English

 

Πηγή Εικόνας:

upbility

Η γνώμη σας μετράει!! Τώρα μπορείτε να συμμετέχετε στην ανοιχτή διαβούλευση ‘Eκπ/ση για την Aειφορία’ κατόπιν καλέσματος της Ε.E. προς εκπαιδευτικούς

Μπορείτε να συμμετέχετε στην ανοιχτή διαβούλευση κατόπιν του καλέσματος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων σε ανοιχτή διαβούλευση σε 23 γλώσσες, με θεματικές που αφορούν στην εκπαίδευση για την αειφορία (μέχρι 24 Σεπτεμβρίου 2021) και στους παράγοντες που εξασφαλίζουν στη σχολική επιτυχία (μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2021) στο πλαίσιο των δράσεων του Ευρωπαϊκού Χώρου εκπαίδευσης.
Τις διαβουλεύσεις θα βρείτε στους παρακάτω συνδέσμους:

Αθάνατος!

Κανάλι Youtube

Ερώτημα προς την ψηφιακή υπηρεσία ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτ/νίας

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. ΣΤΟ ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (1-3 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2021 ) ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΕΚ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΓΙΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ;

www.statanalysis.eu: Μία νέα δωρεάν υπηρεσία στατιστικής ανάλυσης για όλους τους εκπαιδευτικούς

Η ανάγκη για βελτίωση της οικονομικής και υπηρεσιακής κατάστασης οδηγεί πολλούς εργαζόμενους στην αναζήτηση ενός μεταπτυχιακού διπλώματος που θα τους εφοδιάσει με τα απαραίτητα προσόντα για την επίτευξη των στόχων τους.

Στα πλαίσια αυτής της προσπάθειας, μία προϋπόθεση για τη λήψη του διπλώματος είναι η συγγραφή διπλωματικής εργασίας η οποία τις περισσότερες φορές βασίζεται στη συλλογή και την ανάλυση στατιστικών δεδομένων.

Ωστόσο, η έλλειψη εμπειρίας σχετικά με την επιστήμη της στατιστικής και την τέχνη της ανάλυσης δεδομένων, δημιουργούν ιδιαίτερα μεγάλα εμπόδια στην εκπλήρωση αυτής της υποχρέωσης. Ιδιαίτερα, η αίσθηση αδυναμίας απέναντι στην στατιστική επιστήμη, η αδυναμία χρήσης ενός ειδικού στατιστικού λογισμικού όπως και η έλλειψη εμπειρίας σχετικά με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων είναι οι τρεις παράγοντες που εμποδίζουν κάθε ενδιαφερόμενο να αναλάβει μόνος του την συγγραφή της ανάλυσης. Συνέπεια των παραπάνω είναι η καταφυγή σε υπηρεσίες επί πληρωμή σε ιδιώτες ή οργανισμούς, έξοδα που επιβαρύνουν επιπλέον την οικονομική κατάσταση των ενδιαφερόμενων και αυξάνουν το συνολικό κόστος της απόκτησης ενός μεταπτυχιακού διπλώματος.

Στην πράξη, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, η διενέργεια μίας στατιστικής ανάλυσης υποστηρίζεται πλήρως από μία μικρή ομάδα στατιστικών μεθόδων, μεταξύ των οποίων είναι οιΔοκιμασία t – test (για ένα δείγμα, 2 ανεξάρτητα δείγματα, 2 εξαρτημένα δείγματα) Δοκιμασία χ2 (ομοιογένειας ή ανεξαρτησίας) Ανάλυση διακύμανσης (ANOVA) Γραμμική παλινδρόμηση Λογιστική παλινδρόμηση

Στην διεύθυνση www.statanalysis.eu είναι πλέον διαθέσιμη μία υπηρεσία στατιστικής ανάλυσης η οποία διεξάγει τις παραπάνω μεθόδους με τον ενδεδειγμένο τρόπο και προσφέρει στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα το κείμενο των αποτελεσμάτων σε μορφή (σχεδόν) έτοιμη για παρουσίαση στα πλαίσια μίας διπλωματικής ή μίας δημοσίευσης. Δεν απαιτείται εξειδικευμένη γνώση κάποιου λογισμικού ή προηγούμενη γνώση στατιστικής παρά μόνο η προετοιμασία και η μεταφόρτωση των δεδομένων σε μορφή csv, xls ή sav.

