Views: 7
.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟ 1ο Λύκειο Αγίων Αναργύρων.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ :ΑΣΗΜΙΝΑ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝH
Όπως κάθε χρόνο, γιόρτασα και μαζί με τους μαθητές μου την Παγκόσμια Ημέρα ποίησης πραγματοποιώντας σχετικά εργαστήρια. Πέρσυ είχαμε ασχοληθεί με το ΧΑΙΚΟΥ και το είχαμε διασκεδάσει.
Φέτος πραγματοποιήσαμε τις εξής δράσεις μέσα σε διάρκεια 3 ημερών.
1.*Με το Β3: σπουδή πάνω στο ποίημα του Πάμπλο Νερούδα με τίτλο :«Αργοπεθαίνει»
Διαβάσαμε το ποίημα, μιλήσαμε γι’ αυτό και έπειτα γράψαμε το δικό μας ανάλογο ποίημα ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ
2. Το Α1 και στα πλαίσια του προγράμματος που εκπονεί δούλεψε κι αυτό πάνω στο ποίημα Αργοπεθαίνει του Νερούδα, αλλά ως εξής: τα παιδιά ανταπάντησαν ξεκινώντας τα δικά τους ποιήματα με το στίχο «Ξέρει να ζει».
3.*Με το Β2 και σε διάδραση με τον ΟΜΙΛΟ Δημιουργικής και Θεραπευτικής γραφής γράψαμε ποιήματα σε διάδραση με το ποίημα ‘EΞΑΨΗ της Ασημίνας Ξηρογιάννη [ https://www.fractalart.gr/apo-ton-tholo-kathrefti-toy-chthes-stis-amfivoles-antanaklaseis-toy-simera/ ]που έχει σχέση με τη βία.
4..******Ακόμα το Β2 και σε διάδραση με τον ΟΜΙΛΟ Δημιουργικής και Θεραπευτικής γραφής ασχολήθηκε με άλλα δύο ποιήματα και έκανε τις εξής δράσεις.
‘α.Αγαλμα γυναίκας με δεμένα χέρια της Κικής Δημουλά.
Αφού όλοι μαζί διαβάσαμε και αναλύσαμε το ποίημα, τα παιδιά ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΡΩΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ:
β. Η άλλη δράση βασίζεται στο ποίημα του Κώστα Καρυωτάκη με τίτλο:
Δημόσιοι υπάλληλοι
***Αφού διαβάσαμε και κουβεντιάσαμε γύρω από αυτό, τους ζήτησα να γράψουν το δικό τους ποίημα για το επάγγελμα που αγαπάνε, αλλά χωρίς να μας πούνε ποιο είναι αυτό. Έπειτα η Ολομέλεια πρέπει να μαντέψει σε ποιο επάγγελμα αναφέρεται το κάθε παιδί σε ένα κλίμα παιγνιώδες.