ΓΛΩΣΣΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ Α ΜΑΘΗΜΑΤΑ 1-4 ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΝΗΜΗΣ
Αφού ρίξεις μια ματιά στις εικόνες της Ενότητας Α (κΕΦ. 1-4) του βιβλίου Ιστορίας ΕΔΩ
παίξε το παρακάτω παιχνίδι μνήμης
ΓΛΩΣΣΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ Α ΜΑΘΗΜΑΤΑ 1-4 ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΝΗΜΗΣ
Αφού ρίξεις μια ματιά στις εικόνες της Ενότητας Α (κΕΦ. 1-4) του βιβλίου Ιστορίας ΕΔΩ
παίξε το παρακάτω παιχνίδι μνήμης
ΕΡΓΑΣΙΑ 8η
Η εργασία είναι για δυο μέρες. Θα περιμένω τις απαντήσεις την Πέμπτη 2/4/2020 το βράδυ.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Επανάληψη στο μάθημα
"Οι πόλεις της Ελλάδας"
Παρακολουθήστε το βίντεο από την εκπαιδευτική τηλεόραση με τίτλο
Α. Σημείωσε στο τετράδιό σου όλες τις πόλεις που αναφέρονται στο βίντεο με αλφαβητική σειρά.
Στον παρακάτω χάρτη υπάρχουν κάποιες από τις πόλεις της Ελλάδας που είδες στο προηγούμενο βίντεο. Διάλεξε όποια θέλεις και γράψε στο τετράδιό σου κάποιες βασικές πληροφορίες για την πόλη αυτή. Πληροφορίες θα βρεις με τον εξής τρόπο: Αν πατήσεις στο ροζ σημάδι πάνω τον χάρτη θα σου βγάλει μια φωτογραφία της πόλης. Κλίκαρέ την και θα μεταφερθείς στην Βικιπαίδεια όπου θα βρεις πολλές πληροφορίες. Μην τις γράψεις όλες είναι πάρα πολλές. Διάλεξε όσες σου χρειάζονται με βάση τα παρακάτω:
Μην ξεχάσεις να αναφέρεις
1. Όνομα πόλης, γεωγραφικό διαμέρισμα, πού βρίσκεται.
2. Δύο λόγια για την ιστορία της ή πώς πήρε την ονομασία της.
3. Κάτι σημαντικό που έχει και την κάνει να ξεχωρίζει. π.χ. κάποιο αξιοθέατο ή κάτι βασισμένο στη μυθολογία.
4. Τέλος, γράψε μου για ποιο λόγο διάλεξες να ασχοληθείς με αυτή.
Ζήτησε βοήθεια από κάποιον μεγάλο ή από έμενα αν οι πληροφορίες της πόλης που διάλεξες είναι πάρα πολλές και δυσκολεύεσαι. Θα χαρώ να σε βοηθήσω.
Α. Διάβασε το κείμενο από το ανθολόγιο με τίτλο
του αξιόλογου συγγραφέα Αντώνη Σαμαράκη και έπειτα απάντησε στις ερωτήσεις 2 και 3 στο τετράδιό σας. Στείλτε μου τις απαντήσεις σας με email ή με φωτογραφία.
Β. Ψάξε πληροφορίες για τον συγγραφέα του κειμένου και γράψε ένα σύντομο βιογραφικό σημείωμα όπως εκείνο που είχαμε κάνει στο σχολείο με την Πηνελόπη Δέλτα και την Άλκη Ζέη.
(πάτα στο όνομά του για να μεταφερθείς στην Βικιπαίδεια)
Φυσικά μπορείς να βρεις πληροφορίες και εικόνες και από άλλες πηγές. Ζήτα βοήθεια από έναν ενήλικα στην αναζήτηση.
