Εορτασμός eTwinning Day 2023

Οι μαθητές όλων των συνεργαζόμενων σχολείων γιόρτασαν δημιουργώντας ένα σύννεφο λέξεων με τις απαντήσεις τους στην ερώτηση: «Τι σημαίνει το eTwinning για εσάς;» Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές του 6ου Δημοτικού Σχολείου Κηφισιάς «φύτεψαν» τα λόγια τους για το eTwinning στο AnswerGarden. Καλή Ημέρα eTwinning 2023 σε όλους! 

Διαδικτυακή συνάντηση μαθητών

Οι μαθητές από 4 συνεργαζόμενες χώρες συναντήθηκαν διαδικτυακά και έπαιξαν ένα κουίζ kahoot με ερωτήσεις και από τα 5 ψηφιακά περιοδικά. Ήταν μια επιτυχημένη δράση, την οποία απόλαυσαν οι μαθητές αφού είχαν την ευκαιρία να δουν επιτέλους τους συμμαθητές και συνεργάτες τους σε αυτό το έργο. Και έτσι έκλεισε επιτυχημένα μετά από 9 μήνες συνεργασίας αυτό το έργο! Και στα επόμενα ! 

Δείτε ΕΔΩ το kahoot test!

 

Αξιολόγηση Έργου από μαθητές και καθηγητές

Οι μαθητές συμμετείχαν στην αξιολόγηση του όλου έργου, μέσω ερωτηματολογίου που δημιουργήθηκε για όλους τους μαθητές των συνεργαζόμενων χωρών. Αντίστοιχα και οι εταίροι απάντησαν σε αντίστοιχο ερωτηματολόγιο. Δείτε παρακάτω τα αποτελέσματα. κάνοντας κλικ στις εικόνες!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δημιουργία πέμπτου τεύχους του ηλεκτρονικού περιοδικού με τίτλο “Earth Day 2023”

Οι μαθητές αφού παρακολούθησαν το βίντεο της δορυφορικής αποστολής κινήσεων της Γης, χρησιμοποίησαν τη διαδραστική προσομοίωση στο εργαστήριο υπολογιστών, προκειμένου να κατασκευάσουν έναν δορυφόρο! Στην πραγματικότητα, έκαναν κλικ και έσυραν στοιχεία - που θα μπορούσαν να προστεθούν και να αφαιρεθούν - στο περίγραμμα του δορυφόρου. Στη συνέχεια επέλεξαν μια κατάλληλη τροχιά για την αποστολή του δορυφόρου τους. Η επιλογή της λανθασμένης τροχιάς σήμαινε ότι ο δορυφόρος τους δεν θα μπορούσε να συλλέξει δεδομένα. Οι μαθητές γοητεύτηκαν από αυτή τη δραστηριότητα, ειδικά όταν η αποστολή ολοκληρώθηκε με επιτυχία!

Δείτε πατώντας στην εικόνα  το making of της δραστηριότητάς  τους!

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να ξεφυλλίσετε  το περιοδικό. Το παράρτημα είναι στις σελίδες 57-62. Χρησιμοποιείστε την πλήρη οθόνη! Δείτε ΕΔΩ το παράρτημα των 3 συνεργαζόμενων ελληνικών σχολείων σε μορφή pdf!

 

 

 

 

Δημιουργία τέταρτου τεύχους του ηλεκτρονικού περιοδικού με τίτλο “International Day of Forests”

