4.4.2022

Γλώσσα: Σήμερα κάναμε τις επαναληπτικές σελίδες από το Τ.Ε σελ. 30. Γράψαμε σε συννεφάκια τι ονειρευόμαστε και τα όνειρά μας στόλισαν την τάξη. Το Σάββατο ήταν η ημέρα παιδικού βιβλίου και αφιερώσαμε το υπόλοιπο της  ώρας στην ανάγνωση ενός αγαπημένου βιβλίου "Ο αλυσοδεμένος ελέφαντας"

Ο αλυσοδεμένος ελέφαντας

https://video.link/w/4yWjd

Εργασίες Γλώσσα: Τ.Ε σελ. 31 ασκ. 3

Φύλλο εργασίας (ανάγνωση ενός αποσπάσματος του βιβλίου που διαβάσαμε και Α(4) + Ο την πρόταση που έχω κυκλώσει)

Με την προβοσκίδα του μαζεύει τροφή. 

Μαθηματικά: Κάναμε στο Β.Μ κεφ. 36  (σελ. 18 - 19)  και Τ.Ε σελ. 16 (εκτός άσκηση 2)

Μαθηματικές εργασίες: Τ.Ε σελ. 17 (ασκ. 5)

Θα χρειαστούμε αύριο χάρακα στην κασετίνα μας.

Ενημέρωση: Θα πάμε εκδρομή 12/4/ 22 . Δώσαμε σήμερα την υπεύθυνη δήλωση.

 

 

31.3.2022

Γλώσσα: Παραμείναμε στο ίδιο μάθημα. Κάναμε από Τ.Ε σελ. 29 ασκ. 3(έλεγχος) 4 και 5. Την ταυτότητα σελ. 28 θα την φτιάξουμε πλαστικοποιημένη (θα χρειαστούμε μια φωτογραφία μικρή από κάθε παιδί).

Εργασίες Γλώσσα: Ανάγνωση το ίδιο

Κόκκινο Α(4) + Ο την πρόταση από την ασκ. 5 Τ.Ε

Μαθηματικά: Κάναμε Τ.Ε σελ. 15. (όσα παιδιά δεν πρόλαβαν να τελειώσουν τις ασκήσεις ή πρόλαβα και τις είδα και βρήκα λαθάκια τα ξανακοιτάνε στο σπίτι). Μας δυσκόλεψε η χιονονιφάδα από την άσκηση 5. Κάναμε την πρώτη στον πίνακα για να καταλάβουν τι κάνω. Στη δεύτερη που έπρεπε να δουλέψουν μόνα τους το πιο συνηθισμένο λάθος ήταν να έχουν ξεχάσει να προσθέσουν τον αριθμό στο κέντρο. Πρέπει οι τρεις κύκλοι στην ευθεία να κάνουν 10

 

30.3.2022

Γλώσσα: Σήμερα μάθαμε το αυ και τις δύο φωνούλες του. Κάναμε σελ. 28-29 στο Β.Μ.

Εργασίες Γλώσσα: Β.Μ σελ 29 Α(4) + Ο την πρόταση από την πρώτη άσκηση

Ο θείος Παύλος είναι ναυτικός.

Τ.Ε σελ. 29 ασκ. 3 (χωρίζω τις λέξεις με βάση τη φωνούλα του αυ)

Εργασίες Μαθηματικά: Τ.Ε σελ. 14 ασκ. 3

Στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων (το συνδυάζουμε και με το κεφάλαιο που αφορά τα φυτά και τα ζώα στη Μελέτη Περιβάλλοντος) μαθαίνουμε για το δάσος (τι μας προσφέρει, από τι κινδυνεύει, ζώα που ζουν σε αυτό κ.λ.π). Με αφορμή αυτό παίξαμε και ένα παιχνίδι. Κάθε παιδί έπρεπε  να σκεφτεί ένα  ζώο από το  γράμμα της αλφαβήτας που του λέγαμε και κέρδιζε έναν σελιδοδείκτη με την αλφαβήτα. Ευκαιρία λοιπόν να θυμηθούμε και την αλφαβήτα αν την έχουμε ξεχάσει. Θα ρωτήσω αύριο!!! (Όποιος έλειπε θα πρέπει να την κερδίσει όταν έρθει...) Το ζώο από ο στην αλφαβήτα μετά από ψάξιμο γιατί δε φαίνεται και πραγματικά δεν μπορούσα να καταλάβω νομίζω είναι το Οπόσουμ. Θα το δούμε αύριο.

Σήμερα ξεκινήσαμε επίσης να γράφουμε μόνοι μας τι έχουμε για την επόμενη μέρα. Είπαμε να έχουμε μαζί  μας  ένα μικρό τετράδιο ή σημειωματάριο (κάτι που να τους αρέσει και καλύτερα μικρό σε μέγεθος) για να γράφουμε τι έχουμε. Μας πήρε αρκετή ώρα σήμερα αλλά σιγά -σιγά θα το συνηθίσουμε. Μετά το Πάσχα θα είναι υπεύθυνα μόνα τους να γνωρίζουν τι έχουν και θα γράφω στο blog μόνο αν χρειάζεται.