Επαναληπτικές ασκήσεις στην Ιστορία και στα Μαθηματικά
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ- ΕΝΟΤΗΤΑ 1 (μαθήματα 1-7)
Αφού μελετήσετε την επανάληψη της ενότητας διαβάζοντας το σχολικό βιβλίο σελ. 21 (αν δεν το έχετε δείτε το βιβλίο εδώ) και μετά κάντε την παρακάτω άσκηση
η άσκηση είναι από συνάδελφο από τη Ψηφιακή Τάξη
ΙΣΤΟΡΙΑ- Ενότητα Α Κεφ. 1
Για σήμερα Δευτέρα θα κάνετε επανάληψη το 1ο μάθημα της Ιστορίας (από ΕΔΩ) στην Ενότητα Α. Μετά θα συμπληρώσετε την παρακάτω άσκηση. Πρώτα θα διαβάσετε και μετά θα κάνετε την άσκηση!
Στείλτε μου στο viber σε προσωπικό μήνυμα το βαθμό που πετύχατε!
Άσκηση 1: Συμπλήρωσε με γράμματα ή αριθμούς τα κενά στην παρακάτω άσκηση.
Εργασίες Σαββατοκύριακου
Γλώσσα
Πατώντας τον παρακάτω τίτλο θα οδηγηθείτε στο ηλεκτρονικό βιβλίο στο Ανθολόγιο της τάξης μας. Είναι ένα κείμενο που είχαμε διαβάσει στο σχολείο. Θέλω να το ξαναδιαβάσετε, να το θυμηθείτε και να μου απαντήσετε γραπτώς στην ερώτηση 3.
Μαθηματικά
(Το σημερινό μάθημα περιέχει τοποθέτηση προϊόντων!!)
Το παντοπωλείο της κυρίας Βίκυς
Έχεις στο πορτοφόλι σου 30,50 ευρώ και επισκέπτεσαι το παντοπωλείο της κυρίας Βίκυς για να ψωνίσεις. Τι θα πάρεις ώστε να μην ξεπεράσεις τα ευρώ που έχεις και οι επιλογές σου να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο υγιεινές;
Οδηγίες:
1. Μπορείς να πάρεις παραπάνω από ένα τεμάχια από ένα είδος, αλλά πρόσεξε τι επιλογές πρέπει να κάνεις!!!
2. Γράψε στο τετράδιό σου τα προϊόντα που θα πάρεις και πόσα τεμάχια από το καθένα, καθώς και το πόσο θα κοστίσουν.
3. Γράψε συνολικά πόσα θα πληρώσεις.
4. Βρες και γράψε πόσα ρέστα θα πάρεις πίσω.
5. Στο τέλος γράψε μου σε ένα μικρό κειμενάκι γιατί επέλεξες τα συγκεκριμένα προϊόντα. Όχι από πλευράς τιμής.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑΔΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ!!!!
Τα προϊόντα που βλέπεις είναι τα εξής
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑΔΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ!!!!
Οι εργασίες θα ολοκληρωθούν μέχρι την Κυριακή 29/3/2020 και θα σταλούν είτε με φωτογραφία είτε με mail.
Οργανώστε καλά το χρόνο σας.
4η Εργασία Προβλήματα (27/3/2020)
Οδηγίες για να λύσετε τα προβλήματα
Α) Θα γράψετε τον τίτλο όπως στα κόκκινα γράμματα
Β) Θα ξαναγράφετε την εκφώνηση του προβλήματος στο τετράδιο
Γ) Προσέξτε τα έντονα μαυρισμένα γράμματα, θα σας βοηθήσουν!
Δ) Θα λύνετε ένα ένα πρόβλημα και από κάτω θα γράφετε:
ΛΥΣΗ:
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
ΞΕΚΙΝΑΜΕ!!!!
Αν και δεν είναι παρά ελάχιστοι στη χώρα μας -μετριούνται στα δάχτυλα των δύο χεριών- αναμένεται να γίνουν περισσότεροι στο μέλλον και αναμφίβολα είναι άξιοι αναφοράς. Ο λόγος για τους σκύλους-οδηγούς, οι οποίοι γίνονται τα μάτια τυφλών ανθρώπων και αποτελούν τον τετράποδο «σύντροφο» ζωής τους.
