Προκαταλήψεις και Ποιοτικά Δεδομένα (Μέρος 2ο)

Δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο βασισμένο στις ζωγραφιές των μαθητών, στο οποίο ζητήθηκε τόσο από τα εταιρικά σχολεία όσο και από τους  μαθητές μας να αξιολογήσουν σε πρώτη φάση αν μπορούσαν να ταυτοποιήσουν 100% τις εικόνες (αγόρι-κορίτσι) και να απαντήσουν σε δεύτερη φάση σε συγκεκριμένες ερωτήσεις αναφορικά με τις εικόνες αυτές.

Καθώς έπρεπε να αξιολογήσουν τα δικά τους σχέδια, συνειδητοποίησαν τελικά πόσο σημαντικό είναι να δημιουργούνται  και να επιλέγονται  ποιοτικά δεδομένα όταν πρόκειται να τα χρησιμοποιήσουν σε μια διαδικασία Machine Learning. Όταν ολοκλήρωσαν και το δεύτερο μέρος του ερωτηματολογίου, συνειδητοποίησαν ότι υπάρχουν  υποσυνείδητες προκαταλήψεις και στερεότυπα σε όλους μας. Προσπαθήσαμε να αναλύσουμε κάποιες από αυτές τις προκαταλήψεις και να βρούμε ακόμη περισσότερες  Θα συνεχίσουμε αυτή τη συζήτηση μόλις ολοκληρώσουν όλα τα εταιρικά σχολεία την έρευνα και έχουμε διαθέσιμα όλα τα αποτελέσματα.

 

 

 

 

Leave a Reply