένα πέταλο στο λουλούδι που φτιάχνω. Προσπαθώ να το διαβάσω τόσες φορές που να ακούγομαι όμορφα (δείχνουμε βέβαια πάντα ανακατεμένες λέξεις ή προτάσεις για να αποφύγουμε να το έχουν μάθει απλά παπαγαλία)

Γραφούλης τις 2 σελίδες με το Ηη. Μαθαίνω ορθογραφία τις φωνούλες, τη  λέξη και την πρόταση που έχει ο γραφούλης.

Μαθηματικά: Δουλέψαμε την αριθμογραμμή που έχουμε στα θρανία μας για να  δούμε αν έχουμε κάνει σωστά την άσκηση που είχαμε στο πράσινο τετράδιο. π.χ 5 +      = 8

Ξεκινάμε από το 5 στην αριθμογραμμή και βλέπουμε πόσα βήματα θέλουμε μέχρι να φτάσουμε στο 8

Αριθμογραμμή

Θα κάνουμε τις επόμενες μέρες και άλλες ασκήσεις με  αριθμογραμμή και θα τους δώσω και μια για το σπίτι για το γραφείο τους.

Εργασίες: Στο Τ.Ε  έχουμε τη άσκ. 2 από το κεφάλαιο 14.

  • Υπεύθυνη Δήλωση για θέατρο 23 Δεκεμβρίου. Τα χρήματα δε τα θέλουμε άμεσα. Χρειαζόμαστε τις δηλώσεις μόνο για να δούμε πόσα παιδιά θα έρθουν.

3.11.2021

Γλώσσα: Μείναμε στο ίδιο γράμμα Μμ.

Εργασίες: Κόκκινο τετράδιο ανάγνωση τις προτάσεις που έχουμε κολλήσει και αντιγραφή- ορθογραφία την πρόταση

Ο μάστορας είναι μόνος.

Μπλε τετράδιο: Να κολλήσουν τις φωτοτυπίες (γράμμα Μ, φωνούλες, άσκηση με Μορφονιό)

Διαβάζω τις φωνούλες. Συμπληρώνω την ακροστιχίδα με κεφαλαία γράμματα.

Μαθηματικά: Δεν προλάβαμε να ολοκληρώσουμε αυτά που ήθελα (τελευταία ώρα...).

Εργασίες: Κολλάω στο πράσινο τετράδιο τις 2 φωτοτυπίες (Μάγισσα προσθετόλ και προσθέσεις)

  • Επειδή δεν είχαμε πολύ χρόνο να δουλέψουμε τις ασκήσεις (προσθέσεις) όπως ήθελα θα τις δούμε και στο σχολείο μαζί και θα μάθουμε να χρησιμοποιούμε την αριθμογραμμή για βοήθεια. Θα κολλήσουμε μια και στο τετράδιο. Όσα μπορέσουν να βρουν . Αν δυσκολευτούν αφήστε τα.

Υλικό για εκτύπωση (όσοι έλειπαν και δε βρήκα τρόπο). Λείπει η ζωγραφιά με το γράμμα και η φωτοτυπία με τις προσθέσεις γιατί δεν τα έχω σε ηλεκτρονική μορφή. Θα τους τα δώσω Δευτέρα.

2.11.2021

Γλώσσα: Ξεκινήσαμε το κεφάλαιο "Μύτη σαν σαλάμι" (γράμμα Μμ). Κάναμε από Β.Μ σελ. 48-49. Στο Τ.Ε (λεπτό) γράψαμε στη σελ.40 το Μμ.  Αυτό που θέλει προσοχή  είναι να ξεκινάνε την πρώτη γραμμή του Μ από πάνω προς τα κάτω, το ίδιο και στο μ (να μην είναι στο αέρα το μπολάκι όπως το είπαμε αλλά να ακουμπάει στη γραμμή του τετραδίου και το μπαστουνάκι μικρό).

Εργασίες: Ανάγνωση τα σκιασμένα, γραφούλης σελ. με Μμ . Ορθογραφία από γραφούλη τη λέξη όνομα και την πρόταση   Μία μάσκα.

Μαθηματικά: Ξεκινήσαμε το κεφάλαιο 14 (Β.Μ). Μαθαίνουμε κάτι γνωστό ήδη. Πώς γράφουμε στα μαθηματικά μια πρόταση. Τα σύμβολα + και = .

