English

Ευχές για Καλή Σταδιοδρομία από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας!  Πρόσκληση Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. σε ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας

 

26-08-25

                              Πρόσκληση σε ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας  8.823 εκπαιδευτικών

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, και σε συνέχεια του από 25.08.2025 σχετικού δελτίου τύπου, ανακοινώνεται ότι δημοσιεύτηκαν στα ΦΕΚ 31153116 και 3117 /τ. Γ΄/ 26.08.2025 οι αποφάσεις της Προϊσταμένης της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίες αφορούν στο μόνιμο διορισμό 8.823 εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις  Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης, Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, σε ΚΕΔΑΣΥ, καθώς και σε Μουσικά Σχολεία.

Οι διοριζόμενοι/ες υποχρεούνται να παρουσιαστούν στον/στην προϊστάμενο/η της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης της περιοχής διορισμού τους, για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας, από σήμερα Τρίτη 26 έως και τη Δευτέρα 1η Σεπτεμβρίου 2025. Οι διοριζόμενοι στα ΚΕΔΑΣΥ παρουσιάζονται στον Προϊστάμενο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης του ΚΕΔΑΣΥ διορισμού τους, κατά τις ως άνω ημερομηνίες.

26-08-25 

Έκδοση ΦΕΚ διορισμού και ενημέρωση για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας 993 μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 3123/Γ΄/26-8-2025 (ΑΔΑ: 9ΩΦ746ΝΚΠΔ-ΘΓΣ) περίληψη της απόφασης της Προϊσταμένης της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τον διορισμό 993 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) σε κενές οργανικές θέσεις στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13).

Οι διοριζόμενοι/ες οφείλουν να παρουσιαστούν στον/στην προϊστάμενο/η της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης για τους διοριζόμενους σε περιοχές για τις ΣΜΕΑΕ ή Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης για τους διοριζόμενους σε ΣΔΕΥ-ΚΕΔΑΣΥ και ΚΕΔΑΣΥ για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας από σήμερα Τρίτη 26 Αυγούστου έως και τη Δευτέρα 1η Σεπτεμβρίου 2025.

1. Η απόφαση με ΦΕΚ εδώ 

2. Η απόφαση με ΑΔΑ εδώ 

19-08-25

Μόνιμοι διορισμοί 8.823 εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Γενικής Εκπαίδευσης, καθώς και Μουσικών Σχολείων, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 62 του ν.4589/2019 (Α΄ 13).

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι, μετά την ολοκλήρωση της υποβολής των αιτήσεων, στο πλαίσιο της υπό στοιχεία 99392/Ε1/12.08.2025 (ΦΕΚ 40/τ. ΑΣΕΠ/12.08.2025, ΑΔΑ: ΨΟΨΗ46ΝΚΠΔ-Ζ84)   υπουργικής απόφασης-πρόσκλησης, διορίζονται:

3.196 εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, εγγεγραμμένοι στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β΄ του Α.Σ.Ε.Π. των Προκηρύξεων 3ΕΑ/2022 (Γ΄ 1618/2023) και 4ΕΑ/2022 (Γ΄ 1845/2023), εκ των οποίων:

  • 1.968 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση,
  • 1.203 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση,
  • 25 σε Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ)

και

5.627 εκπαιδευτικοί Γενικής Εκπαίδευσης, εγγεγραμμένοι στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ των Προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. 1ΓΕ/2023 (Γ΄ 1851/2024, διόρθωση σφάλματος στο Γ΄ 2024/2024), 2ΓΕ/2023 (Γ΄ 2415/2024 και Γ΄2416/2024) και 1ΓΤ/2024 (Γ΄ 2362/2025), εκ των οποίων:

  • 3.937 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση,
  • 1.615 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και
  • 75 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ79.01 σε Μουσικά Σχολεία.

Επισημαίνεται ότι, ελλείψει υποψηφίων, δε κατέστη εφικτή η κάλυψη όλων των θέσεων που διατέθηκαν στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, ιδιαίτερα στους κλάδους ΠΕ03 και ΠΕ04.

Θα ακολουθήσει νεότερο δελτίο τύπου, με το οποίο θα ενημερωθούν οι διοριζόμενοι εκπαιδευτικοί για τη δημοσίευση της απόφασης διορισμών στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και για τις ημερομηνίες κατά τις οποίες οφείλουν να παρουσιαστούν για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας.

