English

Η ζωγραφική ζώων με αριθμούς

link

Για όσους θέλουν απλώς να σχεδιάσουν, υπάρχουν δωρεάν εκπαιδευτικά βίντεο στο YouTube που δείχνουν πώς να δημιουργήσετε φιγούρες ζώων χρησιμοποιώντας αριθμούς ως βάση
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΕΙΡΗΝΗ ΣΚΙΤΖΑΚΟΥ ΠΕ08

Tα όσπρια

Γειά σας Παιδιά

Στο σημερινό μάθημα θα θυμηθούμε τα όσπρια.

Αφού παρακολουθήσετε το παρακάτω χρήσιμο και ενημερωτικό βίντεο για τα όσπρια θα ήθελα να λύσετε το κρυπτόλεξο που ακολουθεί  κάτω απο το βίντεο.

Κρυπτόλεξο όσπρια

Τελειώνοντας σας παραθέτω και μια όμορφη συνταγή με  Ρεβίθια-Λεμονάτα. Περιμένω εντυπώσεις.

Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

Είμαι στην διάθεση σας για οποιαδήποτε απορία

Ο εκπαιδευτικός

Βενετής Ιωάννης ΠΕ 88.04-Διατροφής

ΦΤΙΑΞΕ ΤΗΝ ΟΜΠΡΕΛΑ

Αρχικά χρωμάτισε την ομπρέλα με τα χρώματα της αρεσκείας σου, έπειτα κόψε προσεκτικά με το ψαλίδι πάνω στις γραμμές και τέλος κόλλησε με την κόλλα τα δύο κομμάτια κατάλληλα, ώστε να σχηματίσεις την ομπρέλα! Σε αυτή τη δραστηριότητα οι μαθητές εξασκούνται στο χρωμάτισμα εντός πλαισίου, στη χρήση ψαλιδιού αλλά και στη χρήση της κόλλας, εξασκώντας με αυτό τον τρόπο τη λεπτή κινητικότητα, τον οπτικοκινητικό αλλά και τον αμφίπλευρο συντονισμό.

Καλή επιτυχία!

ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ!!!!

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ _ ΣΤΑΣΕΙΣ, ΚΙΝΗΣΕΙΣ, ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

1_ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤ.ΣΩΜΑΤ. ΥΛΙΚΟ E-ME

Γεια σας παιδιά,

στο σημερινό μάθημα θα ασχοληθούμε με διάφορες στάσεις , κινήσεις και μετακινήσεις του σώματος μας.

Δείτε τα φύλλα εργασίας με τις εικόνες και προσπαθήστε να απαντήσετε τις ερωτήσεις.

Θα τα τις κάνουμε μαζί και από κοντά.

Σας χαιρετώ!

 

Φρούτα- Λαχανικά

Αγαπητά μου παιδιά,

επειδή σήμερα δεν θα βρεθούμε στο σχολείο σας προσκαλώ να περάσουμε ευχάριστα την ημέρα μας με κάποια παιχνίδια μνήμης και κουίζ για τα φρούτα και τα λαχανικά. Με αυτόν τον τρόπο θα αξιοποιήσουμε δημιουργικά τον χρόνο μας, ενώ παράλληλα θα αποκτήσουμε νέες γνώσεις.

 

Φρούτα

 

Λαχανικά

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΥΝΑΙΣΑΘΗΜΑΤΩΝ

Στόχος

Οι μαθητές να αναγνωρίζουν και να εκφράζουν συναισθήματα με
διαφορετικούς τρόπους: γράφοντας, ζωγραφίζοντας, ή επιλέγοντας εικόνες.

Υλικά

- Φύλλο εργασίας ή τάμπλετ

- Χρωματιστά μολύβια, μαρκαδόρους ή αυτοκόλλητα

- Κάρτες με πρόσωπα που δείχνουν συναισθήματα (προαιρετικά)
Οδηγίες:
1. Κάθε μαθητής βλέπει εικόνες ή κάρτες με συναισθήματα.
2. Επιλογές συμμετοχής:
- Γράφει το συναίσθημα (όποιος μπορεί).
- Ζωγραφίζει πώς νοιώθει ή πώς δείχνει το συναίσθημα το πρόσωπο στην εικόνα.
- Επιλέγει με αυτοκόλλητο ή μαρκαδόρο ποιο συναίσθημα ταιριάζει στην εικόνα.
3. Συζήτηση: τι μπορεί να προκαλέσει κάθε συναίσθημα.

Παράδειγμα Φύλλου Εργασίας:

- Εικόνα 1: 🙂 → _________ ή ζωγράφισε το χαμόγελο

- Εικόνα 2: 😢 → _________ ή ζωγράφισε κάποιον λυπημένο

- Εικόνα 3: 😡 → _________ ή χρωμάτισε το κόκκινο του θυμού

- Εικόνα 4: 😱 → _________ ή σχεδίασε την έκπληξη

Οι μαθητές μπορούν να φτιάξουν δικό τους πρόσωπο συναισθήματος με χρώματα ή
αυτοκόλλητα.

Επιπλέον Δραστηριότητα: Συναίσθημα σε Κίνηση

  • Πείτε ένα συναίσθημα και αφήστε το παιδί να το δείξει με σώμα ή ήχο

  • Μαντέψτε μαζί ποιο είναι το συναίσθημα

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΦΥΤΩΝ

ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ_ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΦΥΤΩΝ ΕΕΕΕΚ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ

Στο παρόν αρχείο DOC θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τις βασικές κατηγορίες φυτών, τα χαρακτηριστικά τους και τις ιδιαίτερες ιδιότητές τους.
Επιπλέον, περιλαμβάνονται οδηγίες καθώς και σύνδεσμοι προς ιστοσελίδες, οι οποίοι θα σας κατευθύνουν αυτόματα σε διαδικτυακά κουίζ για πρακτική εξάσκηση και αξιολόγηση των γνώσεών σας.