English

ΛΥΣΕΙΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ 2ου ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΓΛΩΣΣΑ

2) Αφού ξαναθυμηθούμε τους ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΡΗΜΑΤΩΝ, (πατήστε κλικ στο Play)  να κάνετε στο τετράδιο Εργασιών Γλώσσας χρονική αντικατάσταση των ρημάτων : εγώ σκουπίζω,  αυτός χορεύει.


Ενεστώτας: εγώ σκουπίζω,    αυτός χορεύει

Παρατατικός: εγώ σκούπιζα,     αυτός χόρευε

Αόριστος: εγώ σκούπισα,     αυτός χόρεψε

Εξακολουθητικός Μέλ.: εγώ θα σκουπίζω,    αυτός θα χορεύει

Συνοπτικός Μέλ.: εγώ θα σκουπίσω,    αυτός θα χορέψει

Παρακείμενος: εγώ έχω σκουπίσει,    αυτός έχει χορέψει

Υπερσυντέλικος: εγώ είχα σκουπίσει,     αυτός είχε χορέψει

Συντελεσμένος Μέλ.: εγώ θα έχω σκουπίσει,     αυτός θα έχει χορέψει

3) Mε βάση το πινακάκι ΚΛΙΣΗ ΘΗΛΥΚΩΝ ΣΕ -Η, να κλίνετε στο τετράδιο Γλώσσας τα ουσιαστικά: η λέξη,  η θέση.

                          Ενικός αριθμός

Ονομαστική: η λέξη                       η θέση

Γενική: της λέξης (της λέξεως)     της θέσης (της θέσεως)

Αιτιατική: τη λέξη                         τη θέση

Κλητική: -  λέξη                             -  θέση

                       Πληθυντικός αριθμός

Ονομαστική: οι λέξεις                 οι θέσεις

Γενική: των λέξεων                    των θέσεων

Αιτιατική: τις λέξεις                   τις θέσεις

Κλητική: - λέξεις                         - θέσεις

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Να κάνετε στο τετράδιο Μαθηματικών τις παρακάτω πράξεις ΚΑΘΕΤΑ:

46.798 + 8.567=  55.365                         356,45 + 8,6 =  365,05

12.325 - 7.879= 4.446                            487,16 - 46,8 = 440,36

2.574 x 65= 167.310                                   26,4 x 3,2 = 84,48

8.475 : 5 =  1.695                                         7,8 : 3 =  2,6

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ

Σας κοινοποιώ το πρόγραμμα σύμφωνα με το οποίο θα αναρτά δραστηριότητες ο κάθε εκπαιδευτικός της ΣΤ’ τάξης στο e-me, στον ΤΟΙΧΟ της κυψέλης μας!

ΤΠΕ             Τρίτη

Γαλλικά       Τετάρτη   

Γυμναστική  =Τετάρτη

Μουσική     Πέμπτη

Αγγλικά       Πέμπτη (στην κυψέλη των Αγγλικών)

Εικαστικά   Παρασκευή

Οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων θα αναρτούν δραστηριότητες για εσάς μια φορά την εβδομάδα ή μια φορά ανά δύο εβδομάδες. Επομένως, θα έχετε τον χρόνο να τις βρείτε στον τοίχο της κυψέλης μας στο e-me με βάση το παραπάνω πρόγραμμα.

Για τις δικές μας εργασίες ισχύει το πρόγραμμα ΔΕΥΤΕΡΑ και ΠΕΜΠΤΗ στο blogektivasilies.blogspot.com

Να περνάτε όμορφα!

2ο ΜΑΘΗΜΑ – Πέμπτη, 2/4/2020

Καλημέρα παιδιά! Καλό μήνα σε όλους!

Ελπίζω να σας έχει διευκολύνει το blog της τάξης μας και να να μη συναντήσατε ιδιαίτερες δυσκολίες στη χρήση του! Συνεχίζουμε με το 2ο μας μάθημα και κάποιες ασκήσεις στη Γλώσσα, τα Μαθηματικά και τη Γεωγραφία. Επίσης, κάθε φορά στο τέλος της ανάρτησης, θα σας προτείνουμε μια χρήσιμη ιστοσελίδα με ευχάριστες δραστηριότητες για να περνάτε δημιουργικά τον ελεύθερό σας χρόνο!

Αν έχετε συναντήσει κάποια δυσκολία ή θέλετε να κάνετε κάποια παρατήρηση ώστε να διορθώσουμε κάτι στο ιστολόγιό μας, μπορείτε να στείλετε μήνυμα στο mail μας!