Εντός του επόμενου χρονικού διαστήματος θα ανακοινωθούν οι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ16, από τους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης της Προκήρυξης 1ΓΤ/2024 του ΑΣΕΠ (Γ΄ 2362/2025), σε θέσεις Μουσικών Σχολείων οι οποίες παρέμειναν κενές μετά τους διορισμούς των υποψήφιων εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ79.01.

 

1. O πίνακας διορισμών ΓΕΝΙΚΗΣ Εκπαίδευσης ΠΕ ΔΕ  εδώ 

2. Ο πίνακας διορισμών ΕΑΕ ΠΕ, ΔΕ εδώ 

3. Ο Πίνακας των Μουσικών Σχολείων εδώ 

 

19-08-25

Διορισμός 993 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ)

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13) και μετά την ολοκλήρωση της υποβολής των αιτήσεων στο πλαίσιο της αριθ. 99393/Ε4/12-8-2025  (ΦΕΚ 41/τ. ΑΣΕΠ/12-8-2025 – ΑΔΑ: ΨΓΜΩ46ΝΚΠΔ-872) Πρόσκλησης για μόνιμο διορισμό υποψήφιων μελών ΕΕΠ κλάδων ΠΕ21-Θεραπευτών Λόγου, ΠΕ22-Επαγγελματικών Συμβούλων, ΠΕ23-Ψυχολόγων, ΠΕ25-Σχολικών Νοσηλευτών, ΠΕ28-Φυσιοθεραπευτών, ΠΕ29-Εργασιοθεραπευτών-Εργοθεραπευτών και ΠΕ30-Κοινωνικών Λειτουργών και ΕΒΠ κλάδου ΔΕ01, εγγεγραμμένων στους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Γ1΄ και Γ2΄ των προκηρύξεων 2ΕΑ/2022 και 1ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ, διορίζονται 993 μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές διορισμού για τις ΣΜΕΑΕ, σε ΣΔΕΥ-ΚΕΔΑΣΥ και σε ΚΕΔΑΣΥ.

Σημειώνεται ότι για 7 θέσεις διορισμού δεν βρέθηκαν υποψήφιοι.

Με τη δημοσίευση περίληψης της απόφασης διορισμών στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως θα ακολουθήσει νεότερο δελτίο τύπου στο οποίο θα αναφέρεται και η προθεσμία για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας.

Ο σχετικός πίνακας ΕΔΩ 

Ξεκίνησαν οι ηλεκτρονικές εγγραφές των επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2025 καθώς και της ειδικής κατηγορίας πασχόντων από σοβαρές παθήσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

🗓 Διάστημα εγγραφών:

27 Αυγούστου – 4 Σεπτεμβρίου 2025

💻 Η διαδικασία γίνεται υποχρεωτικά ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας
👉 eregister.it.minedu.gov.gr

ℹ️ Για την είσοδο στην εφαρμογή, οι επιτυχόντες χρησιμοποιούν:
• τον 8ψήφιο κωδικό υποψηφίου και τον κωδικό ασφαλείας τους (για ΓΕΛ – ΕΠΑΛ)
• το email και τον κωδικό ασφαλείας τους (για Σοβαρές Παθήσεις)

👉 Σε περίπτωση απώλειας κωδικού, υπάρχει δυνατότητα δημιουργίας νέου μέσα από την εφαρμογή.

🔗Αναλυτικές οδηγίες στο minedu.gov.gr

🫂Καλή αρχή στη νέα σας ακαδημαϊκή πορεία!

Κυκλοφόρησε το 6ο τεύχος του περιοδικού του Πάνελ Νέων του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου του FORTH-Institute of Computer Science Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας

Σε έναν κόσμο όπου το διαδίκτυο είναι προέκταση της καθημερινότητάς μας, εμείς – οι νέοι – βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή: δημιουργούμε, επηρεαζόμαστε, επικοινωνούμε, αλλά και καλούμαστε να προστατευτούμε.
Στο νέο τεύχος:
🤖 Μιλάμε για την τεχνητή νοημοσύνη και πώς αλλάζει τη ζωή μας.
📰 Εξετάζουμε τον ρόλο των fake news και πώς να τα αναγνωρίζουμε.
📱 Προβληματιζόμαστε για την υπερέκθεση στα social media και την ανάγκη για ψηφιακά όρια.
🎮 Αναλύουμε την εμπειρία του online gaming και τη λεπτή γραμμή ανάμεσα στην ψυχαγωγία και την εξάρτηση.
Η τεχνολογία δεν είναι ούτε «καλή» ούτε «κακή» – είναι εργαλείο. Το θέμα είναι πώς τη χρησιμοποιούμε. Στο Πάνελ Νέων δεν δίνουμε έτοιμες απαντήσεις, αλλά ανοίγουμε τον διάλογο, καλλιεργούμε την κριτική σκέψη και δυναμώνουμε τη φωνή των νέων στον ψηφιακό κόσμο.
📖 Διαβάστε το τεύχος εδώ:

