Ελληνικά

Βιβλιάριο Συναισθημάτων

🎯 Στόχοι

Να αναγνωρίσουν οι μαθητές τα συναισθήματά τους μέσα στη διάρκεια μιας ημέρας.

Να τα εκφράσουν προφορικά, γραπτά ή με emoji.

Να παρατηρήσουν τι επηρεάζει τη διάθεσή τους.

🧩 Η Δραστηριότητα (Μία Μέρα)

Βήμα 1ο – 3 Στιγμές της Ημέρας

Ζήτα από τους μαθητές να περιγράψουν τα συναισθήματά τους σε τρεις χρονικές στιγμές της ίδιας ημέρας:

1. Πρωί

 

 

2. Μεσημέρι

 

 

3. Βράδυ

Για κάθε στιγμή γράφουν ή λένε:

ποιο συναίσθημα ένιωσαν

τι το προκάλεσε (1 μικρή πρόταση)

Βήμα 2ο  Επιλογή Συναισθήματος

Δώσε τους μια απλή λίστα ή άφησε τους να χρησιμοποιήσουν emoji:

😀 χαρά

 

🙂 ηρεμία

 

😐 ουδέτερο

 

😕 μπερδεμένος/η

 

😟 στεναχώρια

 

😡 θυμός

 

😰 άγχος

 

😁 ενθουσιασμός

 

😴 κούραση

Βήμα 3ο Μικρή Εξήγηση

Για κάθε συναίσθημα, ζητάς μόνο:

 

🟦 Συναίσθημα: …

🟦 Γιατί: …

 

Παράδειγμα:

 

Πρωί: 😀 Χαρά – Ξύπνησα ξεκούραστος.

 

Μεσημέρι: 😕 Μπερδεμένος – Δεν κατάλαβα ένα μάθημα.

 

Βράδυ: 🙂 Ήρεμος – Άκουσα μουσική.

Βήμα 4ο Ανασκόπηση

Κάνε μία από τις παρακάτω σύντομες ερωτήσεις:

 

«Ποια στιγμή της ημέρας ήταν η καλύτερη συναισθηματικά;»

 

«Ποιο συναίσθημα ένιωσες πιο έντονα;»

 

«Τι σε έκανε να νιώσεις καλύτερα;»

✔️ Προαιρετική Άσκηση 5 Λεπτών

 

Ζήτα να γράψουν μία πρόταση:

 

«Αύριο θέλω να νιώσω… και θα το βοηθήσω κάνοντας…»

 

Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες-Εκπαιδευτικά Παιχνίδια

Καλημέρα παιδιά!!!!

Ώρα να μάθουμε παίζοντας!!!

Πρώτα να επαναλάβουμε τις μέρες της εβδομάδας, πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο.

https://wordwall.net/el/resource/16202787/greek-sl/%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%B2%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82

Στη συνέχεια να ταιριάξουμε τα γράμματα με τις εικόνες.

https://wordwall.net/el/resource/30602823/%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%BB%CF%8E%CF%83%CF%83%CE%B1%CF%82/%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82

Και τέλος άλλο ένα παιχνίδι με γράμματα.

https://wordwall.net/el/resource/51689920/%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CE%B2%CF%81%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%BF

Καλή διασκέδαση!!!!

Παπαδάκη Μαρία

Φιλόλογος

Δραστηριότητα Μαθηματικών με θέμα τα Σχήματα

Δραστηριότητα Μαθηματικών με θέμα τα Σχήματα

Στο σημερινό μάθημα θα εξερευνήσουμε τον κόσμο των σχημάτων. Θα γνωρίσουμε καλύτερα το τετράγωνο, το τρίγωνο, τον κύκλο και το ορθογώνιο, θα δούμε πού εμφανίζονται γύρω μας και θα δουλέψουμε με ψηφιακό και έντυπο υλικό.

Τι θα κάνουμε σήμερα:

  1. Ξεκινήστε παρακολουθώντας την παρουσίαση PowerPoint που έχω ετοιμάσει. Εκεί θα δείτε πολλά παραδείγματα από αντικείμενα της καθημερινότητας τα οποία αποτελούνται από βασικά γεωμετρικά σχήματα. Στόχος είναι να αναγνωρίσετε τα σχήματα εύκολα και να τα συνδέσετε με πραγματικές εικόνες. Γεωμετρικά Σχήματα
  2. Μετά από την παρουσίαση μπείτε στο διαδραστικό παιχνίδι, που έχω ετοιμάσει για εσάς, της σελίδας Wordwall και δοκιμάστε τις γνώσεις σας. Εκεί θα χρειαστεί να αναγνωρίσετε και να τοποθετήσετε σωστά τα σχήματα, μέσα σε μια ευχάριστη δραστηριότητα που μπορείτε να επαναλάβετε όσες φορές θέλετε.
    https://wordwall.net/el/resource/103637740/%CF%83%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1
  3. Για όσους επιθυμούν να συνεχίσουν και εκτός υπολογιστή, υπάρχουν δυο φύλλα εργασίας σε μορφή Word. Μπορείτε να τα εκτυπώσετε και να δημιουργήσετε όμορφες κατασκευές με σχήματα.Κόψε τα σχήματα και κόλλησε τα στο σχέδιο για να φτιάξεις το τρένο
    Κόψε τα σχήματα και κόλλησε τα στο σχέδιο για να φτιάξεις το σπίτι
    Κόψτε και κολλήστε τα σχήματα, προσπαθώντας να τα ονομάζετε καθώς δουλεύετε. Είναι μια ευκαιρία να συνδυάσετε δημιουργικό παιχνίδι και μάθηση.

