Στόχος
Οι μαθητές να αναγνωρίζουν και να εκφράζουν συναισθήματα με
διαφορετικούς τρόπους: γράφοντας, ζωγραφίζοντας, ή επιλέγοντας εικόνες.
Υλικά
- Φύλλο εργασίας ή τάμπλετ
- Χρωματιστά μολύβια, μαρκαδόρους ή αυτοκόλλητα
- Κάρτες με πρόσωπα που δείχνουν συναισθήματα (προαιρετικά)
Οδηγίες:
1. Κάθε μαθητής βλέπει εικόνες ή κάρτες με συναισθήματα.
2. Επιλογές συμμετοχής:
- Γράφει το συναίσθημα (όποιος μπορεί).
- Ζωγραφίζει πώς νοιώθει ή πώς δείχνει το συναίσθημα το πρόσωπο στην εικόνα.
- Επιλέγει με αυτοκόλλητο ή μαρκαδόρο ποιο συναίσθημα ταιριάζει στην εικόνα.
3. Συζήτηση: τι μπορεί να προκαλέσει κάθε συναίσθημα.
Παράδειγμα Φύλλου Εργασίας:
- Εικόνα 1: 🙂 → _________ ή ζωγράφισε το χαμόγελο
- Εικόνα 2: 😢 → _________ ή ζωγράφισε κάποιον λυπημένο
- Εικόνα 3: 😡 → _________ ή χρωμάτισε το κόκκινο του θυμού
- Εικόνα 4: 😱 → _________ ή σχεδίασε την έκπληξη
Οι μαθητές μπορούν να φτιάξουν δικό τους πρόσωπο συναισθήματος με χρώματα ή
αυτοκόλλητα.
Επιπλέον Δραστηριότητα: Συναίσθημα σε Κίνηση
-
Πείτε ένα συναίσθημα και αφήστε το παιδί να το δείξει με σώμα ή ήχο
-
Μαντέψτε μαζί ποιο είναι το συναίσθημα