Artificial Intelligence & Data Literacy for Active Learning

✨ What if your students could understand the data behind the tools they use every day?

In this 5-day course, 𝐀𝐫𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐈𝐧𝐭𝐞𝐥𝐥𝐢𝐠𝐞𝐧𝐜𝐞 & 𝐃𝐚𝐭𝐚 𝐋𝐢𝐭𝐞𝐫𝐚𝐜𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐀𝐜𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐋𝐞𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠, you’ll explore how to turn data and AI into powerful tools for reflection, feedback, and engagement, even for younger learners!

📅 3–7 November 2025
📍 Brussels, the capital of the European Union 🇪🇺

You don’t need to be an expert - just curious and open to trying new approaches. We’ll guide you step by step through practical activities, ethical discussions, and tech tools designed for teachers.

📥 Save your spot: https://fcl.eun.org/course-ai-data.

The course is eligible for Erasmus+ KA1 funding!

Το Υπουργείο Πολιτισμού διοργανώνει εκδηλώσεις για την Αυγουστιάτικη Πανσέληνο προσφέροντας ελεύθερη είσοδο σε επιλεγμένους αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία, μνημεία, ιστορικούς τόπους, τη νύχτα της Πανσελήνου 9/8/2025

https://www.culture.gov.gr/el/service/SitePages/view.aspx?iiD=5424

9 Αυγούστου 🌙
👉Αρχαία Πλευρώνα Μουσική Εκδήλωση , ώρα έναρξης: 21:00
👉Κάστρο Ναυπάκτου Ο Χώρος θα παραμείνει ανοικτός για το κοινό, με ελεύθερη είσοδο, από 20:00 – 24:00
👉Κάστρο Βόνιτσας Ο Χώρος θα παραμείνει ανοικτός για το κοινό, με ελεύθερη είσοδο, από 20:00 – 24:00
👉Κάστρο Αγίας Μαύρας Ο Χώρος θα παραμείνει ανοικτός για το κοινό, με ελεύθερη είσοδο, από 20:00 – 24:00

10 Αυγούστου 🌙
👉Φρούριο Αντιρρίου Μουσική εκδήλωση

With the school year over and summer in full swing, now is a great moment for educators to prepare for what’s next.

The European Schoolnet Academy has just launched its Autumn 2025 course catalogue, featuring

four new MOOCs that support teachers and trainers across Europe.

Whether you want to deepen your knowledge on student wellbeing, sustainability, or rural education, these courses provide practical strategies and flexible learning options.

Enroll today and start the new school year equipped with fresh skills and ideas:

🔗 https://cutlink.eun.org/ccuasQ

Έφυγε από τη ζωή η γιαγιά αγρότισσα που είχε δωρίσει ένα ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο Μεσολογγίου

13 Κέντρα Καινοτομίας που αποτελούν σύγχρονους κόμβους εκπαίδευσης, καινοτομίας και τεχνολογίας αιχμής για την Α’/θμια και τη Β’/θμια Εκπ/ση

07-07-25

Ιδρύονται 13 κέντρα καινοτομίας σε κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης στη χώρα -Στρατηγική επένδυση στην ψηφιακή και καινοτόμο εποχή 

Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνει την ίδρυση δεκατριών (13) Κέντρων Καινοτομίας (Κ.Κ.), ένα σε κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης της χώρας. Τα Κέντρα θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους από τη νέα σχολική χρονιά 2025-2026, αποτελώντας μία στρατηγική επένδυση για τη μετάβαση της ελληνικής εκπαίδευσης στην ψηφιακή και καινοτόμο εποχή.

Τα Κέντρα Καινοτομίας, αποτελούν σύγχρονους κόμβους εκπαίδευσης, καινοτομίας και τεχνολογίας αιχμής, που απευθύνονται τόσο στην   Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Αποστολή τους είναι να ενισχύσουν τη σύνδεση της εκπαιδευτικής διαδικασίας με την τεχνολογία, την επιστήμη και τη δημιουργικότητα.

