English

Συνεργασία του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας με το Γραφείο Συντονιστή Εκπαίδευσης του Γενικού Προξενείου Γιοχάνεσμπουργκ για Ελληνικά Σχολεία της Ομογένειας

Συνεργασία του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας και του Προϊστάμενου με το Γραφείο Συντονιστή Εκπαίδευσης του Γενικού Προξενείου Γιοχάνεσμπουργκ (Μέλος της Κυψέλης μας)

για Ελληνικά Σχολεία της Ομογένειας

(δράση με Ελληνικό Σχολείο στο Κονγκό, 14 & 16/02/2023)

Και έπεται συνέχεια με την Υποστήριξη Σχολείων από την Ομογένεια..

Φωτογραφίες:

ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας

πηγή βίντεο:

ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΣΤΟ ΓΙΟΧΑΝΕΣΜΠΟΥΡΓΚ

06-03-23

Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης

για υποβολή δικαιολογητικών

στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού

Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.) του ΥΠΑΙΘ,

στο πλαίσιο των αριθμ. 1ΓΕ/2023 και 2ΓΕ/2023 Προκηρύξεων του ΑΣΕΠ - ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΟ ΟΡΘΟ

Το ορθό έγγραφο ΕΔΩ 

Εγκύκλιος του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας για την Εβδομάδα κατά της Σχολικής Βίας, από σήμερα 6 Μαρτίου, σε όλα τα σχολεία

Εγκύκλιος

ΚΕΔΑΣΥ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ Πανελλήνια Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο

παράδειγμα με προβολή σχετικού βίντεο

δωρεάν έντυπο υλικό για εκπ/κούς & μέλη Ε.Ε.Π., γονείς προς αξιοποίηση

Οδηγός Διαχείρισης Περιστατικών Bullying για Εκπαιδευτικούς

Φάκελος Υλικού για Γονείς Stop Bullying

ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Stop Bullying
Φορέας Υλοποίησης:

Ίδρυμα Θεμιστοκλή και Δημήτρη Τσάτσου – Κέντρο Ευρωπαϊκού Συνταγματικού Δικαίου

http://www.cecl.gr

 

17/03/2023

Ειδική πρόσκληση μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ για την κάλυψη έκτακτων αναγκών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση (άρθρο 86 του ν. 4547/2018)

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 86 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, καλεί με την αριθ. 30633/Ε4/17-3-2023 (ΑΔΑ:  99Λ646ΜΤΛΗ-ΔΞΘ) ειδική πρόσκληση, τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ που είναι εγγεγραμμένα στους προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Γ1΄ της 2ΕΑ/2022 και στον οριστικό πίνακα Γ2΄ της 1ΕΑ/2022 Προκήρυξης του ΑΣΕΠ, καθώς και τους εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ87.02-Νοσηλευτικής που έχουν ενταχθεί στον οριστικό πίνακα Α΄ της 2ΓΕ/2019 προκήρυξης του ΑΣΕΠ (σύμφωνα με το άρθρο 123 του ν. 4926/2022) να υποβάλουν αίτηση (εφόσον το επιθυμούν) μέσω της διαδικτυακής πύλης του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (ΟΠΣΥΔ) (https://opsyd.sch.gr/) για πρόσληψη ως αναπληρωτές με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (ΙΔΟΧ)  για το διδακτικό έτος 2022-2023 σε:

  • σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής, γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα ΚΕΔΑΣΥ και
  • Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ)

όπως αναφέρονται αναλυτικά στο παράρτημα της παρούσας πρόσκλησης,

ανεξάρτητα αν έχουν υποβάλει αίτηση-δήλωση προτίμησης περιοχών στο πλαίσιο της αριθ. 100735/Ε4/12-8-2022 (ΑΔΑ: Ψ90346ΜΤΛΗ-ΕΗΤ) εγκυκλίου-πρόσκλησης για τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ και της αριθ. 100750/Ε1/12-8-2022 (ΑΔΑ: ΨΝΡΣ46ΜΤΛΗ-ΕΛΥ) εγκυκλίου-πρόσκλησης για τους ΠΕ87.02.

Περαιτέρω προϋποθέσεις συμμετοχής στην παρούσα διαδικασία

ορίζονται στην ανωτέρω πρόσκληση.

