English

Προσκεκλημένος της Προέδρου της Δημοκρατίας ο Δημήτρης Καρακώστας (1ο ΓΕΛ Ναυπάκτου) που έδωσε μάθημα ζωής..

Προσκεκλημένος της Προέδρου της Δημοκρατίας  Κατερίνας Σακελλαροπούλου στη γιορτή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας είναι ο Δημήτρης Καρακώστας από τη Ναύπακτο που παρότι βίωσε την απώλεια και των δύο του γονιών σε διάστημα μερικών εβδομάδων κατάφερε να επιτύχει υψηλότατη επίδοση στις

Πανελλήνιες Εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Πηγή:

https://sinidisi.gr/proskeklimenos-tis-proedroy-tis-dimokratias-o-dimitris-karakostas-poy-edose-mathima-zois/

Πρόσκληση προς δικαιούχους για υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στη δράση «ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ» Περιόδου 2021-2022

Εναρμόνιση οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής (Παιδικοί Σταθμοί) 2021-2022

Άνοιξε τη Δευτέρα 19.07 η ηλεκτρονική εφαρμογή για την υποβολή αιτήσεων χορήγησης voucher για την πρόσβαση σε βρεφικούς, βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς.

ΕΣΠΑ 2021-2020

Το πρόγραμμα παρέχει σε ωφελούμενα άτομα θέσεις φροντίδας και φιλοξενίας βρεφών, νηπίων, παιδιών και ατόμων με αναπηρία σε Φορείς / Δομές και συγκεκριμένα: βρεφικούς σταθμούς, παιδικούς σταθμούς, παιδικούς σταθμούς ολοκληρωμένης φροντίδας, Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης (ΚΔΑΠ) και Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρίες, ώστε να διασφαλιστεί η ισότιμη πρόσβασή τους στην εργασία, μέσω της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών, καθώς και η ισότιμη πρόσβαση των ευπαθών ομάδων σε ποιοτικές κοινωνικές υπηρεσίες.

Σε όλες τις ωφελούμενες χορηγείται «Αξία Τοποθέτησης» (Voucher). Οι ωφελούμενες επιλέγουν θέση σε Δομή/Φορέα, αντίστοιχη εκείνης για την οποία έλαβαν «αξία τοποθέτησης» (voucher) Οι ωφελούμενες επιλέγουν θέση σε Δομή/Φορέα, αντίστοιχη εκείνης για την οποία έλαβαν «αξία τοποθέτησης» (voucher) βάσει της διαδικασίας που περιγράφεται στην πρόσκληση και στην Κοινή Υπουργική Απόφαση (βλ.Σχετικά αρχεία).

Σε ποιους απευθύνεται

α) οι εργαζόμενες στην Ελλάδα, που είναι μισθωτές πλήρους ή μερικής απασχόλησης, αορίστου ή ορισμένου χρόνου ή με εργόσημο ή άλλες μορφές ευέλικτης απασχόλησης ή αυτοαπασχολούμενες
β) οι άνεργες, οι οποίες διαθέτουν δελτίο ανεργίας σε ισχύ ή άλλο ισοδύναμο έγγραφο.

Δεν έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης στην παρούσα Πρόσκληση, οι τακτικοί και αορίστου χρόνου υπάλληλοι του Δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ., καθώς και οι μόνιμοι και αορίστου χρόνου υπάλληλοι των Ο.Τ.Α. (α’ και β’ βαθμού) και των Ν.Π.Δ.Δ. των Ο.Τ.Α., οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν αίτηση μόνο για τις κατηγορίες των θέσεων Β3 και Δ του Άρθρου 3 της παρούσας.Επισημαίνεται ότι δεν είναι δικαιούχοι της Δράσης οι συνταξιούχοι.

Περίοδος υποβολής

- από 19/7/2021 έως 3/8/2021

Η υποβολή των αιτήσεων θα γίνεται μόνο ηλεκτρονικά.

Τα όποια δικαιολογητικά απαιτηθούν, θα αναρτώνται ηλεκτρονικά (upload) σε μορφή pdf.