Σημερινό από πίνακα

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Αύριο και την επόμενη Πέμπτη θα πραγματοποιηθεί η Παιδαγωγική Συνάντηση. Αυτή την Πέμπτη δε θα μπορεί να είναι μαζί μας στην Παιδαγωγική Συνάντηση η κ. Νικόλ οπότε όποιος δεν έχει πρόβλημα με τη δουλειά και δεν έχει ζητήσει ήδη άδεια καλύτερα να έρθει την επόμενη για να είμαστε και οι δύο εκεί. Η Παιδαγωγική συνάντηση θα γίνει στην έξοδο από την οποία αποχωρούν τα παιδιά στο σχόλασμα.

28.3.2022

Γλώσσα: Παραμείναμε στο ίδιο μάθημα. Κάναμε στην τάξη μια φωτοτυπία με κείμενα κατανόησης, γράψαμε ζωάκια με γκ στο μπλε, είδαμε ένα μικρό βιντεάκι με ένα από αυτά (λύγκα) και θυμηθήκαμε τι σημαίνει είδος υπό εξαφάνιση.

Εργασίες Γλώσσα: Κόκκινο τετράδιο αντιγραφή 2 φορές τις μέρες της εβδομάδας (τις μαθαίνω απέξω και τις γράφω μόνος-η την Τετάρτη)

Μπλε τετράδιο: Γράψαμε ζωάκια που έχουν μέσα το γκ  (βάλαμε και το Γκοτζίλα μετά από απαίτηση των αγοριών! Τι να κάνω! ). Να φτιάξουν 2 προτάσεις με 2 από τα ζωάκια με γκ.

Διαβάζω τα 2 ποιηματάκια για ανάγνωση (φωτοτυπία)

γγ γκ

Μαθηματικά: Κάναμε το κεφάλαιο 35 Β.Μ

Εργασίες Μαθηματικά: Τ.Ε  σελ. 14 ασκ. 1 και 2

Ενημέρωση: 1. Αύριο είναι η εκδρομή μας στην Τροφούπολη. Τα παιδιά που δεν είχαν φέρει την υπεύθυνη δήλωση και τα χρήματα μπορούν και αύριο το πρωί.

Θα χρειαστώ: Μικρή τσαντούλα με το κολατσιό μου, νεράκι, μάσκες, αντισηπτικά μαντηλάκια.

2. Παιδαγωγική συνάντηση την Πέμπτη τελικά 31/3/22 στο σχόλασμα.

3. Θα ξαναπάμε εκδρομή 12/4/22 (θεατρική παράσταση που ακυρώθηκε λόγω μέτρων τα Χριστούγεννα)

23.3.2022

Στο παρακάτω αρχείο θα βρείτε τι κάνανε σήμερα και τι έχουν για το σπίτι.

Τα νέα της τάξης μας 23.03.2022

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:

  1. Αύριο θα πραγματοποιηθεί η σχολική γιορτή της 25ης Μαρτίου. Οι μαθητές θα σχολάσουν στις 10. Το ολοήμερο  δε θα λειτουργήσει.
  2.  Αγαπητοί γονείς, σας ενημερώνουμε ότι η παιδαγωγική συζήτηση για την επίδοση των μαθητών των Α΄ και Β΄ τάξεων θα πραγματοποιηθεί κατόπιν συνεννόησής σας με τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τμημάτων του Σχολείου και των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων. Ευχαριστούμε Εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων
  • Από Δευτέρα που θα επιστρέψω θα στείλω μήνυμα για την ημερομηνία της Παιδαγωγικής Συνάντησης. Το πιθανότερο Τετάρτη 30 Μαρτίου 1:20  για να μην το αφήσουμε για την άλλη εβδομάδα που έχουμε και την εκδρομή.

22.3.2022

Στα παρακάτω αρχεία θα βρείτε τι κάνανε σήμερα στο σχολείο και τις εργασίες που έχουν.

Τα νέα της τάξης μας 22.03. 2022

μπλε 1

21.3.2022

Στα παρακάτω αρχεία θα βρείτε τι κάνανε σήμερα στο σχολείο. Η επαναληπτική φωτοτυπία Γλώσσα έγινε στην τάξη.

Τα νέα της τάξης μας 21.3.2022

επαναληψη-μεχρι-το-τζ

Ασκήσεις εμπεδωτικές δεκάδων και μονάδων-converted

18.3.2022

Στα  παρακάτω αρχεία θα βρείτε τι κάνανε την Παρασκευή

Τα νέα της τάξης μας 18.03.2022

Κατάληξη λέξεων σε -τζης.

Κοντά στο τζάκι

17.3.2022

Στα παρακάτω αρχεία θα βρείτε τι κάνανε σήμερα στο σχολείο.

Tα νέα της τάξης μας 17.03.2022.

Εικόνα από τζ

Επανάληψη 4ης Ενότητας-converted

 

16.3.2022

Σας στέλνω στο παρακάτω αρχείο τι κάνανε τα παιδιά σήμερα.

16.3.22