Updated on June 4, 2025
Το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας παρακολούθησε τις Εργασίες Ημερίδας “Το LAMS στην Τάξη: Καινοτομία στην πράξη” (Σάββατο 17 Μαΐου 2025 – Πάτρα και διαδικτυακά)
«Το LAMS στην πράξη: Καινοτομία στην τάξη» διεξήχθη
(εξ αποστάσεως και δια ζώσης στην Πάτρα) το Σάββατο 17 Μαΐου 2025
και ώρα 09.30 -18:30
Το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας παρακολούθησε τις Εργασίες


Σκοπός της επιστημονικής ημερίδας με τίτλο είναι η αλληλεπίδραση και η επικοινωνία των εκπαιδευτικών Πληροφορικής (και εκπαιδευτικών όλων των άλλων ειδικοτήτων) μεταξύ τους και με μέλη της ερευνητικής – πανεπιστημιακής κοινότητας, προκειμένου να αναδυθούν τάσεις και προοπτικές της αξιοποίησης προηγμένων τεχνολογιών μάθησης στην εκπαίδευση, να παρουσιαστούν δυνατότητες εφαρμογής σύγχρονων εργαλείων, μεθοδολογιών αλλά και κυρίως καλών πρακτικών ενσωμάτωσης τους, στη διδασκαλία και τη μάθηση της Πληροφορικής (και άλλων γνωστικών πεδίων) με την υποστήριξη του LAMS.
Πρόγραμμα ημερίδας: https://docs.google.com/document/d/1LSlw0m_XgZSXgb6ZIRAr-MMsO0O2xh9n/edit?tab=t.0
Αίτηση Παρακολούθησης: https://forms.gle/26ARes7YDq4yG4sF9
Παρακολούθηση:
- Διά ζώσης: Αμφιθέατρο Κτίριο «Δ. Μαρίτσας», Ν. Καζαντζάκη, Πανεπιστημιούπολη Πατρών, Ρίο
- Με τηλεδιάσκεψη: https://minedu-secondary.webex.com/meet/lams2025
- Ζωντανή μετάδοση:
- Live Streaming ΠΣΔ : https://video.sch.gr/live
- YouTube: Κανάλι Δ/ΝΣΗΣ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΔΥΤ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
Περισσότερες Πληροφορίες:
Διοργανωτές της επιστημονικής ημερίδας:
- Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Πληροφορικής
Συνδιοργανωτές:
- Επιμορφωτές - Μέντορες του Σεμιναρίου
- Ι.Τ.Υ.Ε. «Διόφαντος»
- Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης eTwinning
- Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
Updated on May 26, 2025

Ολοκληρώθηκε ο 1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Τεχνητής Νοημοσύνης (ΠΔΤΝ)!
90 μαθητές και μαθήτριες έφτασαν στην τελική φάση "Πανδώρα" και το 25% διακρίθηκε για τις επιδόσεις του. Από αυτούς, 4 μαθητές θα αποτελέσουν
την πρώτη Εθνική Ομάδα ΤΝ της Ελλάδας!
Δείτε τα τελικά αποτελέσματα εδώ: pdtn.gr/results2025.pdf
Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν!
Η επόμενη γενιά ειδικών στην ΤΝ έρχεται!
ΠΗΓΗ: Ι.Ε.Π.
Updated on May 13, 2025
1ο Πανελλήνιο Συμπεριληπτικό Φεστιβάλ ΚΔΑΠ μεΑ Δήμου Αγρινίου
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 3 και την Κυριακή 4 Μαΐου 2025 το 1ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ ΚΔΑΠ μεΑ, το οποίο διοργανώθηκε από τον Δήμο Αγρινίου και τη Διεύθυνση Προσχολικής Αγωγής, Προγραμμάτων Παιδιού, ΑμεΑ και Τρίτης Ηλικία.





Φωτογραφίες: 1ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ ΚΔΑΠ μεΑ
Στην εκδήλωση παρευρέθηκε η Αναπλ/τρια Προϊσταμένη του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας κ. Αγοραστού Ευαγγελία μαζί με Διεπιστημομική Ομάδα εκπροσωπώντας την Υπηρεσία μας, η οποία στηρίζει κάθε δράση που προάγει τη συμπερίληψη στο σχολείο και ευρύτερα στο κοινωνικό σύνολο.

