English

8-1-2015, Διαγώνισμα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, τμήμα 2

Διαγώνισμα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, τμήμα 2

8-1-2015, Ημέρα Πέμπτη

Διαγώνισμα τετραμήνου σε Πρώτο και Δεύτερο Κεφάλαιο

Για επανάληψη σε ΑΟΘ οι Μαθητές μπορούν να βρουν υλικό στις διευθύνσεις:

http://blogs.sch.gr/2lykkilk/files/2014/11/ex-basics-aoth.pdf

http://blogs.sch.gr/2lykkilk/files/2014/11/ex-zitisi.pdf

Επίσης πρέπει να μελετηθούν όλες οι ασκήσεις του βιβλίου και των φυλλαδίων που δίνονταν κατά καιρούς από τον καθηγητή.

Το υλικό αυτό μπορείτε να το βρείτε: εδώ

 

Μαθητικές εργασίες στην Πολιτική Παιδεία

1) Ανάλυση διαφήμισης - Πολιτική Παιδεία (Τσαγκαράκης Κωνσταντίνος - Τσιρογιάννης Σωτήρης).wmv

 

2) Εργασία Στέφανου Γιαούπη και Σωτήρη Αναστασιάδη

[youtube n9S41PAgcMI]

 

Έχουν γίνει και άλλες αξιόλογες εργασίες σε power point αλλά χρειάζονται μετατροπή για να ενσωματωθούν σε άρθρο.

Εργασία – Διαφήμιση

Μαθητική Εργασία -πρόγραμμα Υλοποιήθηκε το Σχολικό έτος 2013-2014

Επαγγέλματα

Πολιτική Παιδεία, Α΄ Κεφ.5ο: Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ – Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ – Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ - ώρες: 6

5.1 Ο Δήμος – Η τοπική κοινωνία
5.2 Η Περιφέρεια – Η ευρύτερη κοινωνία
5.3 Η πολιτεία – Το κράτος
5.4 Η συμπολιτεία – Η Ευρωπαϊκή Ένωση
5.5 Η συμμετοχή του πολίτη: από τον Δήμο μέχρι την Ευρωπαϊκή Ένωση
5.6 Βασικά χαρακτηριστικά της ελληνικής πολιτείας

Στόχοι, οι μαθητές/τριες να μάθουν:
- Να περιγράφουν την εξέλιξη της τοπικής αυτοδιοίκησης στην Ελλάδα.
- Να απαριθμούν τις περιφέρειες της χώρας.
- Να εξηγούν τη σχέση Δήμου – Περιφέρειας – Πολιτείας.
- Να εξηγούν τη σχέση ελληνικής πολιτείας – Ε.Ε.
- Να συμμετέχουν ως πολίτες στα κοινά του Δήμου και ως ευρωπαίοι πολίτες σε θέματα της Ε.Ε.
- Να εξηγούν τα χαρακτηριστικά της ελληνικής πολιτείας και να γνωρίζουν το περιεχόμενό τους.
Βασική ορολογία
- ανεπτυγμένες πολιτικά κοινωνίες
- γραφειοκρατία
- δημοκρατική λειτουργία
- δημότης
- δημοτικό συμβούλιο
- διεύρυνση της Ε.Ε.
- εμβάθυνση της Ε.Ε.
- Ευρωπαϊκή Συμπολιτεία
- ιθαγένεια της Ένωσης
- Ευρωπαϊκός Χάρτης Τοπικής Αυτοδιοίκησης
- κομματικό/πελατειακό σύστημα
- κράτος
- κριτήρια ένταξης
- Περιφέρεια
- πολιτεία
- πολιτική απάθεια
- περιφερειακό συμβούλιο
- ηλεκτρονική διακυβέρνηση
- συγκεντρωτικό κράτος
- Σύνταγμα
- πολιτικός αναλφαβητισμός
- πρόγραμμα Καλλικράτης
- συμμετοχή του πολίτη
- οικονομική Επιτροπή
- τοπική κοινωνία
- πειθαρχικός έλεγχος
- έλεγχος νομιμότητας
- περιφερειάρχης
- αντιπεριφερειάρχης
- τοπικές υποθέσεις
- Α΄ και Β΄ Βαθμός Αυτοδιοίκησης

