English

Για τη Δευτέρα 4/11

Γλώσσα: Στην τάξη ολοκληρώσαμε από το Τ.Ε. "Ο κύριος με το καπέλο" .

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο (μόνο τις 2 πρώτες σελίδες του αρχείου) Ο κυριος με το καπέλο

Μαθηματικά:  Στην τάξη γνωρίσαμε τη μάγισσα Προσθετόλ  που της αρέσει να τα βάζει όλα μαζί και προχωρήσαμε μαζί της στο 14ο κεφάλαιο από το Β.Μ.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο Γραφη της πρόσθεσης με χρηση συμβόλων, κεφ.14

Καλό Σαββατοκύριακο και καλό μήνα!!!

Για την Παρασκευή 1/11

Γλώσσα: Στην τάξη προχωρήσαμε στο Κκ "Ο κύριος με το καπέλο". Με εφόρμηση την εικόνα , κάναμε μία πλήρη περιγραφή χρησιμοποιώντας πολλά επίθετα, φανταστήκαμε τους ήχους που ακούνε τα παιδιά και κάναμε υποθέσεις για την ιστορία που θα διαβάζαμε. Μέσα από την περιγραφή του κυρίου ανακαλύψαμε ότι όλες οι λέξεις είχαν κ και ήταν το καινούριο μας γράμμα. έπειτα είπαμε λέξεις που ξεκινούν από κ και διαβάσαμε την ιστορία μας.

Για το σπίτι: Ανάγνωση τα μπλε σκιασμένα και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο 7_Ο_κύριος_με_το_καπέλο__Κκ__241031_090811

Μαθηματικά: Στην τάξη κάναμε την ανάλυση του αριθμού 4 από τη δραστηριότητα με τις κασετίνες και τα μολύβια.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο maths_a_kef.2.13_b

Για την Πέμπτη 31/10

Γλώσσα: Στην τάξη ξεκινήσαμε την ημέρα μας με την ορθογραφία (μας πήρε λίγη ώρα μέχρι να καταλάβουμε πως πρέπει να γίνεται), έπειτα κάναμε ένας -ένας την ανάγνωση του φυλλαδίου κι έπειτα ολοκληρώσαμε το Σσς από το Τετράδιο Πρώτης Γραφής.

Για το σπίτι:  Ανάγνωση τη φυλλάδιο 6.

Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο a-lang-s (1)

Μαθηματικά: Δουλέψαμε την ανάλυση του αριθμού 5 με μία δραστηριότητα που τους άρεσε πολύ. Πήραν 2 εκτυπωμένες γυάλες, κόψανε 5 ψαράκια και τα μοιράζανε, έπειτα καταγράφανε στο φύλλο τα ζευγαράκια που σχημάτισαν.

Για το σπίτι: maths_a_kef.2.13_c (τη 2η σελίδα)

Μελέτη Περιβάλλοντος : Συνεχίσαμε την οικογένεια από το Β.Μ. που όσα παιδιά ήθελαν μίλησαν για τα μέλη της οικογένειάς τους και καταλήξαμε ότι και τα κατοικίδια αποτελούν μέλη της.

Υπενθυμίζω πως στο site του σχολείου έχουν αναρτηθεί οι Όμιλοι

Λέξεις και προτάσεις φυλλαδίου:

Λέξεις:

μέσα – μέση, πίσα – πάσα,
Τασία – Τάσος,  πόση – πόσο – πόσα, σήμα, σόλα – σέλα – σάλα,
τόση – τόσο – τόσα, πέσε, Τίτος, Σάσα, παπάς, Πίπης,
ανανάς, έπεσα – έπεσε,
εσένα, σήματα, πέσαμε, σάπισε,
ένεση – άνεση, μασέλα,
σημασία, πατάτες,
πελάτες, ποσότητα.

Προτάσεις για ανάγνωση:

 Τάσο, πάμε μέσα.

Σάσα, έλα να πάμε μέσα.

Ο Τάσος με τη σαλάτα.

Τάσο, να η σαλάτα.

Έπεσε η Τασία.

Ο Τίτος έχει μασέλα.

Ο ανανάς σάπισε.

Ο Τίτος έπεσε από τη σέλα.

Τάσο, Τασία, ελάτε! Πάμε, μέσα.

Ο αετός πετά.

Άλλος ένας ιππότης.

Ο Τοτός έχει ένα αετό.

Ο Τάσος και η Τασία

Για την Τετάρτη 30/10

Γλώσσα: Στην τάξη κάναμε από το Τ.Ε. "Ο Τάσος το σαλιγκάρι". Έπειτα κάναμε μια δραστηριότητα στον πίνακα που κάθε παιδί τοποθετούσε το κατάλληλο καρτελάκι του Σσς στις εικόνες με τις  λέξεις που προβάλλονταν. Έπειτα στο κίτρινο τετράδιο φτιάξαμε μια σαλάτα για τον Τάσο και την παρουσιάσαμε στην τάξη.

