English

Μελέτη Περιβάλλοντος 24/10: Οι νομοί της Ηπείρου

Με τους νομούς και τις πρωτεύουσες της Ηπείρου ασχοληθήκαμε σήμερα.

Έγιναν: ΗΠΕΙΡΟΣ

🏡Σπίτι:

  • Μαθαίνω του νομούς και τις πρωτεύουσες της Ηπείρου και της Θράκης (την επόμενη φορά τεστάκι)

Μαθηματικά 24/10: Πολλαπλασιάζω σαν μάγειρας

Σήμερα είδαμε πώς μπορούμε να πολλαπλασιάσουμε γρήγορα:

Α. Πολλαπλασιάζω με το 10,100,1.000

Β. Πολλαπλασιάζω με το νου σπάζοντας τους αριθμούς σαν μάγειρες.

Έγιναν: τετράδιο μαθηματικών

🏡Σπίτι: πράξεις

 

 

Γλώσσα 24/10: Η συνέχεια του πολέμου- Κατοχή και Αντίσταση

Μετά την αποτυχία των Ιταλών να καταλάβουν την Ελλάδα, έσπευσαν να τους βοηθήσουν οι σύμμαχοι τους Γερμανοί. Οι Γερμανοί κατόρθωσαν τελικά να υποτάξουν τους Έλληνες. Η κατοχή της Ελλάδας κράτησε ως τον Οκτώβριο του 1944 και προκάλεσε πολλά δεινά στον ελληνικό λαό. Οι Έλληνες όμως αντιστάθηκαν στους κατακτητές.

Στη συνέχεια ολοκληρώσαμε τη μελέτη μας στους χρόνους των ρημάτων. Αυτή τη φορά μελετήσαμε τον Παρακείμενο, τον Υπερσυντέλικο και τον Συντελεσμένο Μέλλοντα.


Έγιναν: Βιβλίο σελ. 52, τετράδιο γλώσσας και χρόνοι 2 ασκήσεις

🏡Σπίτι:

 

 

Μαθηματικά 23/10: Προβλήματα πολλαπλασιασμού

Σήμερα είδαμε πότε λύνουμε προβλήματα με πολλαπλασιασμό.

Έγιναν: εξάσκηση στο τετράδιο μαθηματικών και προβλήματα

🏡Σπίτι:

  • Υπόλοιπα προβλήματα
  • Τετράδιο μαθηματικών- Κάνω τους κάθετους πολλαπλασιασμούς και τις επαληθεύσεις τους: α) 74 x 68=...... β) 87 x 23= ......γ) 206 x 47= ....δ) 694 x 31... ε) 745 x 92= ......

Γλώσσα 23/10: Η έναρξη του πολέμου- Επέτειος του Όχι

Το σχολείο γιορτάζει την ελευθερία και τη δημοκρατία

Στο σημερινό μας μάθημα μιλήσαμε για την Επέτειο του «ΟΧΙ» και για τις συνθήκες που επικρατούσαν στον Ελληνοϊταλικό πόλεμο.

Τι γιορτάζουμε στις 28 Οκτωβρίου - Η επέτειος του ΟΧΙ • Armyvoice.gr

Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με δυο ακόμη χρόνους των ρημάτων, τον Αόριστο και τον Συνοπτικό Μέλλοντα.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 48-49, πρωτοσέλιδο, τετράδιο γλώσσας.

🏡Σπίτι: 

  • Τετράδιό ορθογραφίας: διορθώνω και γράφω προτάσεις (αν έχω λάθη)
  • Κλίνω στον Αόριστο και στον Συνοπτικό Μέλλοντα τα ρήματα: μαθαίνω, κάθομαι
  • Κάνω Ανάγνωση σελ. 50 και απαντώ στην ερώτηση 1: Ποιες ήταν οι δυσκολίες που είχε να αντιμετωπίσει;

Ιστορία 22/10: Οι δεσμοί που ένωναν τους Έλληνες (μέρος α’)

Οι Έλληνες, παρόλο που ήταν σκορπισμένοι σε πολλά μέρη, έβρισκαν
ευκαιρίες ν’ ανταμώνουν. Οι πανελλήνιοι αγώνες ήταν μια τέτοια ευκαιρία.

Το μάθημά μας σήμερα ήταν αφιερωμένο στους Αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 24

🏡Σπίτι: 

  • Μελετώ το μάθημα σελ. 24 και το παράθεμα 1 σελ. 25
  • Τ.Ε. σελ.12 ασκ.1 και 3
  • Σημείο σκέψης στο τετράδιό

 

 

 

Μαθηματικά 21/10: Λύνω προβλήματα με προσθέσεις και αφαιρέσεις

Στο σημερινό μας μάθημα μελετήσαμε πώς λύνουμε προβλήματα με προσθέσεις και αφαιρέσεις και σε ποιες περιπτώσεις χρησιμοποιούνται οι πράξεις αυτές.

Έγιναν: Πώς λύνω ένα πρόβλημα και προβλήματα προσθαφαίρεσης

🏡Σπίτι: υπόλοιπη φωτοτυπία

Γλώσσα 21/10: Περιγραφή ενός τοπίου με νερό

Σήμερα ασχοληθήκαμε με την περιγραφή ενός τοπίου με νερό. Συγκεκριμένα διαβάσαμε την περιγραφή του ποταμού Ενιπέα και μελετήσαμε τη δομή ενός τέτοιου κειμένου και ποια σημεία πρέπει να προσέχουμε στις εκθέσεις μας.

Στη συνέχεια θυμήθηκα με τις παρομοιώσεις!

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 23-24 ασκ. 1-2 και τετράδιο γραπτού λόγου

🏡Σπίτι:

  • Τ.Ε. σελ. 25-26 ασκ. 3-4
  • Β.Μ. σελ. 39: Στην παράγραφο "Όταν το νερό κοιμάται" υπογραμμίζω όλα τα ρήματα και σημειώνω αν βρίσκονται στην α' ή στην β' συζυγία.
  • Διορθώνω τα ορθογραφικά λάθη στο τετράδιο γραπτού λόγου.

 

 

Εργαστήριο Δεξιοτήτων 21/10: Οικοσυστήματα

Τι είναι το οικοσύστημα;

Οικοσύστημα είναι ένα σύστημα στο οποίο τα έμβια είδη (φυτά, ζώα, βακτήρια κ. λπ.) και το μη έμβιο περιβάλλον τους αλληλεπιδρούν ως λειτουργική μονάδα.

κουίζ θαλάσσιων οικοσυστημάτων

Λιμνοθάλασσα

Κοραλλιογενής Ύφαλος

Αρκτικό Τοπίο