Γεωγραφία 6/6: Τα κράτη και οι κάτοικοι της Ωκεανίας (μέρος β’)

Στο σημερινό μας, και τελευταίο μάθημα για φέτος, ολοκληρώσαμε και παρουσιάσαμε τις ομαδικές μας εργασίες. Ήταν μια ταξιδιάρικη χρονιά! Εύχομαι να ταξιδέψετε σύντομα- ή κάποτε- σε όλα αυτά τα μέρη και σε ακόμη περισσότερα!

 

Ιστορία 5/6: Η Συνθήκη της Λωζάννης- Τι έφεραν οι πρόσφυγες;

Οι πρόσφυγες είχαν ζήσει σε τόπους με πολιτιστική παράδοση πολλών αιώνων, την οποία μετέφεραν στη νέα τους πατρίδα. Γενικότερα, σημαντική υπήρξε η προσφορά των προσφύγων στη διαμόρφωση της σημερινής ελληνικής ταυτότητας.

  • Βιντεομάθημα

🏡Σπίτι:

  • Μελετώ το μάθημα 6 σελ. 200-201.
  • Αφού διαβάσεις την πηγή 1 σελ. 202, να απαντήσεις γραπτά στο τετράδιο Ιστορίας: « Ποια είναι η πιο σημαντική αλλαγή για την Ελλάδα μετά την ανταλλαγή πληθυσμών, σύμφωνα με τον Σεφέρη;»

Μαθηματικά 4/6: Επαναληπτικές ασκήσεις στα ποσοστά

Σήμερα ήταν μια καλή ευκαιρία να κάνουμε μια μικρή επανάληψη και να εξασκηθούμε στα ποσοστά.

Έγιναν:  Επαναληπτικό Ποσοστά

🏡Σπίτι: Τις υπόλοιπες ασκήσεις

Γλώσσα 4/6: Οι πρόσφυγες- Ανθολόγιο

Σήμερα, στην τάξη μας μετά την ολοκλήρωση της 6ης ενότητας διαβάζουμε αποσπάσματα στο Ανθολόγιο από το μυθιστόρημα Μέσα στις φλόγες από τη Διδώ Σωτηρίου.

Έγιναν: Ανθολόγιο σελ.206-210 και Τ.Ε. Σελ. 59-60 ασκ. 7-8

🛸Σπίτι: 

  • (Στο τετράδιο γλώσσας) Φανταστείτε ότι είστε πρόσφυγας ή προσφυγοπούλα του 1922 και υφίστασθε τη ρατσιστική συμπεριφορά των γηγενών. Γράψτε τις σκέψεις σας σε μία σελίδα του προσωπικού σας ημερολογίου.
  • Τ.Ε. Σελ. 58-60 ασκ.6-9

Ιστορία 31/5: Ε5. Η Μικρασιατική Εκστρατεία και Καταστροφή

Από τον θρίαμβο στην καταστροφή και από τη συνύπαρξη στον ξεριζωμό. Τα κατορθώματα των ηρώων αλλά και οι πληγές της προσφυγικής εμπειρίας. Ποιοι ήταν οι πρωταγωνιστές της Μικρασιατικής Εκστρατείας και τι συνέβη τελικά; Η Μικρασιατική Καταστροφή ανήκει στα εμβληματικά γεγονότα της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας και αυτό το γεγονός μας απασχόλησε στο σημερινό μας μάθημα.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 194-199 και συμπληρώσαμε το σχεδιάγραμμα

🏡Σπίτι:

  • Μελετώ πολύ καλά το μάθημα σελ. 194-199 (δώστε ιδιαίτερη έμφαση στις εικόνες).
    • Φανταστείτε ότι είστε σεναριογράφοι ιστορικών ταινιών. Λαμβάνοντας υπόψη τις λανθασμένες επιλογές που έγιναν τόσο από τη στρατιωτική όσο και από την πολιτική ηγεσία ,να γράψετε τι πιστεύετε ότι θα συμβεί μετά στους Έλληνες της Μ.Ασιας και στο ελληνικό κράτος.

 

Επιπλέον Υλικό

Μαθηματικά 31/5: Βρίσκω το ποσοστό % (μέρος β’)

Σήμερα συνεχίσαμε να κάνουμε εξάσκηση στα προβλήματα που ψάχνουμε το ποσοστό %.

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 21 πρόβλημα 1-2

🏡Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 22 πρόβλημα 3-4-5

Γλώσσα 30/5: Μια σχολική παράσταση στο δάσος (μέρος β’)

Σήμερα ολοκληρώσαμε τις ασκήσεις που αφορούν το συγκεκριμένο κείμενο και θυμηθήκαμε ποιοι είναι οι χρονικοί προσδιορισμοί.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 48-49 ασκ. 4-5-8

🏡Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 45-46 ασκ. 6-7 και σελ. 51 ασκ. 14

Γεωγραφία 30/5: Τα κράτη και οι κάτοικοι της Ωκεανίας (μέρος α’)

Τελευταίο μάθημα σήμερα για την Γεωγραφία και άξιζε να κάνουμε μια αναφορά στην Ωκεανία.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 149 - 155 και ομαδική δραστηριότητα.

🏡Σπίτι: Βρίσκω μια ενδιαφέρουσα πληροφορία σύμφωνα με την ομαδική εργασία στην οποία έχω ενταχθεί.