Γράφει ο Χάρης Αποστολόπουλος
Τι είναι και πώς εκπαιδεύονται οι σκύλοι-οδηγοί
Οι σκύλοι–οδηγοί τυφλών είναι άριστα εκπαιδευμένοι σκύλοι προκειμένου να καθοδηγούν άτομα με μερική ή ολική απώλεια όρασης, παντού και με ασφάλεια. Οι σκύλοι-οδηγοί επιλέγονται από προγράμματα επιλεκτικής εκτροφής. Κοινωνικοποιούνται κι εκπαιδεύονται με θετικό τρόπο για περίπου ενάμιση έτος. Έπειτα, συνεκπαιδεύονται με έναν χειριστή που έχει αξιολογηθεί από τη σχολή κι έχει κριθεί κατάλληλος για να συνεργαστεί με έναν σκύλο-οδηγό.
Οι σκύλοι-οδηγοί εργάζονται για περίπου 10 έτη κι έπειτα «συνταξιοδοτούνται» και περνούν το υπόλοιπο της ζωής τους ως κατοικίδια. Η πρόσβασή τους επιτρέπεται παντού και προστατεύεται από την ελληνική νομοθεσία και τους διεθνείς κανονισμούς. Το κύριο γνώρισμα των σκύλων-οδηγών είναι το ειδικό σαμάρι με τα διακριτικά της Σχολής που φορούν στη πλάτη τους.
Οι σχολές των σκύλων οδηγών στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα υπάρχουν δύο σχολές από τις οποίες «βγαίνουν» σκύλοι-οδηγοί: πρόκειται για τη σχολή «Σχολή Σκύλων-Οδηγών Τυφλών Λάρα» και τη σχολή «Σκύλοι Οδηγοί Ελλάδος» οι οποίες μάλιστα είναι και… συνομήλικες καθώς ξεκίνησαν την πορεία τους το 2008.
Τα κουτάβια που προορίζονται γι’ αυτή τη δουλειά ελέγχονται αυστηρά! Πρέπει να έχουν υψηλή νοημοσύνη, να είναι δηλαδή πολύ έξυπνα και καλή αντίληψη. Να είναι ήρεμα και να θέλουν να προσφέρουν στον άνθρωπο, δίχως να είναι πολύ εκδηλωτικά. Δεν πρέπει να γρυλίζουν, να φοβούνται τους θορύβους, τα ύψη, τους κρότους και τα άλλα ζώα. Σε ηλικία 1,5 ετών, ελέγχονται επίσης για οφθαλμικές παθήσεις και για προβλήματα στα πόδια.
3η ΕΡΓΑΣΙΑ
Είδατε το βίντεο με το απόσπασμα από την εκπομπή "Άλλη Διάσταση" και διαβάσατε το παραπάνω απόσπασμα από άρθρο εφημερίδας. Τώρα απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις γράφοντας τις απαντήσεις σας στο τετράδιo. Μετά φωτογραφίστε τις σελίδες του τετραδίου και στείλτε μου τις απαντήσεις στο προσωπικό μου viber ή στο προσωπικό μου email.
1. Το βίντεο και το κείμενο αφορούν το ίδιο θέμα; Να δικαιολογήσεις την απάντησή σου (να μου πεις το γιατί)
2.Σε τι χρησιμεύει ένας σκύλος οδηγός; Πώς μπορεί να βοηθήσει και ποιοι άνθρωποι τον έχουν ανάγκη;
3. Τι ξεχωριστό πρέπει να έχει ένας σκύλος για να γίνει σκύλος- οδηγός;
4. Τι σου έκανε εντύπωση από αυτά που είδες και διάβασες;
Προσέξτε τα παρακάτω σημεία!
α) Ορθογραφία
β) Όμορφα γράμματα και ευανάγνωστα (να διαβάζονται εύκολα)
γ) Ολοκληρωμένες προτάσεις με νόημα.
δ) Χρησιμοποιήστε λέξεις και φράσεις του κειμένου αλλά όχι τις ίδιες ακριβως προτάσεις.
