English

Μαθηματικά 24/9: Μετατροπή δεκαδικών σε κλάσματα και αντίστροφα (μέρος β’)

Συνεχίσαμε σήμερα να κάνουμε εξάσκηση στις μετατροπές και είδαμε μια ακόμη περίπτωση: Πώς μετατρέπω ένα κλάσμα- που δεν είναι δεκαδικό- σε δεκαδικό αριθμό;

  • α' τρόπος: Διαιρώ τον αριθμητή με τον παρονομαστή ή
  • β' τρόπος: Φτιάχνω ισοδύναμο δεκαδικό κλάσμα και στη συνέχεια το μετατρέπω σε δεκαδικό αριθμό.

Έγιναν: ασκήσεις στο τετράδιο μαθηματικών

🏡Σπίτι: 

  • Τ.Ε. σελ. 11-12 πρόβλημα 2-3
  • Ασκήσεις τετραδίου

Leave a Reply