    Ελπίζω να απολαύσετε τη δραστηριότητα και να ανακαλύψετε πόσο συχνά συναντάμε τα σχήματα γύρω μας.

    Με χαρά περιμένω τις δημιουργίες σας!!!

    Αλεξία Παπαμανωλοπούλου, Μαθηματικός

ΡΥΖΟΓΑΛΟ

Καλημέρα Παιδιά

Έφτασε και η Παρασκευή. Στο σημερινό μάθημα θα θυμηθούμε την ομάδα των γαλακτοκομικών μέσα από μια όμορφη και εύκολη συνταγή για ένα υγιεινό και νόστιμο Ρυζόγαλο.

Ελπίζω να το φτιάξετε και να μου στείλετε τα σχόλια σας.

 

Καλό Σαββατοκύριακο

Είμαι στην διάθεση σας για οποιαδήποτε απορία

Ο εκπαιδευτικός σας

Βενετής Ιωάννης ΠΕ 88.04-Διατροφής

Τα Βασικά Μέρη του Υπολογιστή

Σήμερα θα ασχοληθούμε ξανά με τα βασικά μέρη του υπολογιστή. Θα θυμηθούμε ποια είναι, τι κάνει το καθένα και πώς συνεργάζονται μεταξύ τους για να λειτουργεί ο υπολογιστής σωστά. Παρακολουθήστε με προσοχή το υλικό και θα δουλέψουμε μαζί πάνω στα παραδείγματα και τις δραστηριότητες.

 

Οδηγίες για τους μαθητές

  1. Παρακολουθήστε το βίντεο για να γνωρίσετε (ή να θυμηθείτε) τα βασικά μέρη του υπολογιστή και τον ρόλο τους.

 

2. Διαβάστε το συνοδευτικό κείμενο που εξηγεί τι κάνει κάθε μέρος του υπολογιστή.

https://www.zisopoulos.com/blog/89-ta-vasika-meri-enos-ipologhisti?srsltid=AfmBOopwSeoJIg70OTsDsneQ6z7Lf7w0qJ_-t0_18a_lGtmLaBbtK03n

 

3. Ανοίξτε το διαδραστικό παιχνίδι στο wordwall και ολοκληρώστε τη δραστηριότητα, τοποθετώντας σωστά τα μέρη του υπολογιστή.

https://wordwall.net/el/resource/89030027/%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE/%CE%B1%CE%BA

 

 

Με εκτίμηση,

 

Ζάρρα Κωνσταντίνα – Νάντια

Εκπαιδευτικός Πληροφορικής

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς των μαθητών του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Καλλιθέας,

Σας καλωσορίζουμε στην Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα Ασύγχρονης Εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευσης  E-me του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Καλλιθέας.

Διατίθεται από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ) με στόχο να αποτελέσει τον ψηφιακό χώρο εργασίας και συνεργασίας για όλους τους/τις μαθητές/τριες και τους/τις εκπαιδευτικούς.

Η e-me διαθέτει ένα σύγχρονο, φιλικό περιβάλλον που λειτουργεί ανάλογα με το σχήμα των σύγχρονων έξυπνων συσκευών (tablet και κινητά τηλέφωνα). Διαθέτει ένα σύγχρονο, φιλικό περιβάλλον που προσομοιώνει τη μορφή μιας σύγχρονης έξυπνης συσκευής (tablet ή κινητό τηλέφωνο) και είναι ταυτόχρονα ασφαλές, αφού επιτρέπει την πρόσβαση  μόνο σε πιστοποιημένους χρήστες με χρήση των λογαριασμών τους sch.gr.

H e-me παρέχει έναν "χώρο" για:

- Περιβάλλοντα συνεργατικής μάθησης (κυψέλες),

- Επικοινωνία και κοινωνική δικτύωση μεταξύ Μαθητών και Εκπαιδευτικών,

- Οργάνωση, αποθήκευση και ανταλλαγή αρχείων,

- Δημιουργία ψηφιακού μαθησιακού υλικού.

- Διασύνδεση και χρήση ανοικτών πόρων από τα αποθετήρια Φωτόδεντρο και αλλού.

Ταυτόχρονα περιλαμβάνει ψηφιακά εργαλεία για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης.

 

Σας ευχόμαστε καλή και δημιουργική συνέχεια στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Καλλιθέας.

 

Η Διευθύντρια του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Καλλιθέας                  Νίκη Χατζηχαλεπλή (ΠΕ30)

Ο Υποδιευθυντής Α΄ του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Καλλιθέας        Ζουλιάτης Κωνσταντίνος (ΠΕ80)

Η Υποδιευθύντρια Β΄ του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Καλλιθέας       Ψαρογιώργου Ελένη (ΠΕ02)