Updated on June 24, 2021
Δομή επανάληψης
Σε αυτή την ενότητα θα σας δοθεί η δυνατότητα να γνωρίσετε της δομές επανάληψης του Scratch καθώς και το πότε χρησιμοποιείται η κάθε μια. Αφού δείτε την παρουσίαση που ακολουθεί στη συνέχεια μπορείτε να δείτε έτοιμα προγράμματα όπου χρησιμοποιούνται οι δομές επανάληψης.
Παράδειγμα 1: (για πάντα, επανάλαβε ώσπου..)
https://scratch.mit.edu/projects/547690900/editor
Παράδειγμα 2: (επανάλαβε χ, επανάλαβε ώσπου..)
https://scratch.mit.edu/projects/547806019/editor/
Posted on May 4, 2020
Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου
Εξοικείωση με τη λογική του αλγορίθμου:
http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/1010?locale=el
Διαδραστική οπτική αναπαράσταση του προβλήματος του βαρκάρη, με στόχο την εισαγωγή στον βηματικό προγραμματισμό:
Posted on May 4, 2020
Προγραμματισμός με Scratch
Διαβάζοντας τα φυλλάδια που ακολουθούν θα κάνετε μια επανάληψη στις εντολές του Scratch που χρησιμοποιήσαμε στο μάθημα της Πληροφορικής. Στη συνέχεια θα ήθελα να απαντήσετε στην Άσκηση 1.