Μαθήματα-εργασίες 19/12/2024

ΓΛΩΣΣΑ: Ανάγνωση το κείμενο σελ.35-36.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Στο Βιβλίο Μαθητή σελ.67 η 2η δραστηριότητα, σελ.68 όλα. Στο Τ.Ε. σελ.25 ασκ.1-2 προβλ.1 και σελ.26 προβλ.3.

ΦΥΣΙΚΗ: Διάβασμα το ΦΕ1 σελ.62-64. Για όσα συμπληρώσαμε, δείτε την παρουσίαση εδώ: ΦΕ1 - Χαρακτηριστικά της ζωής

Για αύριο φέρνω μόνο Γλώσσα και Μαθηματικά, ΟΧΙ Ιστορία.

Φυλλάδια για μετά τα Χριστούγεννα: ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ_1 και ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ)1

Μαθήματα – εργασίες 18/12/2024

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Στο ΒΜ σελ.66 εφαρμ.1η, στο Τ.Ε. σελ.23 προβλ.1-2 και σελ.24 προβλ.3.
Στο τετράδιο να λυθούν οι εξισώσεις:
37 + χ = 52
(240 + 125) + χ = 1000
χ + 375,25 = 487,5
(12 + 13) - χ = 12
352 - χ = 278
χ - 75 = 25
χ - (72 - 60) = 8
χ - 45,2 = 67,5

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ: Επεξεργασία των φυλλαδίων για εύκρατη και τροπική ζώνη από κεφ.22-23. Για διάβασμα και τα 3 φυλλάδια.

Μαθήματα – εργασίες 17/12/2024

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Στο ΒΜ σελ.65 δραστ.2 και σελ.66 εφαρμ.2. Διαβάζω καλά τη θεωρία. Στο Τ.Ε. σελ.23 οι ασκ.1-2.

ΦΥΣΙΚΗ: ΦΕ1 στο νέο κεφάλαιο ΕΜΒΙΑ-ΑΒΙΑ, είπαμε για τη διαφορά τους και κάναμε μόνο σελ.62-63 (τα πινακάκια όχι το συμπέρασμα).

Μαθήματα – εργασίες 16/12/2024

ΓΛΩΣΣΑ: Στο τεύχος Β σελ.32-33 ανάγνωση το κείμενο "Τα Χριστούγεννα του υπολογιστή". Σελ.34 η άσκ.2 - γράφω στο τετράδιο 2 κάρτες, η μία σε επίσημο ύφος (π.χ. στον Δήμαρχο ή στη Διευθύντρια του σχολείου) και η άλλη σε ανεπίσημο φιλικό ύφος (π.χ. στον/στην νονό/νονά μου ή σε κάποιο/α φίλο/η).
Το κείμενο εδώ: Ενότητα 8: Χριστούγεννα

ΙΣΤΟΡΙΑ: Μαθαίνω καλά τις ερωτήσεις του κεφ.5 από το φυλλάδιο 5. Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ. Για την προετοιμασία του κεφ.6 θα δείτε άλλη ανάρτηση.

Μαθήματα – εργασίες 13/12/2024

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Στο ΒΜ σελ.64 οι εφαρμογές. Στο Τ.Ε. σελ.21 τα προβλήματα 1-3.

ΙΣΤΟΡΙΑ: Το κεφ.4 μαθαίνω τις ερωτήσεις από το φυλλάδιο (4. Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ) και κάνω την εργασία στο τετράδιο. Για την προετοιμασία του κεφ.5 θα δείτε άλλη ανάρτηση.

Γλώσσα γράψαμε το τεστ και δεν προχωρήσαμε.

Εργασία για τα Χριστούγεννα – ΧΩΡΕΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

Αφού έχετε διαλέξει μια ευρωπαϊκή χώρα, θα ετοιμάσετε μια παρουσίαση με βασικές πληροφορίες για τη χώρα αυτή αναζητώντας τες στο διαδίκτυο, σε χάρτες και εγκυκλοπαίδειες. Η παρουσίαση μπορεί να είναι με όποιον από τους παρακάτω τρόπους θέλετε:

  • σε χαρτί/χαρτόνι με κείμενο, τη σημαία και κάποιες φωτογραφίες
  • σε αρχείο powerpoint
  • σε αρχείο ήχου (σαν podcast)
  • σε βίντεο όπου θα μιλάτε για τη χώρα δείχνοντας και εικόνες
  • ή βάλτε τη φαντασία σας να βρείτε κάποιο άλλο δημιουργικό τρόπο!

Διαβάστε τα παρακάτω για το τι χρειάζεται να συμπεριλάβετε. Μπορείτε να στείλετε το ηλεκτρονικό αρχείο στο μέιλ μου, διαφορετικά φέρνετε την παρουσίαση στο σχολείο μόλις επιστρέψουμε από τις διακοπές.

Πώς δίνουμε πληροφορίες για μία χώρα

Γράφουμε:

  • Ποιο είναι το όνομά της.
  • Πού βρίσκεται.
  • Στοιχεία για τη ζωή εκεί (π.χ. πληθυσμό, γλώσσα, θρησκεύματα, κλίμα κτλ.).

Χρησιμοποιούμε:

  • Συνήθως χρόνο ενεστώτα.
  • Επίθετα και επιθετικούς προσδιορισμούς.
  • Τοπικούς προσδιορισμούς.

Βρήκα κάποια σχετικά βίντεο από το School For All για να αναζητήσετε τη χώρα που έχετε αναλάβει: Πρόσωπο - Ζώο - Φυτό - Μνημείο - Σημαία - Φαγητό - YouTube

Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη Βικιπαίδεια (Ευρώπη - Βικιπαίδεια) αλλά χωρίς να αντιγράψετε τα μεγάλα κείμενα που θα βρείτε. Προσπαθήστε να σημειώσετε ορισμένες μόνο βασικές πληροφορίες όπως τις παραπάνω.

Μαθήματα – εργασίες 12/12/2024

ΓΛΩΣΣΑ: Φυλλάδιο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ επεξεργαστήκαμε και τα 2 κείμενα στην τάξη. Εργασία για το σπίτι για τη Δευτέρα η άσκ.5 της πλευράς με τον διάλογο για τη σημασία των μαθηματικών. Παρόμοιες ασκήσεις με επιχειρήματα θα υπάρχουν και στο αυριανό τεστ.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κεφ.26 σελ.63 μόνο η 2η δραστηριότητα, σελ.64 διαβάζω τη θεωρία και τα παραδείγματα. Στο Τ.Ε. σελ.21 ασκ.1-2.

Φυσική γράψαμε το τεστ και δεν προχωρήσαμε.