Θα απαντήσω σε καθένα ξεχωριστά αναλυτικά αλλά αργά το βράδυ. Προσπαθήστε να κάνετε όσο πιο καλή δουλειά μπορείτε.
Καλημέρα παιδιά!!!!!!Κάθε πρωί όπως σας είπα θα σας ανεβάζω μια ή δύο εργασίες στο ιστολόγιο-blog. Θέλω μέσα στην ημέρα να την ολοκληρώνετε και να μου την στέλνετε μέχρι το βράδυ στο mail μου ή αν δεν μπορείτε να την βγάζετε φωτογραφία και να την στέλνετε στο προσωπικό μου νούμερο στο Viber!
Για σήμερα και αύριο λοιπόν....
Εργασία 1η
Θέλω να αδειάσετε την τσάντα σας και να σημειώσετε στο τετράδιο σε μια λίστα τι βιβλία και τετράδια είχατε μέσα. Αν κάποιος έχει αδειάσει την τσάντα του εδώ και μέρες, θέλω να φτιάξει μια λίστα με τα βιβλία και τα τετράδια που έχει στο σπίτι (μόνο τα σχολικά όχι και αυτά που κάνετε στα φροντιστήρια). Επίσης στη λίστα προσθέστε τι έχει μέσα η κασετίνα σας (π.χ. 2 μολύβια). Μπορείτε να γράψετε τη λίστα στον υπολογιστή για να την στείλετε με email ή στο τετράδιο. Μόλις ολοκληρώσετε την λίστα μπορείτε:
α) όσοι την γράψατε στον υπολογιστή ή στο laptop να μου την στείλετε μέσω email (ίσως σας βοηθήσει κάποιος μεγάλος την πρώτη φορά)
β) όσοι την γράψατε στο τετράδιο να την φωτογραφίσετε και να μου την στείλετε με ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ μήνυμα στο viber.
Η 25η Μαρτίου είναι μέρα αργίας που έχει διπλή σημασία για τους Έλληνες. Είναι θρησκευτική και εθνική γιορτή. Είναι θρησκευτική, γιατί γιορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και εθνική, γιατί η ημέρα αυτή σηματοδοτεί την έναρξη της ελληνικής επανάστασης ενάντια στην οθωμανική κυριαρχία το 1821.
Ευαγγελισμός της Θεοτόκου
Στις 25 του Μάρτη γιορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Ο Άγγελος του Θεού έφερε στη Μαρία το χαρμόσυνο μήνυμα ότι θα γεννήσει το Σωτήρα του κόσμου, το Χριστό μας.
Κάποτε ζούσε στη Ναζαρέτ μια καλή κοπέλα. Το όνομά της ήταν Μαρία. Πίστευε στο Θεό και αγαπούσε τους ανθρώπους. Μια μέρα παρουσιάστηκε μπροστά της ένας άγγελος, ο άγγελος Γαβριήλ. Της πρόσφερε έναν άσπρο κρίνο και της είπε ότι ο Θεός τη διάλεξε για να γίνει μητέρα του γιου του. Η Μαρία δέχτηκε με μεγάλη χαρά.
Επανάσταση 1821
Οι Έλληνες ήταν σκλαβωμένοι στους Τούρκους για τετρακόσια περίπου χρόνια. ∆εν άντεχαν άλλο τη σκλαβιά και αποφάσισαν να πολεμήσουν σκληρά τους Τούρκους. Την 25η Μαρτίου γιορτάζουμε την έναρξη της επανάστασης των Ελλήνων εναντίον των Τούρκων. Ο λαός ξεσηκώθηκε για να πολεμήσει για την ελευθερία του.
Διάβασε το παρακάτω κείμενο από το βιβλίο της Γλώσσας και απάντησε στο τετράδιο σου στις ερωτήσεις που υπάρχουν στο τέλος.
Απάντησε στο τετράδιό σου στις παρακάτω ερωτήσεις.
Οι εργασίες μπορούν να σταλούν μέχρι και την Τετάρτη το βράδυ!! Η νέα εργασία θα αναρτηθεί την Πέμπτη το πρωί!