Σήμερα το μάθημα ήταν αφιερωμένο στα επιτραπέζια παιχνίδια. Μιλήσαμε για την ιστορία των επιτραπέζιων και ποια είναι τα θετικά τους.
Έγιναν: Βιβλίο σελ. 75-76
Έπειτα, θυμηθήκαμε πώς να βρίσκουμε τους πρωταγωνιστές μιας πρότασης και τα απρόσωπα ρήματα:
Έγιναν: ασκήσεις εξάσκησης στο τετράδιο γλώσσας.
Στη συνέχεια γράψαμε έκθεση με θέμα: "Ποιο είναι το αγαπημένο σου επιτραπέζιο παιχνίδι;"
Σχεδιάγραμμα
🏡Σπίτι: Στο τετράδιο γλώσσας λύνω τις παρακάτω ασκήσεις:
1. Γράφω τις Προστακτικές (Εξακολουθητική, Συνοπτική) των ρημάτων: ανοίγω, ανοίγω, βάφω, βάφομαι, ζαλίζω, ζαλίζομαι.
2. Βρίσκω τα ρήματα και τα υποκείμενά τους:
α. Οι νέοι επισκέπτες έφεραν δώρα.
β. Από αύριο θα ξέρουμε τα αποτελέσματα.
γ. Φαίνεται ότι αύριο θα βρέξει.
δ. Η Μαρία φαίνεται κάπως χλωμή.
ε. Οι νικητές επιλέχθηκαν από τη λαχειοφόρο.
στ. Είναι καλό να μην γινόμαστε αχάριστοι.