Αθλούμαι … τρέφομαι σωστά
Παρακάτω γίνονται ξεχωριστές αναφορές στη βιωματική πλαισίωση και στην παραγωγή υλικού.
Βιωματική πλαισίωση
Εκπαιδευτική εκδρομή στο νομό Ιωαννίνων 2016
46 μαθητές 12-15 ετών συμμετείχαν στην εκδρομή που είχε χαρακτήρα αθλητικό και πολιτιστικό. Έγιναν επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους, μουσείο σύγχρονης τέχνης, παραδοσιακά χωριά στα Τζουμέρκα, 2 μοναστήρια με εκπληκτική θέα προς τα ποτάμια Άραχθος και Καλαρρύτικος, σπήλαιο "Ανεμότρυπα" και στην πόλη των Ιωαννίνων. Βέβαια, δεν έλειψαν οι αθλητικές δραστηριότητες rafting και canyoning. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις σωματικές τους αντοχές διασκεδάζοντας ταυτόχρονα.
Στο βίντεο, που ακολουθεί, αποτυπώνονται οι υπαίθριες δραστηριότητες κατά τη διάρκεια ολόκληρης της φετινής σχολικής χρονιάς στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής και του ομίλου δημιουργικότητας "Αθλούμαι ... τρέφομαι σωστά".
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Θεωρητική πλαισίωση
Το πρόγραμμα πλαισιώθηκε θεωρητικά με τη δημιουργία ιστοσελίδας, όπου οι μαθητές ανάρτησαν ως παραδοτέα άρθρα σχετικά με την Άσκηση και τη Διατροφή, στην παρακάτω διεύθυνση: https://nutrifitact.wordpress.com
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Η αφίσα είναι δημιουργία των μαθητών, που συμμετείχαν στο πρόγραμμα:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Παραγωγή Εκπαιδευτικού Υλικού
Aero Fitness
Μαθήτριες της Β' τάξης σε μια δική τους δημιουργία συνδυασμού μοντέρνας χορογραφίας και άσκησης σε υπαίθριο περιβάλλον.
____________________________________________________________________________________________________________
Zumba Fitness
Μαθήτριες της Β' τάξης κάνουν Zumba σε υπαίθριο περιβάλλον. Η χορογραφία σχεδιάστηκε στη διάρκεια των δύο πρώτων τριμήνων αυτής της σχολικής χρονιάς.
__________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________