English

Ηρεμώ όταν αγχώνομαι

Μέθοδοι ηρεμίας

Η δραστηριότητα αυτή μαθαίνει στα παιδιά τρεις μεθόδους διαχείρισης του άγχους (και του θυμού), χρησιμοποιώντας οπτικούς τρόπους ηρεμίας. Στόχος είναι να ενισχυθεί η αυτορύθμιση και η ψυχική τους υγεία.

ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΗΝ ΝΕΡΑΙΔΑ ΤΩΝ ΔΟΝΤΙΩΝ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΔΟΝΤΑΚΙ

Τι θα χρειαστούμε :1 ζάρι  και πιόνια ανάλογα με τους παίκτες  από 2 ως όσους θέλουμε .

Οδηγίες :Ρίχνουμε το ζάρι  ο μεγαλύτερος αριθμός  ξεκινάει πρώτος. Ανάλογα με τον αριθμό που θα δείξει το ζάρι  προχωράμε  στα νταμάκια. Νικητής  είναι  αυτός που θα φθάσει πρώτος  στο τέρμα!

Μέσα από το παιχνίδι μαθαίνουμε  ποια εργαλεία μπορούμε  να χρησιμοποιήσουμε  για να έχουμε πιο γερά  και καθαρά δοντάκια !

παιχνίδι ο Ταμίας

 

Πaιχvíδι «o ταμίας»

 

 

Πaιχvíδι «o Taµíaς»

 

Υλικά: ∆ύo (ζάpια σε κάθε oμάδα και απoμιμήσεις νoμισμάτων. Tα νoμíσματα μuopεí να εíναι πλαστικά (έτoιμα αuó τƞν αγopά) ή να κατασκεuαστoύν απó ʖαpτóνι. Θα χpειαστoύν πεpισσóτεpα νoμíσματα τou 1€.

To uαιχνíδι παíζεται με oμάδες πou απαpτíζoνται αuó τouλάχιστoν δύo άτoμα. Éνα άτoμo απó κάθε oμάδα θα εíναι o ταμíας. Καλó εíναι να opíσετε ταμíα τo παιδí σας. O ταμíας θα δíνει τα νoμíσματα και θα κάνει τις ανταλλαγές. Κάθε oμάδα θα έχει απó δύo ζάpια και νoμíσματα τα oπoíα θα κpατά o ταμíας.

To παιχωíδו παíζεται ως sξής:

1ƞ ϕάσƞ: Κάθε παíκτƞς με τƞ σειpά píχνει μíα ϕopά τα δύo ζάpια και παípνει αuó τo ταμεío τóσα νoμíσματα τou 1€, óσα δεíχνouν τα ζάpια. Γíνoνται τpεις κύκλoι τou παιχνιδιoύ και έτσι κάθε παíκτƞς παíζει απó τpεις ϕopές. Στo τέλoς τou παιχνιδιoύ κάθε παíκτƞς συγκεντpωνει και μετpά óλα τα νoμíσματα τou 1€. Πoυ έχει και γpάϕει τoν αpιθμó των EΥPΩ στo τετpάδιó τou.

2ƞ ϕάσƞ (ανταλλαγές): ∆εν πpέπει κάθε uαíκτƞς να έχει τóσo πoλλά νoμíσματα, αντíθετα o αpιθμóς των χpƞμάτων πoυ κέpδισε πpέπει να ϕαíνεται με óσo τo δuνατóν λιγóτεpα νoμíσματα. Για τo λóγo αuτó κάθε παíκτƞς με τƞ σειpά κάνει ανταλλαγές στoν ταμíα. Mετpά ξανά τωpα τα χpήματα πou έχει και επιβεβαιώνει αν αuτά εíναι τóσα óσo o αpιθμóς πou έχει καταγpάψει στo τετpάδιó τoυ.

3ƞ ϕάσƞ (σχƞματισμóς αpιθμων): Κάθε παíκτƞς διαλέγει έναν δíψƞϕo αpιθμó μέχpι τo 50 και τoν γpάϕει στo τετpάδιó τou O κανóνας και εδω εíναι óτι δεν πpέπει να σχƞματíσouμε τoν αpιθμó με óσo τo δuνατóν λιγóτεpα νoμíσματα. Κάθε παíκτƞς με τƞ σειpά ζƞτά αuó τον ταμíα τα αντíστoιχα νoμíσματα.

καλή διασκέδαση

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – ΟΑΣΑ λεωφορεία

Αγαπημένοι μου μαθητές και μαθήτριες,

θα κάνουμε μία ασκησούλα για τα λεωφορεία στην Αθήνα, όποιος θέλει μπορεί είτε να την εκτυπώσει και να μου την δείξει την Δευτέρα, είτε να την κάνει από το κινητό /ταμπλετ /υπολογιστή.

Για κινητό πατήστε το παρακάτω λινκ

https://wayground.com/join?gc=51316870

απλά για να απαντήσετε τις ερωτήσεις πατήστε το παρακάτω

Οασα-Λεωφορείο _ Wayground

Να έχετε ένα όμορφο ΣαββατοΚύριακο

ΣΧΟΛΙΚΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ

Ας μάθουμε για το σχολικό θερμοκήπιο!

Παρακάτω θα βρείτε ερωτήσεις και απαντήσεις ώστε να προετοιμαστούμε όλοι μαζί για τη σωστή λειτουργία του σχολικού μας θερμοκηπίου.

 

 

ΣΧΟΛΙΚΟ-ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ

 

 

Πώς γίνεται η βροχή και τι πρέπει να φοράμε για να βγούμε έξω όταν βρέχει;

Σήμερα που ο καιρός είναι βροχερός ευκαιρία να δείτε ένα βίντεο και μια εικόνα:

 

Αγαπητοί μαθητές αφού δείτε το βίντεο απαντήστε στις ερωτήσεις:

  1. Η ποσότητα του νερού είναι πάντα η ίδια;
  2. Πρέπει να ξοδεύουμε όσο νερό θέλουμε;

Τώρα δείτε την εικόνα και πείτε τι είναι αυτό που πρέπει να έχουμε μαζί μας όταν πρέπει να βγούμε έξω όταν βρέχει

product image