Εργασίες: Πράσινο τετράδιο  φωτοτυπία με προσθέσεις (πεταλούδες)

  • Το παρακάτω μήνυμα είναι από τον κ. Παναγιώτης Τίντας, εκπ/κό Μουσικής 

Αγαπητοί γονείς,

επειδή το μάθημα της Μουσικής είναι μονόωρο ανα εβδομάδα και όλα τα όμορφα της Μουσικής δεν χωρούν πάντα
στη διάρκεια του μαθήματος, χρησιμοποιώ τη δυνατότητα της ηλεκτρονικής τάξης (η-τάξη),ώστε να μπορώ να 
αποθηκεύω εκεί έγγραφα και συνδέσμους για ταινίες ,διαδραστικά βιβλία,παιχνίδια ,στίχους τραγουδιών και άλλες πληροφορίες.Η πλατφόρμα αυτη λειτουργεί ως αποθετήριο υλικού ανεξάρτητα από την εξ αποστάσεως διδασκαλία!
Με τη δική μου καθοδήγηση οι μαθητές μπορούν να ασχολούνται και να συμπληρώνουν ευχάριστα τις γνώσεις
κάθε περιόδου : Χριστούγεννα,εθνικές εορτές ,αφιερώματα συνθετών,μουσικών έργων,παραμυθιών.παιχνιδιών.
 
Παρακαλώ να κάνετε την εγγραφή των παιδιών στην η-τάξη, σύμφωνα με τις οδηγίες στο pdf. που επισυνάπτω, χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς του μαθητή από το  Πανελλήνιο  Σχολικό Δίκτυο, που χρησιμοποιούσατε για να συνδεθείτε στην εξ αποστάσεως, την περσινή χρονιά.
Με εκτίμηση,
 
Παναγιώτης Τίντας, εκπ/κός ΠΕ 79.01
Οδηγίες σύνδεσης στο παρακάτω αρχείο

η-τ@ξη Μουσικής -20ο

1.12.2021

Καλό μήνα!

Γλώσσα: Δεν προχωρήσαμε σε νέο γράμμα. Δουλέψαμε λίγο τις φωνούλες στ, σκ, σπ  Έχουν στο μπλε τετράδιο μια φωτοτυπία με αυτές να τις διαβάσουν. Κάναμε στο Τ.Ε σελ. 38-39 (εκτός από τελευταία άσκηση).

Εργασίες: Κόκκινο τετράδιο αντιγραφή + ορθογραφία την πρόταση  Το σπίτι στο ποτάμι.  

Στο κενό να ζωγραφίσουν με ξυλομπογιές ένα σπίτι με ποτάμι.

Μπλε τετράδιο διαβάζω τις φωνούλες.

Φύλλο εργασίας να διαβάζουν τις προτάσεις και να ζωγραφίσουν μέσα ότι λέει ότι έχει ο σάκος.

Φύλλο εργασίας    Doc2

Για μπλε τετράδιο  Έγγραφο1

 

 

 

30.11.2021

Γλώσσα: Μείναμε στο ίδιο γράμμα Θθ. Κάναμε επανάληψη στα κεφαλαία και μικρά γράμματα που έχουμε μάθει μέχρι τώρα Τ.Ε σελ.36, ορθογραφία και ανάγνωση. Ανάγνωση θέλουμε δουλίτσα ακόμα. Περιμένω να το διαβάζουμε καλύτερα αύριο. Ξεκινήσαμε να δούμε μια παράσταση Καραγκιόζη (αύριο η συνέχεια).

Εργασίες: Ανάγνωση Β.Μ (σελ. 46 σκιασμένα) και τις προτάσεις που έχω επισυνάψει στη σελίδα. Πρώτα κάνω ανάγνωση το σκιασμένο. Πρέπει να το διαβάζω καλά (όχι σαν ρομποτάκι). Αφού το καταφέρω αυτό μετά προσπαθώ να διαβάσω 1-2 φορές τις προτάσεις.

Κόκκινο τετράδιο αντιγραφή και ορθογραφία την πρόταση: Θα πάμε περίπατο. 

Μπλε τετράδιο: Ζωγραφίζω το Θθ και κάνω τις ασκησούλες.

 

29.11.2021

Για Τρίτη

Γλώσσα: Μπήκαμε  στο νέο κεφάλαιο "Μια παράσταση στην πλατεία" . Θα μάθουμε σε αυτό το κεφάλαιο 8 γράμματα (2 γνωστά ήδη). Σήμερα μάθαμε το Θθ. Το μπερδεύουν συχνά (τη φωνούλα του ) με το Φφ και το Δδ. Κάναμε τις σελ.46-47. Είδαμε την εικόνα, μιλήσαμε για το Θέατρο Σκιών. Θα δούμε και μια παράσταση Καραγκιόζη μες στην εβδομάδα. Παρατηρήσαμε και την αφίσα και βρήκαμε  τι πληροφορίες πρέπει να έχει (Τίτλος, πού, πότε, ζωγραφιά). Διαβάσαμε το μάθημα και κάναμε σελ. 47 την άσκηση. Στο τραγούδι κυκλώσαμε τα Θθ. Μάθαμε τη γραφή του και ξεκινήσαμε να το γράφουμε στο Γραφούλη.

Εργασίες: Ανάγνωση σελ. 46 (σκιασμένο)

Γραφούλης σελίδες με Θθ. Ορθογραφία Θθ , όλες τις παρεούλες, καλάθι, Μια κιθάρα.