Ποίημα με αφορμή την 20η Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Στοματικής Υγείας

Ποίημα με αφορμή την 20η Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Στοματικής Υγείας

Στον παρακάτω σύνδεσμο παρουσιάζεται το ποίημα με τίτλο: "Το Φωτεινό μου Χαμόγελο" που δημιουργήθηκε το 2022 με αφορμή την 20η Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Στοματικής Υγείας. Στο πλαίσιο της αυριανής 20ης Μαρτίου 2023 μπορείτε να διαβάσετε το ποίημα και να ασχοληθείτε με τη δραστηριότητα οπτικοποίησης.

Ποίημα Το Φωτεινό μου Χαμόγελο και Δραστηριότητα

Η εκπαιδευτικός Κοινωνικών Επιστημών

Λουίζα Βουγιουκλάκη

 

ΠΡΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Καλημέρα αγαπητά μας παιδιά, ελπίζουμε να είστε όλοι καλά.

Παρακάτω σας επισυνάπτουμε προγραφικές ασκήσεις με στόχο τη βελτίωση λεπτής κινητικότητας, γραφοκινητικών δεξιοτήτων και βελτίωση σύλληψης εργαλείου  γραφής.

ΠΡΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

ΠΡΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

ΠΡΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

ΠΡΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

ΠΡΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

ΠΡΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

ΠΡΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Με αγάπη το τμήμα Εργοθεραπείας Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Πειραιά,

Αμαλία Βουλγαρίδη

Βόμβα Φωτεινή

Πηγή: emathima.gr

 

Μια άσπρη μέρα!

Ενδυνάμωση μαθητών μέσω γονικής προσέγγισης

Αγαπητοί γονείς ,

Σήμερα είναι μια μέρα που απροσδόκητα ήρθε το χιόνι! Ήρθε μια ‘’άσπρη μέρα’’ και χρειάζεται να το δούμε έτσι για την ψυχική διάθεση την δική μας αλλά πρωτίστως των παιδιών!

Τα παιδιά μας και μαθητές μας  «βγαίνουν» από τη ρουτίνα τους , μεν αλλά είναι αναγκαίο να το δούμε και μια ευκαιρία να ενισχυθεί η συναισθηματική τους ρουτίνα μέσα στο σπίτι. Μια ισορροπημένη ρουτίνα  που θα στοχεύει στην συναισθηματική τους ανάταση .

Ό,τι και αν επιλέξετε να κάνετε σήμερα και για όσες μέρες χρειαστεί λόγω του χιονιού αλλά και χωρίς να ναι η αιτία μια απότομη ανατροπή  στο σχολικό πρόγραμμα σημασία έχει να γίνει η νέα νοοτροπία -τρόπος σκέψης, που θα αποφορτίζει τους μαθητές μας σε κάθε δραστηριότητα Κι επειδή για όλους τους γονείς το πιο σημαντικό πράγμα, είναι η ηρεμία των παιδιών τους, διαβάστε παρακάτω, φράσεις που θα τα ενθαρρύνουν, θα τονώνουν την αυτοπεποίθησή τους, και θα τα βοηθούν με οτιδήποτε καταπιάνονται!

  1. Σε εμπιστεύομαι
  2. Είσαι δυνατός/η, συνέχισε
  3. Πώς πέρασε η μέρα σου, σήμερα;
  4. Είμαι, πάντα, δίπλα σου
  5. Νιώθω περήφανος/η για εσένα
  6. Μην αγχώνεσαι, όλα θα γίνουν
  7. Σε ευχαριστώ, που με βοηθάς τώρα και πάντα
  8. Τι προτιμάς να κάνεις;
  9. Μπορείς να τα καταφέρεις εσύ!
  10. Είσαι μοναδικός/η για μένα
  11. Είμαι τυχερός/η που είσαι δικό παιδί
  12. Δεν θα σε άλλαζα για άλλο παιδί ούτε για οτιδήποτε άλλο
  13. Πιστεύω σε εσένα ότι μπορείς
  14. Είμαι σίγουρος/η πως όταν θες κάτι θα το καταφέρεις
  15. Σε αγαπάω!

Σας εύχομαι να έχετε μια όμορφη μέρα και είμαστε στην διάθεσή σας για επικοινωνία μέσω του blog ( chat,camera ) ή με κάθε μέσο  που θα καλύψει τις εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών σας!

Μια αγκαλιά μεγάλη να δώσετε ο καθένας σε κάθε μαθητή μου!