Για το σπίτι: Αντ+Ορθ 3 φορές τις έξεις "σαλάτα, σέλινο, σαλάμι". Ανάγνωση το φυλλάδιο 7 και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο. Τασος το σαλιγκάρι (1)

Μαθηματικά: Στην τάξη ολοκληρώσαμε το 13ο κεφάλαιο από το Τ.Ε.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο  (μόνο την 1η σελίδα) maths_a_kef.2.13_c

Στο Εργαστήριο δεξιοτήτων συνεχίσαμε τη συζήτηση για τις υγιεινές τροφές και την άλλη εβδομάδα θα μπούμε στις δραστηριότητες.

Λέξεις και προτάσεις φυλλαδίου 7

Λέξεις:

έχει (ολικά), μετά, πέτα,
ποτέ – πότε, πάτε,
Έλενα, Τέτα, Λέλα,
ένατο, έλατο,
έμενα – εμένα, - έμενε ,
έλα, ελάτε,
πινέλα,  άνετο, άνετα, αετός.

Προτάσεις για ανάγνωση:

   Τι έχει το παπί;

    Τι έχει;

    Το παπί έχει ένα τόπι.

    Εμένα με λένε Τέτα.

    Η μαμά έχει ένα πανί.

    Έλενα, να ένα έλατο.

    Ελάτε, πάμε πάλι.

    Η Λέλα έχει πινέλα.

    Τιτίνα να το τόπι.

    Το παπί έχει πιπίλα.

Δεν έχουν τίποτα να κάνουν για το 3ημερο.

Να ξεκουραστειτε,  να χαλαρώσετε και να περάσετε υπέροχα!

Η γιορτή αύριο είναι στις 10.

Για την Πέμπτη 24/10

Γλώσσα: Στην τάξη δουλέψαμε από το Τετράδιο πρώτης γραφής το Εε κι έπειτα συνεχίσαμε στο Β.Μ το κεφάλαιο Τάσος το σαλιγκάρι.  Επιμένουμε αρκετά στα σημεία στίξης.

Για το σπίτι: Ανάγνωση τα μπλε σκασμένα και τις ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο Τασος το σαλιγκάρι (τις 2 πρώτες σελίδες του αρχείου)

Μαθηματικά: Στην τάξη κάναμε την πρώτη σελίδα από το Τ.Ε του κεφαλαίου 13. Φτιάξαμε 4 μπαλάκια κόκκινα που ήταν τα μπαλόνια μας και τα χωρίζαμε στα κουτάκια φτιάχνοντας το άθροισμα 4.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο. Κεφ_13_Πρόσθεση_και_ανάλυση_των_αριθμών_μέχρι_το__241023_070149

Μελέτη Περιβάλλοντος:  Παρατηρήσαμε , επεξεργαστήκαμε και συζητήσαμε τις εικόνες της σελίδας 23 για τις υποχρεώσεις και τις κοινές δραστηριότητες της οικογένειας.

Για την Τετάρτη 23/10

Γλώσσα: Στην τάξη κάναμε την ανάγνωση και ολοκληρώσαμε το Τ.Ε. Στο τέλος μιλήσαμε για τα αποδημητικά πουλιά, είδαμε ένα μικρό βίντεο με πληροφορίες για τα χελιδόνια κι έπειτα το συζητήσαμε.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο 4._Ένα_χελιδόνι__Εε_

Μαθηματικά: Στην τάξη προχωρήσαμε στο κεφάλαιο 13 από το Β.Μ. Δεν θέλω να επιμείνετε στην ανάλυση των αριθμών σε καμία περίπτωση. Στις ασκήσεις που τους έβαλα δεν θέλω να επιμείνετε στο "μαθαίνω καλά", απλώς ζητάμε από τα παιδιά να υπολογίσουν τα αθροίσματα από τα πινακάκια προφορικά π.χ. 1+1=2 κ.ο.κ.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο maths_a_kef.2.13_e

 Αρχίσαμε το Εργαστήριο Δεξιοτήτων σήμερα με θέμα την υγιεινή διατροφή. Τα παιδιά είχαν πολύ ωραίες απόψεις και μίλησαν και για τις δικές τους εμπειρίες σε σχέση με τον λόγο που είναι απαραίτητο να τρώμε υγιεινά , ποια φαγητά κατατάσσονται στην κατηγορία των υγιεινών φαγητών και τέλος για την πίεση που νιώθουν κάποιες φορές για να φάνε κάτι που είναι υγιεινό, αλλά δεν τους αρέσει (υποσχέθηκαν ότι θα προσπαθήσουν!)