  • Προσφέρουν στους/στις μαθητές/τριες και στους/στις εκπαιδευτικούς της χώρας τη δυνατότητα συμμετοχής σε βιωματικά εργαστήρια και εκπαιδευτικά προγράμματα που αξιοποιούν προηγμένες τεχνολογίες, ενισχύοντας τις δεξιότητές τους και ενδυναμώνοντάς τους πνευματικά, επιστημονικά και ερευνητικά.
  • Στοχεύουν στην ενίσχυση της δημιουργικότητας, των δεξιοτήτων 21ου αιώνα, STEM, του ψηφιακού γραμματισμού, της πράσινης ανάπτυξης και της διεπιστημονικής μάθησης.
  • Ενσωματώνουν τη χρήση τεχνολογιών αιχμής όπως ρομποτικής, εκτεταμένης πραγματικότητας (ΧR), τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) και προηγμένες κατασκευαστικές τεχνολογίες.
  • Δημιουργούν ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα γνώσης που ενσωματώνει και διασυνδέει σχολεία, ερευνητικά ιδρύματα, πανεπιστήμια, τοπικές κοινωνίες και ευρωπαϊκά δίκτυα εκπαίδευσης και καινοτομίας

 

Η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού Σοφία Ζαχαράκη δήλωσε: «Με την ίδρυση των δεκατριών Κέντρων Καινοτομίας σε κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης της χώρας, κάνουμε ακόμη ένα αποφασιστικό βήμα για τη μετάβαση της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη νέα ψηφιακή εποχή. Κυρίως όμως, διασφαλίζουμε ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στη γνώση, καλλιεργούμε στα παιδιά μας δεξιότητες του 21ου αιώνα και ενθαρρύνουμε τη συνεργασία της σχολικής κοινότητας με την έρευνα, την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία. Με σύγχρονες υποδομές, τεχνολογίες αιχμής και άρτια καταρτισμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, τα Κέντρα Καινοτομίας φιλοδοξούν να αποτελέσουν έναν «ζωντανό» πυλώνα μάθησης και δημιουργικότητας για τους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και για τους εκπαιδευτικούς μας. Υλοποιούμε μία κρίσιμη μεταρρύθμιση με τη στήριξη του Ταμείου Ανάκαμψης, ενδυναμώνοντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης και δουλεύουμε για ένα σχολείο ανοιχτό στις ιδέες, που θα εμπνέει τα παιδιά μας. Με τα Κέντρα Καινοτομίας, κάνουμε πράξη τη δέσμευσή μας για μια παιδεία που δεν αφήνει κανέναν πίσω και προχωρά μπροστά με σχέδιο και συνέπεια».

Η λειτουργία των Κέντρων Καινοτομίας πραγματοποιείται σε σύγχρονους, κατάλληλα εξοπλισμένους χώρους, οι οποίοι έχουν παραχωρηθεί από τοπικούς φορείς, δήμους ή πανεπιστήμια. Η στελέχωση γίνεται από εκπαιδευτικούς αυξημένων προσόντων, οι οποίοι θα έχουν την ευθύνη υλοποίησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Ο παιδαγωγικός σχεδιασμός και η επιστημονική εποπτεία των Κέντρων διασφαλίζεται από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος», κατόπιν της σύμφωνης γνώμης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Η δημιουργία των Κέντρων Καινοτομίας αποτελεί στρατηγική εκπαιδευτική επένδυση για το μέλλον της χώρας, ενισχύοντας την εκπαιδευτική ισότητα, τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ελληνικής εκπαίδευσης, προωθώντας την ισότητα στην πρόσβαση στην τεχνολογική εκπαίδευση και ενθαρρύνοντας ένα νέο μοντέλο συμμετοχικής μάθησης που συνδέει τη σχολική κοινότητα με την έρευνα, την τεχνολογία και την κοινωνία της γνώσης.

Η δράση εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGenerationEU.

Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στον επίσημο ιστότοπο του έργου: http://ic.cti.gr/el

 

Κέντρα Καινοτομίας: Ο Κόμβος της Εκπαίδευσης του Μέλλοντος

ΤΙΤΛΟΣ

ΧΑΡΤΗΣ

PINS

PITAKI

KATOCH