Ελληνικά

Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΖΟΡΜΠΑ

Οι μαθητές γνωρίζουν τον Ζορμπά , ο οποίος εντυπωσίασε πολύ τον Καζαντζάκη  ώστε του αφιέρωσε ένα από τα 100 καλύτερα έργα της παγκόσμιας λογοτεχνίας. Με διάφορες ασκήσεις , αξιοποιώντας την e-class και τα εργαλεία της webex,  ανακαλύπτουν την σοφία ενός αγράμματου ανθρώπου  μέσα από την σύγκριση με τον διανοούμενο συγγραφέα .Προβληματίζονται σχετικά με την ανθρώπινη φύση  και εκφράζουν τα συναισθήματά  τους  ως προς τον τρόπο που αντιμετωπίζει διάφορες καταστάσεις ο ήρωας του έργου.Γ Γυμνασίου , Λογοτεχνία σενάριο

Γ΄ΓΥΜΝΑΣΊΟΥ_Ιστορία_ Ο Μεγάλος Πόλεμος

Δ.ΤΡΙΒΕΛΑ-τελικό

Το παρόν σενάριο αποτελεί μια διδακτική πρόταση για το μάθημα της Ιστορίας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση με σύγχρονη διδασκαλία. Αφορά σε εκπαιδευτικό σενάριο για τη διδασκαλία του Α΄ Παγκόσμιου Πολέμου σε μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ Γυμνασίου με έμφαση σε ατομικές και ομαδοσυνεργατικές δράσεις με χρήση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας webex και της e-me.

Νεοελληνική Γλώσσα Α΄ ΓΕΛ – Νέοι και στυλ

 

Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ_ΤΙ ΕΠΑΙΞΑ ΣΤΟ ΛΑΥΡΙΟ_Δ.ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ

Β'ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ_ΤΙ ΕΠΑΙΞΑ ΣΤΟ ΛΑΥΡΙΟ_Δ.ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ

Β΄ Λυκείου_Αρχές Φιλοσοφίας_Η αλληγορία στην τέχνη

σενάριο_Αρχές_Φιλοσοφίας_Παπακωνσταντίνου

Το παρόν διδακτικό σενάριο στοχεύει στη μελέτη της έννοιας της αλληγορίας στην τέχνη, ως διδακτική πρόταση στο πλαίσιο της εξέτασης βασικών αντιλήψεων για την τέχνη. Με την τεχνική της «ανεστραμμένης τάξης», οι μαθητές, με αφόρμηση την πλατωνική αλληγορία του σπηλαίου, θα μελετήσουν στην e-class υλικό σχετικά με το περιεχόμενο της αλληγορίας στην τέχνη και συγκεκριμένα στη ζωγραφική. Στη συνέχεια, σε ενιαίο δίωρο σύγχρονης ΕξΑΕ θα εργαστούν σε ομάδες για την εκπόνηση δραστηριοτήτων τις οποίες θα παρουσιάσουν στην ολομέλεια και θα γίνει συζήτηση και αξιολόγηση. Η τρίτη φάση της ανεστραμμένης τάξης θα γίνει πάλι με ασύγχρονη εκπαίδευση στην e-class.