Κάθε ενδιαφερόμενο άτομο για να συμμετάσχει, θα πρέπει να συμπληρώσει και να υποβάλει ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ την “Αίτηση Συμμετοχής”, στην εφαρμογή που θα είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΑΑ (www.eetaa.gr, paidikoi.eetaa.gr, «Ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων»), ακολουθώντας τις οδηγίες του σχετικού εγχειριδίου

Voucher

Όλη η Ελλάδα

Όροι και προϋποθέσεις

Κάθε αιτούσα θα πρέπει να πληροί σωρευτικά τις παρακάτω προϋποθέσεις:
α. Να διαθέτει προσωπικούς κωδικούς (taxisnet), που θα χρησιμοποιηθούν για την υποβολή της αίτησής της.
β. Να έχει εκκαθαριστεί η φορολογική δήλωση, της αιτούσας, του ετέρου μέλους καθώς και των παιδιών/εξυπηρετούμενων ατόμων για το έτος 2020. Η μη υποβολή φορολογικής δήλωσης της αιτούσας καθώς και του ετέρου μέλους σε περίπτωση ξεχωριστής φορολογικής δήλωσης για το 2020, συνιστά λόγο απόρριψης της αίτησης. Στην περίπτωση που ενώ υποβλήθηκε εμπρόθεσμα από τις αιτούσες φορολογική δήλωση έτους 2020, πλην όμως κατά τον χρόνο εφαρμογής των κριτηρίων του παρόντος άρθρου δεν έχει εκκαθαριστεί αυτή από την αρμόδια φορολογική αρχή, τότε είναι δυνατή η συμπερίληψη των αιτουσών αυτών στις ωφελούμενες της Δράσης, με την οριστικοποίηση της εκκαθάρισης, εφόσον υπάρχουν αδιάθετα voucher, δυνατότητα που δεν μπορεί να εκτείνεται πέραν της 30ης/09/2021.
γ. Να έχει συνολικό οικογενειακό εισόδημα για το φορολογικό έτος 2020 (εισοδήματα που αποκτήθηκαν από 01/01/2020 – 31/12/2020), το οποίο δεν μπορεί, σε καμία περίπτωση, να υπερβαίνει το ποσό των 36.000€ και συγκεκριμένα: 27.000€ έως δύο (2) παιδιά, 30.000€ για τρία (3) παιδιά, 33.000€ για τέσσερα (4) παιδιά, και τις 36.000€ από πέντε (5) παιδιά και άνω.
Ο αριθμός των παιδιών που προαναφέρονται και υπολογίζονται στο εισόδημα είναι τα παιδιά μέχρι και 24 ετών ή τα άτομα μεΑ, ανεξαρτήτως ηλικίας

Τι χρηματοδοτείται

Οι θέσεις των Δομών που μπορούν να φιλοξενήσουν τέκνα/άτομα μεΑ ωφελούμενων, δύνανται να είναι ή να ανήκουν στις ακόλουθες κατηγορίες:
Α. Βρεφικοί, Βρεφονηπιακοί & Παιδικοί Σταθμοί:
Α1 Βρέφη από 2 μηνών έως 2,5 ετών.
Α2 Προ-νήπια από 2,5 ετών έως την εγγραφή τους στην υποχρεωτική εκπαίδευση
Β. Βρεφονηπιακοί Σταθμοί Ολοκληρωμένης Φροντίδας
Β1 Βρέφη από 8 μηνών έως 2,5 ετών.
Β2 Προ-νήπια από 2,5 ετών έως την εγγραφή τους στην υποχρεωτική εκπαίδευση.
Β3 Προ-νήπια με αναπηρία από 2,5 ετών έως 6,5 ετών.
Γ. Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.) Γ Παιδιά από 5 έως 12 ετών, και παιδιά με ελαφράς μορφής κινητικές ή αισθητηριακές αναπηρίες.
Δ. Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών, Ατόμων με Αναπηρία (Κ.Δ.Α.Π. Α.μεΑ.)
Παιδιά με αναπηρία, έφηβοι και άτομα, με κάθε είδους κινητική, νοητική, αναπτυξιακή ή αισθητηριακή αναπηρία
Παιδιά, γεννηθέντα από 01/01/2017 μέχρι 31/12/2017 δεν μπορούν να συμμετέχουν στο Πρόγραμμα, καθώς εντάσσονται στην υποχρεωτική εκπαίδευση.
Δεν περιλαμβάνεται στο αντικείμενο της παρούσας δράσης η παροχή υπηρεσιών από Μονάδες Απασχόλησης Βρεφών ή/ και Νηπίων, Κέντρα Μελέτης, Φροντιστήρια, Κέντρα Κατάρτισης, Αθλητικούς Συλλόγους και Σωματεία.

