
Ας δούμε ξανά πώς λύνουμε εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι ο διαιρετέος ή ο διαιρέτης.

Αφού θυμηθήκαμε αυτά που κάναμε στην τάξη, ελάτε να κάνουμε δύο διασκεδαστικές δραστηριότητες.
Δραστηριότητα 1η (Στοχεύω τη σωστή λύση της κάθε εξίσωσης) ![]()
Δραστηριότητα 2η (Οδηγώ το αεροπλάνο στο σύννεφο με τη σωστή λύση της εξίσωσης)![]()
* Χρησιμοποιήστε τα βέλη του πληκτρολογίου ή το ποντίκι για να κατευθύνετε το αεροπλάνο, το οποίο μπορεί να κινηθεί μπρος, πίσω, πάνω, κάτω


Το δεύτερο ήταν λίγο μπερδευτικό 🙄🙄
Το σημαντικό είναι που στο τέλος τα καταφέρνετε. Μπράβο, Άγγελε!