Σενάριο Χρήστου Ντάβαρου

Σενάριο Ντάβαρου Χρήστου

Σενάριο Κατερίνας Τσαλάγγα

Σενάριο Τσαλάγγα Κατερίνας

Σενάριο Ιωάννας Ριζογιάννη

Σεναριο Ριζογιάννη

edpuzzle και Επανάσταση 1843

https://edpuzzle.com/media/646b8c7010cdf442ecaee806

Διαμορφωτική αξιολόγηση

Πιστεύω πολύ στην ανάγκη αξιολόγησης των δράσεών μας. Συμμετέχουμε σε ένα σεμινάριο που σκοπό έχει την αλλαγή των εκπαιδευτικών μας πρακτικών. Διαβαίνουμε τη μέση της πορείας μας και καλό είναι να αναζητήσουμε υπέρ και κατά, προκειμένου να βελτιώσουμε ό,τι μπορούμε περισσότερο. Σας καλώ, λοιπόν, να απαντήσετε τις παρακάτω ερωτήσεις. Έχω επιλέξει να μην συλλεχθούν οι διευθύνσεις των ηλεκτρονικών ταχυδρομείων, γι' αυτό και διατηρείται η ανωνυμία.

2η υποστηρικτική

2η υποστηρικτική

4η συνεδρία

4η συνεδρία

1η υποστηρικτική

1η υποστηρικτική

3η συνεδρία

Παραγωγή λόγου ως διαδικασία

3η συνεδρία

Μιλήσαμε ώς τώρα για ανοιχτές και κλειστές ιστοσελίδες. Στη σημερινή συνεδρία μας θα μας απασχολήσουν δραστηριότητες που εμπλέκουν ή όχι ενεργά τους μαθητές με τις Νέες Τεχνολογίες. Ιδιαίτερα θα ασχοληθούμε με δραστηριότητες που εκμεταλλεύονται τα προγράμματα επεξεργασίας κειμένου και παρουσιάσεων.

Περιηγηθείτε, λοιπόν, στις δραστηριότητες για 3η συνεδρία και δημιουργήστε και πάλι ένα διάγραμμα διακρίνοντας τις κλειστές από τις ανοιχτές δραστηριότητες.