Οι ασκήσεις που θα έχετε να κάνετε μέχρι τη Δευτέρα είναι:

ΓΛΩΣΣΑ

1) Σας προτείνω να ρίξετε μια ματιά σε  ένα ωραίο κείμενο από το  Ανθολόγιο, με τίτλο: "Ο ΩΡΑΙΟΣ ΔΑΡΕΙΟΣ"(κλικ στον τίτλο).

Αφού διαβάσετε με την ησυχία σας το κείμενο, στο οποίο πρωταγωνιστής είναι ένας καμαρωτός γάτος και το αφεντικό του, ο κύριος Τίτος, να γράψετε με λίγα λόγια την περίληψη της ιστορίας μας στο τετράδιο Εκθέσεων (γύρω στις 10 σειρές).

(Η ιστορία αυτή μοιάζει πολύ με το κατόρθωμα της Σόνιας της γάτας και του κυρίου Ντίνου που διδαχθήκαμε στην τάξη. Τώρα θα δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Μόλις τελειώσετε, να βγάλετε μια φωτογραφία την περίληψη που γράψατε στο τετράδιο σας και να την στείλετε στο mail μου ώστε να δω και να διορθώσω λαθάκια (αν υπάρχουν), αν και είμαι σίγουρος πως οι περιλήψεις σας θα είναι για άλλη μια φορά υποδειγματικές!!)

2) Αφού ξαναθυμηθούμε τους ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΡΗΜΑΤΩΝ, (πατήστε κλικ στο Play)  να κάνετε στο τετράδιο Εργασιών Γλώσσας χρονική αντικατάσταση των ρημάτων : εγώ σκουπίζω,  αυτός χορεύει.

3) Mε βάση το πινακάκι ΚΛΙΣΗ ΘΗΛΥΚΩΝ ΣΕ -Η, να κλίνετε στο τετράδιο Γλώσσας τα ουσιαστικά: η λέξη,  η θέση.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Να κάνετε στο τετράδιο Μαθηματικών τις παρακάτω πράξεις ΚΑΘΕΤΑ:

46.798 + 8.567=                                   356,45 + 8,6 =

12.325 - 7.879=                                    487,16 - 46,8 =

2.574 x 65=                                           26,4 x 3,2 =

8.475 : 5 =                                             7,8 : 3 =

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

Μερικά παιχνίδια για εξάσκηση :

ΒΡΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ!                                                       Η ΘΕΣΗ  ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

ΚΟΥΙΖ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

H ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Στην ιστοσελίδα του Οργανισμού Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (ΟΑΣΠ)  θα βρείτε παιχνίδια και χαρούμενες δραστηριότητες για παιδιά. Διαλέξτε όποιο σας αρέσει!

Σεισμός στο σπίτι

Μέτρα προστασίας

Μόνος στο σπίτι

Στο σούπερ μάρκετ

Το παζλ του σεισμού

Το σταυρόλεξο του σεισμού

Το κρυπτόλεξο του σεισμού

Oι λύσεις όλων των ασκήσεων θα ανέβουν στο blog μας την Κυριακή το μεσημέρι για να κάνετε τη διόρθωσή τους ενώ στο mail μου θα περιμένω να μου στείλετε την φωτογραφία με την περίληψή σας!


Να περνάτε όμορφα!!



ΛΥΣΕΙΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ 1ου ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Ασκήσεις

α) Ποια είναι η θέση του ψηφίου 7 στους παρακάτω αριθμούς;

475= Δεκάδες                                                      7,5= ΜΟΝΑΔΕΣ

68,347= χιλιοστά                                                 3,7δέκατα

7.503=  ΧΙΛΙΑΔΕΣ ή Μ.Χ.                           75,46=ΔΕΚΑΔΕΣ

276.386=  ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΩΝ                 0,07=εκατοστά

4.859.217ΜΟΝΑΔΕΣ                                 735,8=ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ

7.229.421=  ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ή Μ.Ε.        368,79=δέκατα

5.309.762=  ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ                      4,267=χιλιοστά

β)Να μετατρέψετε τα κλάσματα σε δεκαδικούς και αντίστροφα:

365 =  3,65  47 4,7  3.689 3,689  0,02   581 =  0,581   4.007 =400,7 26.549 26,549 =0,003

100              10           1.000              100           1.000                 10                 1.000               1000

8,6=86  7,35= 735    0,4= 4     36,52= 3652    0,009= 9     8,307= 8307     426,8=4268   26,371=26371

10            100            10                 100              1.000             1.000                  10                  1.000

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Εδώ θα βρείτε τα διαδικτυακά μαθήματα από το Υπουργείο Παιδείας. Αφορούν επαναλήψεις όλων των μαθημάτων που έχετε διδαχθεί μέχρι τώρα στην τάξη.