Προϋπολογισμός

€ 279.000.000

Πηγή:

https://www.taxheaven.gr/news/55328/paidikoi-staomoi-2021-2022-apo-shmera-oi-aithseis

Έκφραση Συλλυπητηρίων

Το Κέντρο Εκπαιδευτικής & Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) Αιτωλοακαρνανίας εκφράζει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος προϊσταμένου εκπαιδευτικών θεμάτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας κ. Μπαρμπετάκη Αντωνίου. Ιδιαίτερα συμπαραστεκόμαστε στην σύζυγο του εκλιπόντος κ. Δέσποινα Τσαούση η οποία είναι και συνάδελφός μας στο Κ.Ε.Σ.Υ.  Ζήσαμε από κοντά την αγωνία της για τον αγαπημένο της σύζυγο.
Ο Μπαρμπετάκης Αντώνιος υπηρέτησε την εκπαίδευση με ήθος και παιδαγωγική αγάπη.
Το Κ.Ε.Σ.Υ. είχε άριστη συνεργασία μαζί του.
Ο Θεός να του δώσει αιώνα ανάπαυση

Ο Προϊστάμενος και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικού Προσωπικού του Κ.Ε.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας

Το Υ.ΠΑΙ.Θ. ανακοίνωσε σήμερα (12.07.21) τον καθορισμό 11.700 θέσεων μονίμων Εκπ/κών Α’/θμιας (6.200 θέσεις) & Β’/θμιας (5.500 θέσεις) Γενικής Εκπ/σης κατά κλάδο, ειδικότητα και ειδίκευση, που διορίζονται για το σχολ. έτος 2021-22!

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - 12-07-21 Καθορισμός 11.700 θέσεων μονίμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης κατά κλάδο, ειδικότητα και ειδίκευση (minedu.gov.gr)

 

(Πηγή Εικόνας: minedu.gov.gr)

Α’ Φάση Επιμόρφωσης (22.06-22.08.2021) Εκπ/κών σε ‘Εργαστήρια Δεξιοτήτων’ για Νηπιαγωγείο, Δ.Σ., Γυμνάσιο

 

                                                                                      Ι.Ε.Π.

8 στους 10 υποψηφίους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις έλαβαν σε λίγα λεπτά τη Bαθμολογία τους μέσω sms στο κινητό τους!

Υ.ΠΑΙ.Θ., 09-07-21   

73.273 υποψήφιοι των Πανελλαδικών εξετάσεων, από τους 92.020 που συνολικά συμμετείχαν έστω και σε ένα πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, έλαβαν τη βαθμολογία τους, για πρώτη φορά, στο κινητό τους τηλέφωνο, ήτοι σχεδόν 8 στους 10 υποψηφίους (ποσοστό 79,6%).

Η διαδικασία ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, καθώς τα μηνύματα εστάλησαν και παραδόθηκαν εντός 5 λεπτών, παράλληλα με την ανάρτηση των αποτελεσμάτων στις σχολικές μονάδες και την εφαρμογή του ΥΠΑΙΘ results.it.minedu.gov.gr

Η δυνατότητα ενημέρωσης μέσω γραπτού μηνύματος SMS εξασφαλίσθηκε πρώτη φορά φέτος μέσω ειδικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων smsresults.minedu.gov.gr στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλης Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, όπως είχαν ανακοινώσει οι Υπουργοί Παιδείας και Θρησκευμάτων Ν. Κεραμέως και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κ. Πιερρακάκης.

Η εφαρμογή αναπτύχθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας - ΕΔΥΤΕ Α.Ε. (GRNET), Φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Ψηφιακών Συστημάτων, Υποδομών και Εξετάσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού της Εκπαίδευσης.

 

Πηγή:

minedu.gov.gr

Εφημερίδα Ε.Α.Π.-Open2U

Open2U June 2021

eap.gr

 «Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου »

Υ.ΠΑΙ.Θ.

