English

ERROR…, της Όλγας Ράπτη

Σύμφωνα με την εν λόγω υπουργική απόφαση όλα τα σχολεία της χώρας θα παραμείνουν κλειστά για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη μείωση της εξάπλωσης του νέου κορονοϊού. Μαθήματα υπερσύγχρονης τηλεκπαίδευσης θα πραγματοποιούνται ώστε να μη χαθεί η σχολική χρονιά…

Τα ακούν αυτά οι γονείς στην τηλεόραση και θαυμάζουν…      Σύγχρονη εκπαίδευση, μπράβο στο υπουργείο, μπράβο στους καθηγητές που ενδιαφέρονται… όταν ταυτόχρονα στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας προσπαθούν να εγγραφούν χιλιάδες μαθητές, το σύστημα κολλάει και βγαίνει στην οθόνη error…

Error η ιστοσελίδα, error και οι καθηγητές που τους στέλνουμε συνεχώς e-mail ότι δεν μπορούμε να μπούμε στη σελίδα, error και η εκπαίδευση, καλά εκείνη έτσι κι αλλιώς ήταν error…

Και μετά οι καθηγητές, λες και έχει πετύχει το πρώτο βήμα, δηλαδή να καταφέρουμε αρχικά να εγγραφούμε στην ιστοσελίδα του σχολείου, μας λένε να προχωρήσουμε τη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης και να συνδεθούμε για OnLine μάθημα με όλη την τάξη.  Έτσι ο καθηγητής προσπαθεί να συντονίσει την τάξη, όσους δηλαδή κατάφεραν να συνδεθούν και όσους θυμήθηκε να προσκαλέσει στη συνομιλία,οι περισσότεροι μαθητές μιλούν μεταξύ τους, άλλοι φτιάχνονται στην κάμερα, άλλοι κλείνουν ηχείο και κάμερα και δεν ασχολούνται με το… μάθημα. Και όταν στο τέλος καταφέρνουμε, επιτέλους να συνδεθούμε, ο καθηγητής μας κλείνει τα μικρόφωνα για να επικρατεί ησυχία και εμείς, επειδή φυσικά ο ήχος δεν είναι καλός , ακούμε τον καθηγητή δύο φορές λες και είμαστε σε κανένα φαράγγι και έχει αντίλαλο… ή μάλλον ηχώ, όπως μας λένε και οι φιλόλογοι.

Και να ‘ταν μόνο αυτό;  Έχουν βάλει σκοπό να προχωρήσουν και την ύλη και να αρχίσουν να μας βάζουν ασκήσεις και στα καινούργια!Εδώ έχουμε ξεχάσει κι αυτά που ξέρουμε , τόσο καιρό χωρίς σχολείο, όσα τέλος πάντων είχαμε μάθει… και θέλουν να μας μάθουν κι άλλα;

Και έτσι με τούτα και με… ΚΙΝΑ, μάθημα και ασκήσεις κάνουμε με το ζόρι, τελειώνει και η μπαταρία από το κινητό, και κάπως έτσι κυλά η ζωή μας, πάντα με το σύνθημα «ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ», ψύχραιμοι και δημιουργικοί…

Leave a Reply