Η εξοικείωση με την εφαρμογή μπορεί να γίνει χωρίς εγγραφή στην υπηρεσία με επεξεργασία των ενδεικτικών δεδομένων που προσφέρονται για εκπαιδευτική χρήση, ενώ η δημιουργία λογαριασμού δίνει επιπλέον τη δυνατότητα μεταφόρτωσης και επεξεργασίας του ατομικού συνόλου δεδομένων του χρήστη.

Η εφαρμογή www.statanalysis.eu προσφέρεται δωρεάν για χρήση από κάθε ενδιαφερόμενο εργαζόμενο, καθηγητή ή μη, με την ελπίδα πως θα διευκολύνει την προσπάθεια για βελτίωση της επαγγελματικής θέσης και την επίτευξη των στόχων που θέτει ο κάθε ένας για τον εαυτό του.

Πηγή:

www.sch.gr

Έναρξη 2ης Επιμορφωτικής Περιόδου του Προγράμματος «Επιμόρφωση των εκπ/κών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων» από το Ι.Ε.Π.

Πηγή:

Ι.Ε.Π.

Συγχαρητήρια στον Δ. Καρακώστα (από το 1ο ΓΕ.Λ Ναυπάκτου) που με 18.685 μόρια πέρασε στην πρώτη του επιλογή και θα είναι φοιτητής Ιατρικής! Αυτό ήταν και το μεγάλο του όνειρο όπως ο ίδιος είπε..

Του ευχόμαστε ολόψυχα 'Καλές Σπουδές' και να συνεχίσει να αποτελεί πρότυπο για όλα τα παιδιά που βιώνουν τεράστιες δυσκολίες στην πορεία τους και για όλους/ες μας!!

 

Οδηγοί ΟΠΣΥΔ για την αίτηση τοποθέτησης αναπληρωτών εκπαιδευτικών-Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π.

Ανακοίνωση από

Καλούνται οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ που προσλήφθηκαν σε περιοχές μετάθεσης κατά την 1η φάση προσλήψεων αναπληρωτών σχολικού έτους 2021-2022 να υποβάλουν 

Αίτηση-Δήλωση Προτίμησης Τοποθέτησης Αναπληρωτή.

Προθεσμία υποβολής έως 30-08-2021, ώρα 23:59.

Το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ) κοινοποίησε παράλληλα στους ενδιαφερόμενους αναπληρωτές ένα εγχειρίδιο

Εγχειρίδιο για Αίτηση-Δήλωση Προτίμησης Τοποθέτησης Αναπληρωτή. από Ο.Π.Σ.Υ.Δ.

και ένα βίντεο για Αίτηση-Δήλωση Προτίμησης Τοποθέτησης Αναπληρωτή.

 

Σύμφωνα με το ΟΠΣΥΔ οι οδηγοί περιγράφουν τη διαδικασία που θα ακολουθήσουν οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, μετά την πρόσληψη τους, για να δηλώσουν τις σχολικές μονάδες προτίμησής τους για τοποθέτηση. Η λειτουργία αυτή είναι διαθέσιμη για τους χρήστες με ρόλο χρήστη «Εκπαιδευτικός».

Συνοπτικά, τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν για την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας είναι τα εξής: 1. Άνοιγμα της Αίτησης- Δήλωσης από το Βασικό μενού 2. Έλεγχος ορθότητας των προσωπικών στοιχείων 3. Χρήση διαθέσιμων εργαλείων για την επιλογή της σειράς προτίμησης 4. Υποβολή

Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αλλάξει τις προτιμήσεις του όσες φορές το επιθυμεί, μέσα στο χρονικό διάστημα που ορίζεται για την καταχώριση των Αιτήσεων. Ωστόσο, για την αποθήκευση των αλλαγών ο χρήστης πρέπει να πατήσει το κουμπί «Υποβολή».

Η αίτηση που θα ληφθεί υπόψη για την τοποθέτηση θα είναι η τελευταία χρονικά και το αντίστοιχο αρχείο σε μορφή pdf είναι διαθέσιμο στο Βασικό Μενού, στο Ιστορικό Αιτήσεων.

Πηγή:

Ο.Π.Σ.Υ.Δ - Αρχική Σελίδα (sch.gr)