Η προθεσμία για την υποβολή αίτησης-δήλωσης περιοχών προτίμησης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα ορίζεται από την Παρασκευή 17/3 έως και την Πέμπτη 23/3/2023.

Για τη διευκόλυνση των υποψηφίων είναι αναρτημένο σχετικό εγχειρίδιο οδηγιών

στην ως άνω ιστοσελίδα (https://opsyd.sch.gr/).

Η ειδική πρόσκληση ΕΔΩ 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - 10-03-23 

Προσκληση για συμμετοχή στο μαζικό, ανοικτό, διαδικτυακό μάθημα (MOOC rerun) του EOY eTwinning με θέμα: " eTwinning & Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Συνεργατικές Δράσεις για την Καλλιέργεια Γνώσεων, Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων" (minedu.gov.gr)

Τίθεται σε ισχύ από σήμερα, 1η έως και την 3η Μαρτίου 2023

με μεσίστια έπαρση σημαίας σε όλα τα δημόσια κτήρια,

αναστολή των δημοσίων εορταστικών εκδηλώσεων κα.

Διεθνές Συνέδριο για τον Αυτισμό και τις Αναπτυξιακές Διαταραχές ( 31/03-01/04/2023 ) υβριδικά στο ΠΑΜΑΚ

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας δωρεάν στους παρακάτω συνδέσμους

(θα βρείτε το Πρόγραμμα του Συνεδρίου καθώς και το Βιβλίο Περιλήψεων)

όπως και να τους προωθήσετε σε φοιτητές, συναδέλφους και κάθε ενδιαφερόμενο/η

(χορηγείται Βεβαίωση Παρακολούθησης)

https://mailchi.mp/everesttravel/autism_2nd?e=827bfe3ae1

ή

https://projector-web.gr/everest/en/autism2023  

“Φτου και Βγαίνω! Δραστηριότητες (πολύ)γλωσσικής και κοινωνικής-συναισθηματικής ενδυνάμωσης”

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Unicef Βιβλίο ΦΤΟΥ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΩ

Η εργαλειοθήκη “Φτου και βγαίνω!” αναπτύχθηκε ως μια γέφυρα-σύνδεση ανάμεσα σε ένα πρόγραμμα γλωσσικής διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας για αρχάριους μαθητές  και σε δραστηριότητες βιωματικής μάθησης

που υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς ώστε να ενσωματώνουν με δημιουργικό τρόπο σύγχρονες προσεγγίσεις για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας και διαπολιτισμικές-ενδυναμωτικές μεθοδολογίες, να αναπτύσσουν όχι μόνο επικοινωνιακές δεξιότητες, αλλά και δεξιότητες ζωής και ψυχοκοινωνικής μάθησης

Πηγή:

UNICEF

Από την Εκδήλωση/Δράση του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας με Εκπ/κούς Σχολικών Μονάδων – S.I.D. ’23: 20 Χρόνια Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου!

webinar ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας με εκπ/κούς Σχολείων/μέλη Κυψέλης στην e-me(Φεβρουάριος '23):

Κωδικοί, η πρώτη και σημαντικότερη ασπίδα

της διαδικτυακής μας ταυτότητας !

 

https://saferinternet4kids.gr/

Τη Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, το ΚΕ.Δ.Α. Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας επισκέφτηκε

το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου, παρακολούθησε Δρώμενο από το τμήμα Δ2 με θέμα ''Σχολική Βία''

ενώ πραγματοποίησε Ενημέρωση / Παρουσίαση με Διεπιστημονική του Ομάδα

(απαρτιζόμενη από τις κ. Μαρούση/κλ. ΠΕ23 Ψυχολόγων, κ. Τολιά/κλ. ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών)

και με θέμα :

"Σχολικός Εκφοβισμός - Bullying"

 

Στις 2 , 6 και 7 Φεβρουαρίου 2023 στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, το ΚΕ.Δ.Α. Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας επισκέφτηκε

το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου και πραγματοποίησε Ενημέρωση / Παρουσίαση με την παραπάνω Διεπιστημονική Ομάδα

σε όλα τα σχολικά τμήματα

και με θέμα :

 "Ενσυναίσθηση: Μπαίνοντας στα παπούτσια του άλλου"