English

Το 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου μοιράζεται μαζί μας εμπειρίες Erasmus+..

Εκπαιδευτικοί και μαθητές του 3ου Γυμνασίου Ναυπάκτου μοιράζονται μαζί μας τις ευρωπαϊκές εμπειρίες τους Erasmus+...

Θερμά Συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες!!

Περισσότερο υλικό:
Πηγή:
Π.Δ.Ε. Δυτικής Ελλάδας
και
3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου

Ενέργειες Προγραμματισμού του Εκπ/κού Έργου Γυμνασίων Ε.Α.Ε., Λυκείων Ε.Α.Ε., Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ) και των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.), για το σχολ. έτος 2023-2024

Υ.ΠΑΙ.Θ. Ενέργειες Προγραμματισμού του Εκπαιδευτικού Έργου των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. 2023 2024

Υ.ΠΑΙ.Θ.: Ενέργειες προγραμματισμού εκπ/κού έργου Ειδικών Νηπ/γείων & Ειδικών Δ. Σ. σχολικού έτους 2023 2024 – Προγραμματισμός λειτουργίας ολοήμερου προγράμματος

Ενέργειες προγραμματισμού εκπαιδευτικού έργου Ειδικών Νηπιαγωγείων και Δ.Σ. Ολοήμερο

Εκδήλωση/Συνάντηση Εργασίας Μ.Π.Σ. ‘Δ.Α.Ε.’ Ιατρικής Σχολής του Α.Π.Θ. & ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας, 22.06.2023

 

Εκδήλωση/Συνάντηση Εργασίας

Join Zoom Meeting

https://authgr.zoom.us/j/98053067878...

Passcode: 778569

του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών (Μ.Π.Σ.) ''Διαταραχή Ακουστικής Επεξεργασίας''  (Δ.Α.Ε.) Medical School AUTH.
&
του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας

20-07-23 Υποψήφιοι με σοβαρές παθήσεις 

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι, οι υποψήφιοι με την κατηγορία των σοβαρών παθήσεων μπορούν να πληροφορούνται την έγκριση ή απόρριψη του μηχανογραφικού τους δελτίου και των επισυναπτόμενων δικαιολογητικών, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής

 https://exams-severeillness.it.minedu.gov.gr ή μέσω αντίστοιχου συνδέσμου στην

κεντρική ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,

από σήμερα Πέμπτη 20/7/2023 μέχρι και τη Παρασκευή 21/7/2023 .

Για την εισαγωγή τους στην ανωτέρω ηλεκτρονική εφαρμογή οι υποψήφιοι θα χρησιμοποιήσουν τα ίδια e-mail (αναγράφεται στο Μηχανογραφικό Δελτίο) και password με εκείνα της υποβολής

του Μηχανογραφικού Δελτίου σοβαρών παθήσεων(5%).

Οι υποψήφιοι των οποίων το μηχανογραφικό δελτίο έγινε δεκτό, οφείλουν να ελέγξουν την ορθότητα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο, Όνομα, Όνομα πατρός, Όνομα μητρός, Έτος γέννησης ΑΔΤ) και του βαθμού απολυτηρίου, που έχουν καταχωρισθεί στο Μηχανογραφικό τους Δελτίο.

Στους υποψηφίους δεν έχουν στην κατοχή τους το password ή που δεν θυμούνται το password που χρησιμοποίησαν για την υποβολή του Μηχανογραφικού τους Δελτίου, θα παρέχεται η δυνατότητα υπενθύμισης του κωδικού μέσω της ίδιας ηλεκτρονικής εφαρμογής. Τονίζεται ότι, όπου στην ηλεκτρονική εφαρμογή ζητείται συμπλήρωση email, πρέπει να χρησιμοποιηθεί το email που αναγράφεται το Μηχανογραφικό Δελτίο.