 Από την κυρία Νίκη με αγάπη!

Εκπαιδευτικό υλικό αυτόνομης διαβίωσης.

Καλή εβδομάδα !

Τώρα που το σχολείο μας είναι κλειστό λόγω της κακοκαιρίας, μπορούμε να παραμείνουμε στο κλίμα των μαθημάτων μέσω της τηλεκπαίδευσης ! Ξεκουραστείτε,  παίξτε με το χιόνι, και όταν βρείτε λίγο χρόνο ρίξτε μια ματιά και στις ασκησούλες μας πίνοντας μια ζέστη σοκολάτα ή ένα αχνιστό τσάι !!!

Για οτιδήποτε είμαστε κοντά σας , αν κάπου δεν τα καταφέρουμε,  δεν αγχωνόμαστε , θα τα κοιτάξουμε μαζί όταν λιώσουν τα χιονιά και μαζευτούμε πάλι όλοι στο σχολείο μας !!

Καλή επιτυχία!!

Φιλιώ Παπαγιαννάκη .

 

1. Ταιριάζει - Δεν ταιριάζει (λογική επεξεργασία).

2. Ταύτιση ενέργειας - Αντικειμένου / Σωματογνωσία / αισθητηριακές λειτουργίες.

Α.

 

Β.

 

Η εποχή του χειμώνα

Η εποχή του χειμώνα

Καλημέρα παιδιά και καλή εβδομάδα!

Χειμωνιάτικος ο καιρός σήμερα έτσι και εμείς θα ασχοληθούμε με τα χαρακτηριστικά της εποχής του χειμώνα.

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να θυμηθείτε αλλά και να γνωρίσετε τα χαρακτηριστικά του χειμώνα: ποια εποχή προηγείται και ποια ακολουθεί, τους μήνες του, τις γιορτές του, τα κατάλληλα ρούχα και αξεσουάρ που μας χρειάζονται, τον καιρό, τα μέσα θέρμανσης για να ζεσταθούμε. Θα έχετε την ευκαιρία να ψάξετε και ν’ ανακαλύψετε σημαντικές ημερομηνίες στο ημερολόγιο του Φεβρουαρίου και να πραγματοποιήσετε διαφορετικές ασκήσεις και δραστηριότητες.

Η εποχή του Χειμώνα

Καλή μελέτη και καλή επιτυχία στις δραστηριότητες!

Η καθηγήτρια

Λουίζα Βουγιουκλάκη

Οδηγίες για να είμαστε ασφαλείς και χαρούμενοι όταν χιονίζει.. (Κοινωνική & Επαγγελματική Αγωγή)

 

Οδηγίες για να έχουμε ασφάλεια μια μέρα με χιόνι

Αγαπητές μαθήτριες,

Αγαπητοί μαθητές,

Καλή σας μέρα! Καλή εβδομάδα! Ξημέρωσε μια μέρα διαφορετική από τις άλλες! Αν δείτε από το παράθυρο σας, στις περισσότερες περιοχές έχει χιονίσει! Το χιόνι συχνά μας γεμίζει ενθουσιασμό και χαρά, χρειάζεται όμως προσοχή για να είμαστε όλοι ασφαλείς!

Η θερμοκρασία σήμερα θα είναι πολύ χαμηλή. Θα κάνει πολύ κρύο. Είναι λογικό, γιατί βρισκόμαστε στην εποχή του χειμώνα, στο μήνα  Φεβρουάριο. Χρησιμοποιείστε το θερμόμετρο για να το δείτε μέσα στο σπίτι και μετά μπορείτε για λίγο να το βγάλετε εκτός σπιτιού. Θα δείτε τη διαφορά θερμοκρασίας. Η θερμοκρασία θα βρίσκεται κοντά στο μηδέν (0). Σε κάποιες περιοχές θα φτάσει -2 και -3 εδώ στην Αθήνα. Όλη μας η χώρα θα είναι παγωμένη. 