Στο πλαίσιο δημιουργίας του τέταρτου τεύχους του ηλεκτρονικού περιοδικού, οι μαθητές των τριών ελληνικών σχολείων αποφάσισαν να φτιάξουν  με θέμα: "Σώστε τα δάση μας: Πυρκαγιές, Αποψίλωση και Δάση ως πηγή ζωής" για να προστεθεί στα Παραρτήματα του περιοδικού. Οι φωτογραφίες έγιναν χρησιμοποιώντας την τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης DALL-E 2.0, η οποία μπορεί να δημιουργήσει γραφικά από μια εισαγωγή κειμένου. Οι μαθητές έπρεπε να περιγράψουν το περιεχόμενο και την αισθητική της εικόνας στο DALL-E. Επικεντρώθηκαν στα θέματα: 1) πυρκαγιές 2)τα δάση ως κατοικία πανίδας και χλωρίδας 3) αποψίλωση των δασών που σχετίζεται με τη γεωργία  4)αποψίλωση των δασών για την κατασκευή πόλεων. Στη συνέχεια, με τη βοήθεια του δασκάλου, χρησιμοποίησαν τον ιστότοπο ART STEPs (https://www.artsteps.com/) για να ανεβάσουν τις φωτογραφίες τους και να δημιουργήσουν μια όμορφη 3D ART GALLERY για να ευαισθητοποιήσουν τη σχολική κοινότητα και όχι μόνο.

Δείτε ΕΔΩ την εντυπωσιακή 3D γκαλερί τέχνης των παιδιών! 

Οι δημιουργίες τους αυτές, χρησιμοποιήθηκαν ως παράρτημα στο συγκεκριμένο τεύχος του περιοδικού. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να ξεφυλλίσετε το περιοδικό. Θα μας δείτε στις σελίδες 64-65.

Δείτε ΕΔΩ αναλυτικά το παράρτημά μας, όπως ενσωματώθηκε στο συγκεκριμένο τεύχος του περιοδικού!

 

Δημιουργία τρίτου τεύχους του ηλεκτρονικού περιοδικού με τίτλο “eSafety”

Στο τρίτο τεύχος του ηλεκτρονικού περιοδικού, οι μαθητές των 3 σχολείων της Ελλάδας ετοίμασαν με το εργαλείο thinklink, μια βάση δεδομένων με τα μέρη του ηλεκτρονικού υπολογιστή, αλλά και τις περιφερειακές συσκευές, παραθέτοντας τον τρόπο που μπορούν να ανακυκλωθούν. Το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνετε κλικ πάνω στην εικόνα! Τα μέρη αυτά ήταν μέρος του παραρτήματος του τρίτου τεύχους του ηλεκτρονικού περιοδικού.

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να ξεφυλλίσετε  το περιοδικό. Το παράρτημα είναι στις σελίδες 52-53. Χρησιμοποιείστε την πλήρη οθόνη!

Δημιουργία δεύτερου τεύχους του ηλεκτρονικού περιοδικού με τίτλο “Green practices in IT companies”

Οι μαθητές συμμετείχαν στη δημιουργία δεύτερου τεύχους του ηλεκτρονικού περιοδικού με τίτλο “Green practices in IT companies”. Μαζί με άλλα τέσσερα σχολεία (δύο από την Ελλάδα και δύο  από την Τουρκία), έφτιαξαν μια συνεργατική ιστορία στο Google slides. Αρχικά, είδαν ένα βίντεο προκειμένου να καταλάβουν γιατί είναι τόσο σημαντική η Πράσινη Τεχνολογία Πληροφορικής. Στη συνέχεια, πήραν τη συνέχεια της ιστορίας από τα δύο σχολεία της Ελλάδας (2ο ΔΣ Ν. Ερυθραίας και 8ο ΔΣ Ν. Φιλαδέλφειας) και έδωσαν το δικό τους μήνυμα! Δούλεψαν σε ομάδες των 2, χρησιμοποίησαν χαρακτήρες και μηνύματα με βάση το σενάριο που είχαν σκεφτεί!

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να ξεφυλλίσετε  το περιοδικό. Η ψηφιακή ιστορία των σχολείων της Ελλάδας είναι στις σελίδες 5-18. Χρησιμοποιείστε την πλήρη οθόνη!