Αθήνα, 16 Ιουνίου 2023

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΕΚΔΟΣΗ ΤΕΛΙΚΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΩΝ
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 3ΕΑ/2022

Εκδόθηκαν και καταχωρίστηκαν στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης (Β΄ και επικουρικός Ε.Α.Ε.) καθώς και ο πίνακας απορριπτέων της Προκήρυξης 3ΕΑ/2022 (ΦΕΚ 20/18.4.2022/τ.ΑΣΕΠ), για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψηφίων εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕ), κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 (ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05), ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ41, ΠΕ60_61, ΠΕ70_71, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87 (ΠΕ87.01, ΠΕ87.02, ΠΕ87.03, ΠΕ87.04, ΠΕ87.05, ΠΕ87.06, ΠΕ87.07, ΠΕ87.08, ΠΕ87.09, ΠΕ87.10), ΠΕ88 (ΠΕ88.01, ΠΕ88.02, ΠΕ88.03, ΠΕ88.04, ΠΕ88.05), ΠΕ89 (ΠΕ89.01, ΠΕ89.02), ΠΕ90 και ΠΕ91 (ΠΕ91.01, ΠΕ91.02) στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.).

Οι ενέργειες που απαιτούνται για την έκδοση τελικών πινάκων της ως άνω προκήρυξης, υπάγονται στις εξαιρέσεις της παρ. 3ια΄ του άρθρου 27 του ν. 5043/2023 «Ρύθμιση προσλήψεων και υπηρεσιακών μεταβολών κατά την προεκλογική περίοδο - Τροποποίηση άρθρου 28 του ν.2190/1994».

Οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης απεστάλησαν στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση και θα αναρτηθούν στο πρόγραμμα «Διαύγεια» μετά την έκδοση του σχετικού ΦΕΚ.

Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 62/2004 απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα οι απορριπτέοι υποψήφιοι εμφανίζονται μόνο με τον αριθμό μητρώου (Α.Μ.) υποψηφίου, ο οποίος αναγράφεται και στην ηλεκτρονική τους αίτηση.

ΤΕΛΙΚΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΩΝ

Σύνδεσμος Συνάντησης 20/06/2023 (19:00)

https://us06web.zoom.us/j/83084926809?pwd=UlA4UzFiZWZPMitpQXcvZnMyWUlmUT09 Meeting ID: 830 8492 6809

Passcode: thiseas

Σάββατο 17-06-23, Πανελλαδικές Εξετάσεις

ΘΕΜΑΤΑ

ΑΓΓΛΙΚΑ

Η έκδοση αυτή αποτελεί προσαρμογή στην ελληνική γλώσσα της έκδοσης “Promoting Effective Digital-Age Learning: A European Framework for Digitally-Competent Educational Organisations”. Η έκδοση αποτελεί μια επιστημονική έκθεση για διαμόρφωση πολιτικής (Science for Policy report) του Κοινού Κέντρου Ερευνών (Joint Research Centre), της εσωτερικής επιστημονικής υπηρεσίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Αποσκοπεί στην παροχή τεκμηριωμένης επιστημονικής υποστήριξης στη

διαδικασία διαμόρφωσης της ευρωπαϊκής πολιτικής.

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Τα επιστημονικά συμπεράσματα που περιέχει δεν αποτελούν πολιτική θέση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αλλά και οποιοδήποτε άτομο δρα στο όνομα της Επιτροπής

δεν φέρουν ευθύνη για την πιθανή χρήση αυτής της έκδοσης.

Η έκδοση στην ελληνική γλώσσα πραγματοποιήθηκε από το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου της Ελλάδος και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου με την άδεια του Κοινού Κέντρου Ερευνών της ΕΕ.

Πρωτότυπη έκδοση: JRC Science Hub https://publications.jrc.ec.europa.eu/repository/handle/JRC98209

Εκδότης: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου

Έτος έκδοσης: 2023

Αριθμός σελίδων: 86

ISBN:

978-618-5557-44-7 (pdf)

Kampylis, P., Punie, Y. & Devine, J. (2015); Promoting Effective Digital-Age Learning - A European Framework for Digitally-Competent Educational Organisations; EUR 27599 EN; doi:10.2791/54070

(Έκδοση στην ελληνική γλώσσα, Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου &

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, 2023)