Το χιόνι θα μας γεμίσει χαρά βλέποντας το, φτιάχνοντας χιονάνθρωπους με μύτη από καρότα, αλλά χρειάζεται πολλή προσοχή! Δεν βγαίνουμε έξω, αν δεν είναι μεγάλη ανάγκη. Το χιόνι δημιουργεί πάγο στο έδαφος και μπορεί πολύ εύκολα να γλιστρήσουμε και να χτυπήσουμε. Προσέχουμε να μην πατάμε στις άκρες σκαλιών και φοράμε παπούτσια ειδικά για το χιόνι, αν πρέπει να βγούμε έξω. Ντυνόμαστε με πολλά λεπτά ρούχα και όχι με λίγα βαριά ρούχα. Καλύπτουμε τα χέρια και τα πόδια μας για να παραμένουμε ζεστοί. Φοράμε ζεστές κάλτσες, μπότες ή γαλότσες. Φοράμε σκούφο, γάντια, κασκόλ. Το προτιμότερο όμως είναι να μη βγούμε από το σπίτι αν δεν υπάρχει πολύ σοβαρό λόγος. 

Στο σπίτι προσπαθούμε να ζεσταθούμε πίνοντας ζεστά ροφήματα και επιλέγοντας σούπες. Θυμίζουμε στους γονείς και κηδεμόνες τις οδηγίες, αν υπάρξει ανάγκη μετακίνησης με αυτοκίνητο! Προσοχή! Δεν ξεχνάμε τις αντιολισθητικές αλυσίδες ή τις χιονοκουβέρτες! Ακολουθήστε τις οδηγίες που υπάρχουν στο αρχείο (πατάμε πάνω πάνω στα μπλε γραμματάκια με τίτλο "Οδηγίες για να έχουμε ασφάλεια μια μέρα με χιόνι") και περάστε μια υπέροχη μέρα! 

Με αγάπη,

κυρία Μαργαρίτα.

(οι φωτογραφίες στο σύνολο τους αναζητήθηκαν στο διαδίκτυο)

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Καλημέρα παιδιά!

Θα συνεχίσουμε το μάθημά μας διαδικτυακά. Σήμερα θα προσπαθήσουμε από το σπίτι να εξασκηθούμε στο χορό «Παιδιά της Σαμαρίνας» που μάθαμε την προηγούμενη εβδομάδα στο σχολείο μας.

  1. Αρχικά, διαβάστε (όπου χρειάζεται με βοήθεια) τις γενικές πληροφορίες για τον χορό,
  2. στη συνέχεια δείτε το πρώτο βίντεο για να θυμηθείτε τα βήματα του χορού και
  3. μετά ακούστε μια φορά το τραγούδι «Παιδιά της Σαμαρίνας» χτυπώντας παλαμάκια στο ρυθμό της μουσικής και έπειτα ξαναβάλετε να παίξει το τραγούδι και προσπαθήστε να το χορέψετε μαζί με κάποιον από το περιβάλλον σας!

Καλή διασκέδαση!

Οι καθηγήτριες Φυσικής Αγωγής

Γκούμα Ηλιάνα, Τσούτση Βασιλική, Χριστοπούλου Μαρίνα,

 

ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ

  1. Πληροφορίες για τον χορό: ΣΥΡΤΟΣ ΣΤΑ ΤΡΙΑ – «Παιδιά της Σαμαρίνας»

Ο συρτός στα τρία είναι απλός χορός με έξι αργά βήματα, που τον συναντάμε στην  Ήπειρο, τη Θεσσαλία, τη Δυτική Μακεδονία τη Στερεά Ελλάδα και την Πελοπόννησο.  Χορεύεται σε όλες τις χορευτικές περιστάσεις (π.χ. γάμους, πανηγύρια κτλ.) από άνδρες και γυναίκες σε ημικύκλιο, με τους άνδρες να προηγούνται, ή σε ξεχωριστούς κύκλους (οι γυναίκες να χορεύουν στον εσωτερικό και οι  άνδρες στον εξωτερικό κύκλο). Οι χορευτές πιάνονται από τις παλάμες και με λυγισμένους τους αγκώνες. Η Σαμαρίνα χορευόταν κυρίως στην περιοχή της Ηπείρου και προέρχεται από τη βλαχόφωνη Σαμαρίνα. Οι στίχοι του συνοδευτικού τραγουδιού περιγράφουν τον ηρωισμό των παλικαριών της Σαμαρίνας.

http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/pdf/8547/4988/10-0026-01_Fysiki-Agogi_A-B-Dimotikou_Vivlio-Ekpaideutikou/

2. Βίντεο: Ανάλυση των βημάτων του χορού συρτός στα τρία.

ΣΥΡΤΟΣ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕΤΡΗΜΑ ΟΜΑΔΙΚΟΣ

 

3. Τραγούδι: «Παιδιά της Σαμαρίνας»