Πολιτική Παιδεία, Α΄ Κεφ.6ο: Κοινωνικοποίηση και Πολιτικοποίηση

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ - ώρες: 5
6.1 Κοινωνικοποίηση και πολιτικοποίηση
6.2 Φορείς κοινωνικοποίησης / πολιτικοποίησης :
6.2.1 Η οικογένεια / 6.2.2 Το σχολείο – η εκπαίδευση /6.2.3 Οι παρέες συνομηλίκων
6.2.4 Τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
6.2.5 Τα πολιτικά κόμματα
6.2.6 Ο θεσµός των Μαθητικών Κοινοτήτων
6.3 Ο κοινωνικός έλεγχος

Στόχοι, οι μαθητές/τριες να μάθουν:
- Να εξηγούν ότι η διαδικασία κοινωνικοποίησης και πολιτικοποίησης είναι συνεχής και αδιάκοπη.
- Να διακρίνουν τις καλές και κακές επιδράσεις των φορέων κοιν/ποίησης.
- Να υιοθετούν τις αξίες της οικογένειας και της εκπαίδευσης.
- Να διαμορφώνουν δημοκρατική συνείδηση και νοοτροπία συμμετοχής στα κοινά.
- Να εφαρμόζουν τους κανόνες λειτουργίας των Μ.Κ. και να συμμετέχουν σε αυτές.
- Να αντιλαμβάνονται ότι οι Μ.Κ. αποτελούν σχολείο δημοκρατίας.
Βασική ορολογία
- κοινωνικοποίηση και πολιτικοποίηση
- φορείς κοινωνικοποίησης
- παρέες συνομηλίκων
- Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
- πολιτικά κόμματα
- Μαθητικές Κοινότητες
- κοινωνικός έλεγχος
- συνοχή της κοινωνίας
- επανακοινωνικοποίηση
- πολιτική κοινωνικοποίηση
- κομματικοποίηση
- αυταρχικό σύστημα
- δημοκρατικό σύστημα
- ιδιότητα του πολίτη
- επίδραση των Μ.Μ.Ε.
- εσωκομματική δημοκρατία
- έλλειμμα πολιτικής παιδείας
- Κανονισμός Μαθητικών Κοινοτήτων
- μαθητεία στη δημοκρατία
- φορείς κοινωνικού ελέγχου
- επιβραβεύσεις και κυρώσεις
- άτυπος κοινωνικός έλεγχος
- τυπικός κοινωνικός έλεγχος
- αυτοέλεγχος

 

 

 

Τράπεζα Θεμάτων Πολιτική Παιδεία Α΄ Λυκείου

Σε ένα αρχείο pdf μπορείτε να δείτε όλα τα θέματα της τράπεζας θεμάτων που αναρτήθηκαν στην σχετική ιστοσελίδα του υπουργείου μέχρι 28/11/2014.

ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ

Εργασία Πολιτική Παιδεία Α΄ Λυκείου

Επεξεργασία Θεμάτων Τράπεζας Θεμάτων από τους μαθητές και τις μαθήτριες.

Η ανάληψη εργασίας θα αξιολογηθεί και θα συνυπολογιστεί στο βαθμό του Α΄ τετραμήνου. Η επεξεργασία αφορά θέματα που έχουν διδαχτεί από την αρχή της χρονιάς μέχρι σήμερα, δηλ. 1ο, 2ο, 4ο και 5ο κεφάλαιο.

Για την επεξεργασία οι  μαθητές θα ακολουθήσουν τις οδηγίες που υπάρχουν μέσα στο παρακάτω αρχείο αλλά και τις προφορικές που δόθηκαν από τον εκπαιδευτικό μέσα στην τάξη.

pp-a-trap-them-14-15

ΑΟΘ – Ζήτηση, Άσκηση Λυμένη: ΣΔ

Με αρχική ζητούμενη ποσότητα QDαρχ =180 μεταβάλλεται η τιμή κατά 20%.

α) Ποια  θα είναι η τελική ζητούμενη ποσότητα αν η ελαστικότητα ζήτησης είναι ΕD= -2

β) Ποια θα είναι η ποσοστιαία μεταβολή της συνολικής δαπάνης των καταναλωτών;

Απάντ.α) 108  β)-28,00%

Δείτε την Επίλυση

Διοίκηση Επιχειρήσεων, 2.2.2. Ιστορική Εξέλιξη τεστ αντιστοίχιση

aode-222-ist-exel-mng-antist

Διοίκηση Επιχειρήσεων προτάσεις σ/λ επιχείρηση.

aode-ent-sl1 aode-ent-sl2