Προκαταλήψεις και Ποιοτικά Δεδομένα (Μέρος 1ο)

Την περασμένη εβδομάδα οι μαθητές μας έκαναν μια πολύ ενδιαφέρουσα δραστηριότητα με την δασκάλα τους Σωτηρία Μαρώλια. Τους ζήτησε να σχεδιάσουν εικόνες παιδιών για να διδάξουν ένα πρόγραμμα Μηχανικής Μάθησης  να αναγνωρίζει αγόρια και κορίτσια  από ένα σχέδιο. Μέσα από τις προηγούμενες δραστηριότητες που είχαμε κάνει στο μάθημα των  ΤΠΕ (machinelearning4kids "Make me Smile", εξάσκηση από τα πειράματα Τεχνητής Νοημοσύνης της Google, το παιχνίδι Intelligent Space Exploration του Accenture), οι μαθητές θα πρέπει να έχουν μια καλή  κατανόηση για το πώς λειτουργεί η Μηχανική Μάθηση και ειδικά με τι δεδομένα χρειάζεται να τροφοδοτείται . Ας δούμε τι έκαναν.

Leave a Reply