06.07.2021

H εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, βιωματικού χαρακτήρα, στο υποχρεωτικό πρόγραμμα όλων των Νηπιαγωγείων της χώρας από το σχολικό έτος 2021-2022 προβλέπεται με νέα Υπουργική Απόφαση. Το πρόγραμμα εφαρμόστηκε, ήδη, πιλοτικά τη σχολική χρονιά 2020-2021.

Ο/η νηπιαγωγός κατά τις ώρες των δραστηριοτήτων στην αγγλική γλώσσα παραμένει στην τάξη λαμβάνοντας ενεργό μέρος στη μαθησιακή διαδικασία, με βάση τις ανάγκες και την οργάνωση των δραστηριοτήτων, όπως συναποφασίζονται από τους δύο εκπαιδευτικούς. Σκοπός της ενσωμάτωσης της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο είναι ο εμπλουτισμός του προγράμματος σε σχέση με τη γλωσσική και ολόπλευρη ανάπτυξη των νηπίων για την ενίσχυση της πολυγλωσσικής επίγνωσης, της διαπολιτισμικής επικοινωνίας και τη διαμόρφωση της ταυτότητας του ενεργού πολίτη στη σύγχρονη πολυπολιτισμική κοινωνία.

Στην ίδια απόφαση, προβλέπεται Επιμόρφωση των αρμόδιων Συμβούλων Εκπαιδευτικού Έργου Αγγλικής και Νηπιαγωγών, καθώς και των εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας και των Νηπιαγωγών, προκειμένου να κατανοήσουν τις εκπαιδευτικές παραμέτρους και τη σημασία της εισαγωγής των αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, να αντιληφθούν τα βασικά στοιχεία της φιλοσοφίας και της λειτουργίας του, να αναπτύξουν κατάλληλη μεθοδολογία και να καλλιεργήσουν συνεργατική κουλτούρα για το σχεδιασμό και υλοποίηση δραστηριοτήτων, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση θετικής στάσης απέναντι στην πολυγλωσσία και τη διαπολιτισμική προσέγγιση και αξιοποιώντας ψηφιακά και άλλα εργαλεία για τη μεταξύ τους συνεργασία.

Στο πλαίσιο προπαρασκευαστικής φάσης και κατά τη διάρκεια της Επιμόρφωσής τους, οι εκπαιδευτικοί Αγγλικής Γλώσσας που τοποθετούνται στο Νηπιαγωγείο παρακολουθούν το πρόγραμμα της τάξης κατά τις διδακτικές ώρες που έχουν αναλάβει, με σκοπό την απαιτούμενη σταδιακή εξοικείωση των παιδιών μαζί τους αλλά και τη δική τους εξοικείωση με τα παιδιά, τους νηπιαγωγούς και το προσωπικό του σχολείου, καθώς και με το χώρο και το πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου. Οι Νηπιαγωγοί ενημερώνουν τους γονείς και κηδεμόνες σχετικά και προετοιμάζουν τα παιδιά βάσει του πλαισίου εφαρμογής και των σχετικών οδηγιών.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - 06-07-21 «Εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου » (minedu.gov.gr)

Σχολεία Ενταξιακού Αθλητισμού – Παίζουμε Μαζί. Μαθαίνουμε Μαζί.

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων δεσμεύθηκε να υποστηρίζει τη συμμετοχή των σχολικών μονάδων Γενικής και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης σε αγώνες που διοργανώνουν τα Special Olympics Hellas σε τοπικό και πανελλήνιο επίπεδο, στο πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Προγράμματος «Παίζουμε Μαζί. Μαθαίνουμε Μαζί.» και να εγκρίνει κατ’ έτος τη διεξαγωγή του εκπαιδευτικού προγράμματος, μέσω των αρμόδιων υπηρεσιών του, για τη συμμετοχή των σχολείων στις αθλητικές - ενταξιακές δράσεις του προγράμματος.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - 13-07-21 «Σχολεία Ενταξιακού Αθλητισμού - Παίζουμε Μαζί. Μαθαίνουμε Μαζί.» (minedu.gov.gr)

Η Πρωτοβουλία Μνήμης Ισαάκ-Σολωμού στο Μεσολόγγι

Πηγή:

onairnews