Δυστυχώς δεν αποκαταστάθηκε η βλάβη του φωτοτυπικού κι έτσι δεν μπόρεσα να μοιράσω και σήμερα το χαρτάκι των καθηκόντων.

Για την Τρίτη 22/10

Γλώσσα: Στην τάξη κάναμε την επανάληψη από το κόκκινο τετράδιο. Έπειτα, συνεχίσαμε στο Β.Μ. το μάθημα "ένα χελιδόνι" και σταθήκαμε αρκετά στο ερωτηματικό και στη λέξη "έχει".

Για το σπίτι: Ανάγνωση τα μπλε σκιασμένα στη σελ. 28 και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο.a-lang-epan1-parea (συνέχισα με αυτό το φυλλάδιο για ολοκλήρωση της επανάληψης που ξεκινήσαμε προσθέτοντας και το έψιλον)

Μαθηματικά: Ολοκληρώσαμε το κεφάλαιο 12 στο Τ.Ε. παίζοντας με τη φάλαινά μας.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο Ανισότητες , διαταξη αριθμών , κεφ.12 (2)

Σήμερα δεν κατάφερα να τους μοιράσω χαρτάκι εξαιτίας της βλάβης του φωτοτυπικού μας.

Για τη Δευτέρα 21/10

Γλώσσα: Στην τάξη κάναμε από το Τετράδιο Πρώτης Γραφής το Ππ σελ. 20-21. Έπειτα έγραψα 6 προτάσεις στον πίνακα και κάθε παιδί με κλήρο διάβαζε από μία, την οποία στη συνέχεια την αντικαθιστούσα με μια καινούρια. Τέλος, φτιάξαμε αρκετές λέξεις με τα καρτελάκια μας.

Για το σπίτι: Ανάγνωση ξανά τα φυλλάδια του τ και π και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο, μόνο την πρώτη σελίδα επαναληψη α,τ,π για ταξη

Μαθηματικά: Προχωρήσαμε στο 12ο κεφάλαιο από το Β.Μ. κι έπειτα παίξαμε το παιχνίδι με τη φάλαινα που πάντα ανοίγει το στόμα και τρώει τα πολλά.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο  χρηση συμβόλου ανισότητας, κεφ.12 (1)

Παιχνίδια της ημέρας: https://wordwall.net/el/resource/3453505/%CF%83%CF%8D%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CF%8E%CE%BD-%CF%89%CF%82-%CF%84%CE%BF-10-%CE%B9%CF%86%CE%B9%CE%B3%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B7

http://users.sch.gr/sjolltak/moodledata/ataksi/i_parea_a/story_html5.html

Θα ήθελα να σας παρακαλέσω, όταν έχετε τη δυνατότητα, να εγγραφείτε στην eme και να με ενημερώσετε , αν τα παιχνίδια που ανεβάζω με copy paste σας ανοίγουν. 

Καλό Σαββατοκύριακο!!!

Για την Παρασκευή 18/10

Γλώσσα: Στην τάξη κάναμε την ανάγνωση του φυλλαδίου και προχωρήσαμε στο τετράδιο εργασιών ολοκληρώνοντας το κεφάλαιο "πεπόνι, πεπόνι". Όπως θα διαπιστώσατε και στο φυλλάδιο κάποιες λέξεις διαφοροποιούνταν με τον τόνο οπότε ζητάμε από τα παιδιά στη μελέτη να παρατηρούν τους τόνους, το ίδιο κάνουμε και στην τάξη.

Για το σπίτι: Ανάγνωση τα μπλε σκιασμένα στις σελίδες 27-27 του Β.Μ. και τις ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο 3_Πεπόνι_πεπόνι___Ππ__241017_092109

Μαθηματικά: Ολοκληρώσαμε το 11ο κεφάλαιο από το Τ.Ε.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο. Κεφ11_oι_αριθμοί_από_το_6_μέχρι_το_10__Ι___3__241017_092323 (1)

Από σήμερα και κάθε Πέμπτη φιλοξενούμε στην τάξη μας 4 φοιτήτριες του Παιδαγωγικού τμήματος, οι οποίες παρακολουθούν το μάθημά μας. Τα παιδιά τις υποδέχτηκαν με χαρά και δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα σε σχέση με τη συγκέντρωση και την ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος. 

Παιχνίδια της ημέρας : https://users.sch.gr/pkotsis/4p/a-taxi/glossa/games/grammatakia-parea-p%20(CD)/index.html

http://users.sch.gr/sjolltak/moodledata/ataksi/mathimatika/bob_1_10_paixnidi/story_html5.html