Πηγή Φωτογραφίας: Π.Δ.Ε. Δυτικής Ελλάδας

1ο Πανελλήνιο Συμπεριληπτικό Φεστιβάλ ΚΔΑΠ μεΑ
Το 1ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ ΚΔΑΠμεΑ διοργάνωσε ο Δήμος Αγρινίου, το Σάββατο 3 και την Κυριακή 4 Μαΐου 2025. Το Φεστιβάλ, με τίτλο «Αγρίνιο Συμπεριληπτική Πόλη», ξεκινάει το Σάββατο 3 Μαΐου, στις 11 το πρωί, στην πλατεία Δημοκρατίας. Το πρόγραμμα της πρώτης ημέρας περιλάμβανε θεατρικά δρώμενα, αθλητικές δράσεις και παρουσίαση παραδοσιακών χορευτικών.
Στην έναρξη του Φεστιβάλ έγινε η παρουσίαση του τραγουδιού «Χαμόγελα Ζωής» που είναι αφιερωμένο στο Φεστιβάλ, σε στίχους του ποιητή Πέτρου Κ. Βελούδα, μελοποίηση και εκτέλεση από τη μαθήτρια Λυκείου Βικτώρια Πετσινού.
Οι εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν με τη συμμετοχή δομών από 20 Δήμους όλης της χώρας, ενώ η παρουσίαση θα γίνει από τις κυρίες Λ. Βελούδα και Γ. Βαζούκη.
Το Φεστιβάλ διοργανώθηκεμε την υποστήριξη της Ακτίνας Εθελοντισμού του Δήμου Αγρινίου, καθώς και των Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού – Τμήμα Αγρινίου, ΑΕΚ Αγίου Κωνσταντίνου, 1ου Συστήματος Προσκόπων Αγρινίου, Συλλόγου Πολυτέκνων Αγρινίου, Ομάδας Γονέων Ωφελούμενων ΚΔΑΠ μεΑ, προσωπικού της Διεύθυνσης Προσχολικής Αγωγής, Προγραμμάτων Παιδιού, ΑμεΑ και Τρίτης Ηλικίας, Ελληνικής Αστυνομίας, Πυροσβεστικού Σώματος, ΕΚΑΒ, Δημοτικής Αστυνομίας και Γενικού Νοσοκομείου Αγρινίου.
Updated on June 5, 2025
Εκδήλωση Έναρξης Επετειακού Κύκλου της Διακοσιοστής Επετείου της Εξόδου Μεσολογγίου στην Αθήνα – Ανακοίνωση ΥΠ.ΠΟ.

Title: "Greece on the ruins of Missolonghi"; Image ID: 10.2307/community.28133946
Updated on June 4, 2025
Τρόπος Χρήσης KidsWallet: Φ.Ε.Κ.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ Φ.Ε.Κ.
Πηγή Βίντεο: ΕΡΤ
Updated on June 6, 2025

12-05-2025
Ανακοίνωση οριστικών τοποθετήσεων Ε.Ε.Π. σε Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Updated on May 20, 2025
Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών: α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης από εκπαιδευτικό, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το έτος 2025-2026, από το Υπουργείο Παιδείας, θρησκευμάτων & Αθλητισμού
Πατήστε παρακάτω για να ανοίξετε την Εγκύκλιο
Εγκύκλιος Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. για την έγκριση Παράλληλης Στήριξης μαθητών_τριών για 2025 2026
Updated on May 20, 2025
Εγκύκλιος προετοιμασίας υλοποίησης του Μεταλυκειακού Έτους-Τάξης Μαθητείας περιόδου 2025-2026 για τους αποφοίτους Λυκείου του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου

5-5-2025
Η υποβολή των αιτήσεων για το Μεταλυκειακό Έτος-Τάξη Μαθητείας αναμένεται να πραγματοποιηθεί μετά τα μέσα Σεπτεμβρίου του 2025.
Με στόχο την περαιτέρω υποστήριξη του θεσμού της μαθητείας για τους/τις μαθητές/τριες με αναπηρία
ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τη συζήτηση σχετικών ζητημάτων, παρακαλούνται όλοι οι Διευθυντές των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) της χώρας να λάβουν
μέρος σε διαδικτυακή συνάντηση εργασίας την Τρίτη 13 Μαΐου και ώρα 12.00 – 14.00. Ο σύνδεσμος για τη συμμετοχή σας στη συνάντηση είναι ο εξής:
https://minedu-primary.webex.com/meet/gianmpouΠαρακαλούνται οι Διευθυντές/ντριες όπως κοινοποιήσουν το παρόν στους Συλλόγους Γονέων & Κηδεμόνων των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. για τη διερεύνηση συμμετοχής εκπροσώπου τους στη διαδικτυακή συνάντηση εργασίας.
Posted on April 29, 2025