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

1ο ΜΑΘΗΜΑ – ΔΕΥΤΕΡΑ, 30/3/2020

Καλησπέρα παιδιά! Καλώς ήρθατε στο πρώτο μας μάθημα εξ αποστάσεως! Σας έχω στείλει με mail τον τρόπο με τον οποίο θα εργαστούμε ώστε να παραμείνουμε σε φόρμα! Επομένως, ξεκινάμε χωρίς άγχος να θυμηθούμε όσα κάναμε στην τάξη και είμαστε εδώ για οποιαδήποτε απορία σας!

Για τις επόμενες μέρες θα έχετε τα παρακάτω:

ΦΥΣΙΚΗ

Για το πρώτο μας μάθημα θα κάνουμε επανάληψη της 7ης ενότητας: "ΤΟ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ".  Μπορείτε να δείτε την 1η παρουσίαση και τη 2η παρουσίαση. Επίσης, θα σας βοηθήσουν και τα video :

τα όργανα του αναπνευστικού

γιατί όταν τρώμε, δε μιλάμε

πώς αναπνέουν τα ζώα

ο λαβύρινθος

ένα παιχνίδι

ενώ στο τέλος μπορείτε να παίξετε τον Εκατομμυριούχο για να δείτε αν κάνατε καλή επανάληψη!

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Θα κάνουμε επανάληψη στη θεωρία των παρακάτω μαθημάτων(κλικ στα κόκκινα γράμματα):

1.1-Φυσικοί αριθμοί        (βίντεο 1)

1.2-Δεκαδικοί αριθμοί     (βίντεο 2)

1.3-Μετατροπή δεκαδικών σε κλάσματα και αντίστροφα      (βίντεο 3)

1.4-Σύγκριση αριθμών

και στην ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ.

Αφού πρώτα θυμηθείτε τη θεωρία είτε από το σχολικό σας βιβλίο είτε από τον Η/Υ,  να αντιγράψετε και να κάνετε για εξάσκηση στο τετράδιο Μαθηματικών τις παρακάτω ασκήσεις:

Ασκήσεις

α) Ποια είναι η θέση του ψηφίου 7 στους παρακάτω αριθμούς;

475= Δεκάδες                             7,5=

68,347= χιλιοστά                        3,7=

7.503=                                     75,46=

276.386=                                   0,07=

4.859.217=                               735,8=

7.229.421=                             368,79=

5.309.762=                               4,267=

β)Να μετατρέψετε τα κλάσματα σε δεκαδικούς και αντίστροφα:

365 =           47 =              3.689 =             =            581 =              4.007 =           26.549 =           =

100              10                 1.000              100             1.000                  10                 1.000            1000

8,6=           7,35=             0,4=                36,52=        0,009=            8,307=             426,8=        26,371=

γ)Την προπαίδεια των 6,7,8,9

Τέλος, σας προτείνουμε να ρίξετε μια ματιά και σε ένα μικρό βιβλίο για παιδιά σχετικά με τον  κορωνοϊό, το COVIBOOK! Να περνάτε όμορφα και είμαστε στη διάθεσή σας για ό,τι χρειαστείτε!

(No title)

Αγαπητά μας παιδιά και γονείς,

με την ελπίδα να είμαστε όλοι καλά και να περάσουμε αυτή τη δύσκολη περίοδο όσο το δυνατόν καλύτερα, σας παροτρύνουμε να ακολουθείτε πιστά τις οδηγίες που ακούτε συνεχώς από τα ΜΜΕ, και κυρίως ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ. Αρχίζουμε μια προσπάθεια επικοινωνίας μαζί σας για να ξέρετε ότι πρώτα απ' όλα σας σκεφτόμαστε συνέχεια και σας ζητάμε να κάνετε υπομονή και δεύτερον, για να σας βοηθήσουμε ώστε οι συνθήκες που προέκυψαν από την πανδημία, να μην αποτελέσουν για όλους μας ''χαμένο χρόνο''. Χωρίς καμία διάθεση να σας κουράσουμε, θέλουμε απλά να σας κατευθύνουμε όσο μπορούμε σε μια συνέχεια της εκπαίδευσης που προσφέρει το σχολείο. Καθημερινά βάλτε ένα πρόγραμμα και εκτός από τα άλλα πράγματα που σας ενδιαφέρουν,αφιερώστε και λίγο χρόνο στα σχολικά μαθήματα. Εύχομαι υγεία και καλή αντάμωση σε όλους!