Εκπαίδευση μιας Μηχανής Μάθησης για αναγνώριση ακατάλληλων/κατάλληλων εικόνων (Μέρος 2)

Οι μαθητές χρησιμοποίησαν όλες τις εικόνες τις οποίες είχαν αναρτήσει τα συνεργαζόμενα σχολεία στο συνεργατικό Wakelet για να τροφοδοτήσουν με δεδομένα το μοντέλο Μηχανικής Μάθησης "SID 2020" στην πλατφόρμα https://machinelearningforkids.co.uk. Το μοντέλο αυτό έχει ως στόχο  να αναγνωρίσει επιβλαβείς από αβλαβείς εικόνες

 

Στη συνέχεια οι μαθητές ξεκίνησαν να προγραμματίζουν στο Scratch ένα πρόγραμμα το οποίο θα χρησιμοποιεί το Μοντέλο Μηχανικής Μάθησης "SID 2020" που εκπαίδευσαν στο να αναγνωρίζει νέες εικόνες και να τις κατηγοριοποιεί σε επιβλαβείς και αβλαβείς. Η δράση αυτή θα τους επιτρέψει να κατανοήσουν καλύτερα τους μηχανισμούς που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να ανιχνεύσουν κατάλληλο από ακατάλληλο περιεχόμενο, όπως είδαν τον προηγούμενο μήνα κατά την διάρκεια της δράσης "Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην καθημερινή ζωή μας"

Το πρόγραμμα στο Scratch βασίζεται στο σενάριο ¨Αυτοκίνητο ή Φλιτζάνι" από το https://machinelearningforkids.co.uk/#!/worksheets.

Leave a Reply