29-04-25
Σοφία Ζαχαράκη: Αναβαθμίζουμε τη λειτουργία των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ με νέα ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογικό εξοπλισμό - Στόχος, να γίνει καθολική πρακτική η παροχή υποστήριξης εντός του σχολικού περιβάλλοντος
Σε πλήρη ανασχεδιασμό και ψηφιακή αναβάθμιση της λειτουργίας των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης ( ΚΕΔΑΣΥ) προχωρά το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ώστε να βελτιωθούν περαιτέρω οι σημαντικές υπηρεσίες που παρέχονται στους μαθητές και στις οικογένειές τους.
Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται:
- Ένταξη εννέα (9) σύγχρονων αξιολογικών εργαλείων που για πρώτη φορά θα αφορούν όλες τις επιστημονικές ειδικότητες των ΚΕΔΑΣΥ.
- Η διεπιστημονική αξιολόγηση αποτελεί το πρώτο βήμα για την ολόπλευρη υποστήριξη και μέρος αυτής, ανάλογα με τις ιδιαίτερες συνθήκες και ανάγκες, θα μπορεί να διενεργείται μέσα στο σχολείο. Τα μέλη των Διεπιστημονικών Ομάδων αποκτούν τη δυνατότητα να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο για τακτικές επισκέψεις στις σχολικές μονάδες ευθύνης τους για υποστήριξη τόσο των μαθητών/τριών όσο και της σχολικής κοινότητας γενικότερα.
- Δημιουργία Ψηφιακής Πλατφόρμας στην οποία θα κατατίθενται τα αιτήματα αξιολόγησης αλλά και ο ηλεκτρονικός φάκελος του μαθητή. Κάθε μέλος των Διεπιστημονικών Ομάδων των ΚΕΔΑΣΥ θα αναρτά τα αποτελέσματα της αξιολόγησής του και τις προτάσεις υποστήριξης. Η ψηφιακή πλατφόρμα θα περιλαμβάνει επίσης πρωτόκολλα για τη λειτουργία των ΚΕΔΑΣΥ και την έκδοση Αξιολογικών Εκθέσεων με κοινά κριτήρια και κοινές διαδικασίες. Στην ίδια πλατφόρμα θα αναρτάται η Αξιολογική Έκθεση του ΚΕΔΑΣΥ και το Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης κάθε μαθητή με αναπηρία ή εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ως πρώτο βήμα στο πλαίσιο αναβάθμισης των ΚΕΔΑΣΥ, το ΥΠΑΙΘΑ, προχωρά στον εξοπλισμό τους, με το αναγκαίο τεχνολογικό υλικό.
Η Υπουργός, Σοφία Ζαχαράκη, υπέγραψε απόφαση να ενταχθούν και τα ΚΕΔΑΣΥ στο πρόγραμμα διάθεσης υπολογιστών, laptop και λοιπών υποστηρικτικών μέσων, συνολικού προϋπολογισμού 2.800.000 ευρώ.
Ειδικότερα στα 71 ΚΕΔΑΣΥ που λειτουργούν στη χώρα θα διατεθούν:
- 2.000 laptop
- 192 σταθεροί υπολογιστές, ισάριθμες κάμερες και μικρόφωνα
- 118 πολυμηχανήματα πολλαπλών χρήσεων ( εκτύπωση, σκανάρισμα, λειτουργία σε δίκτυο)
- 71 φωτοαντιγραφικά
- 118 εξωτερικοί δίσκοι για αποθήκευση δεδομένων.
Η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, δήλωσε σχετικά: «Αλλάζουμε τη φιλοσοφία λειτουργίας των ΚΕΔΑΣΥ με σκοπό να ενισχύσουμε την παρουσία των διεπιστημονικών ομάδων στα σχολεία, καθώς η συστηματική και ολιστική αξιολόγηση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αποτελεί θεμελιώδη προϋπόθεση για την παροχή εξατομικευμένης και αποτελεσματικής εκπαιδευτικής και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης. H καλύτερη και άμεση συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, που γνωρίζουν τα παιδιά, τις ανάγκες τους αλλά πολλές φορές και την καθημερινότητα της οικογένειας είναι κομβικής σημασίας. Η δυνατότητα που δίνεται η αξιολόγηση να γίνεται μέσα στο σχολείο θα επιλύσει και το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι οικογένειες όταν πρέπει να μετακινηθούν για να βρεθούν σε κάποιο ΚΕΔΑΣΥ μακριά από το χώρο κατοικίας τους. Επιπλέον, με τα νέα ψηφιακά εργαλεία, τον νέο τεχνολογικό εξοπλισμό, ενισχύουμε περαιτέρω το έργο των ειδικών επιστημόνων ώστε να διασφαλίσουμε ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση και αρμονική ψυχοκοινωνική ανάπτυξη όλων των παιδιών. Τα ΚΕΔΑΣΥ είναι πολύτιμα στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και στη συμβουλευτική υποστήριξη της οικογένειας και η ουσιαστική αναβάθμισή τους, αποτελεί κυβερνητική αλλά και προσωπική μου μέριμνα»
Updated on April 26, 2025
ΥΠΕΣ: Κατάργηση της έκδοσης των πιστοποιητικών γέννησης και οικογενειακής κατάστασης κατά τη διεκπεραίωση διοικητικών διαδικασιών

Υπ’ Αριθμ. 21661-22/04/2025 [ΑΔΑ: 98Υ146ΜΤΛ6-Θ0Γ]
Εγκύκλιος του Υπουργού και του Υφυπουργού Εσωτερικών με θέμα
«Κατάργηση της έκδοσης των πιστοποιητικών γέννησης και οικογενειακής κατάστασης
κατά τη διεκπεραίωση διοικητικών διαδικασιών»
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Η εγκύκλιος έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών (www.ypes.gr), στις διαδρομές
«Έργο και Δράσεις-Δημόσια Διοίκηση – Απλούστευση Διαδικασιών» και «Αστική & Δημοτική
Κατάσταση-Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα-Θεσμικό πλαίσιο – Χρήσιμα έγγραφα»

























































































