Προκαταλήψεις και Ποιοτικά Δεδομένα (Μέρος 3ο):Αποτελέσματα

Με βάση τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου, οι μαθητές συνειδητοποίησαν πόσο σημαντικά είναι τα δεδομένα (καλά καθορισμένα, ποιοτικά , μεγάλο δειγματολόγιο, χωρίς παρερμηνεύσεις) προκειμένου να εκπαιδεύσουν ένα πρόγραμμα Μηχανικής Μάθησης. Συνειδητοποίησαν επίσης ότι έχουν αναπαράγει κάποια υποσυνείδητα  στερεότυπα/προκαταλήψεις (τα κορίτσια έχουν μακριά μαλλιά και αγόρια με μικρά μαλλιά) και έχουν λάβει υπόψη μόνο παιδιά με τα δικά τους χαρακτηριστικά (ευρωπαϊκά χαρακτηριστικά, όχι Αφρικάνικα ή Ασιάτικα, χωρίς γυαλιά, χωρίς πάχος, χωρίς ή με ελάχιστα παιδιά με αναπηρία  ...).

Leave a Reply