Τέλος δείτε ΕΔΩ τη συνεργατική ιστορία που έγραψαν 3 σχολεία της Ελλάδας και δύο της Τουρκίας !

 

Δημιουργία Χριστουγεννιάτικων καρτών

Οι μαθητές ενόψει Χριστουγέννων ετοίμασαν Χριστουγεννιάτικες κάρτες με το web2.0 εργαλείο https://www.postermywall.com/  στέλνοντας ζεστές ευχές στους μαθητές των συνεργαζόμενων χωρών!

Στην συνέχεια, οι ηλεκτρονικές τους κάρτες αναρτήθηκαν στον παρακάτω ηλεκτρονικό τοίχο (padlet), όπως και όλων των εταίρων: PADLET ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ

Δημιουργία πρώτου τεύχους του ηλεκτρονικού περιοδικού με τίτλο “ewaste”

Οι μαθητές της κάθε χώρας συμμετείχαν στη δημιουργία ηλεκτρονικού περιοδικού με τίτλο ewaste. Καθώς τα ηλεκτρονικά είδη έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα, αυξήθηκαν και τα ηλεκτρονικά απόβλητα, τα οποία αφορούν την απόρριψη τόσο του άθικτου όσο και του χαλασμένου ηλεκτρονικού εξοπλισμού. Για να αντιμετωπίσουν αυτό το πολύ σημαντικό ζήτημα, οι μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ερυθραίας, του 6ου Δημοτικού Σχολείου Κηφισιάς και του 8ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Φιλαδέλφειας στην Ελλάδα, αποφάσισαν να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν μιμίδια (memes) για να επικοινωνήσουν την ανησυχία τους για την έλλειψη ευαισθητοποίησης αναφορικά με τις συμπεριφορές που αφορούν τα ηλεκτρονικά απόβλητα. Διερεύνησαν τα οφέλη της κυκλικής οικονομίας, κατανόησαν τη διαδικασία της Μείωσης, Επαναχρησιμοποίησης και Ανακύκλωσης , έψαξαν στο διαδίκτυο για να εντοπίσουν εικόνες με ελεύθερα πνευματικά δικαιώματα για τη δημιουργία των μιμιδίων. Κάθε σχολείο προκάλεσε τα άλλα σχολεία να βρουν το  καλύτερο κατάλληλο μήνυμα για τις φωτογραφίες τους, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο τη συμμετοχή και το ενδιαφέρον των μαθητών. Ταυτόχρονα, οι μαθητές ανέπτυξαν τις δεξιότητες του 21ου αιώνα, όπως η κριτική σκέψη, η επικοινωνία, η συνεργασία, η δημιουργικότητα και η ιδιότητα του πολίτη με παιγνιώδη και θετικό τρόπο.

Στη συνέχεια οι δημιουργίες των μαθητών μας, ενσωματώθηκαν στο πρώτο τεύχος του ηλεκτρονικού περιοδικού όλων των εταίρων, με τίτλο: Ewaste! Πατήστε στο εξώφυλλο για να ξεφυλλίσετε το τεύχος! (σελ.4-17)

Δείτε ΕΔΩ το άρθρο με τις δημιουργίες των παιδιών, όπως ενσωματώθηκε στο παραπάνω τεύχος του περιοδικού!

 

 

Δημιουργία συννεφόλεξων

Οι μαθητές έφτιαξαν συννεφόλεξα (word clouds) με το εργαλείο WordArt (https://wordart.com/) και στη συνέχεια τα ανέβασαν στον κοινό ηλεκτρονικό τοίχο (padlet) του έργου! Το θέμα των συννεφόλεξων ήταν ο τίτλος του project, καθώς και οι συνεργαζόμενες χώρες! Με τον τρόπο αυτόν, οι μαθητές εξοικειώθηκαν με τις νέες τεχνολογίες, μαθαίνοντας ταυτόχρονα και τις συνεργαζόμενες χώρες!

Made with 
      Padlet