Δραστηριότητα 2- Ασκήσεις πέντε δακτύλων που διευκολύνουν την τριποδική σύλληψη του μολυβιού

Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΠΕΙΡΑΙΑ                                                                                          ΤΖΟΥΒΕΛΕΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

 

Δραστηριότητα 2- Ασκήσεις πέντε δακτύλων που διευκολύνουν την τριποδική σύλληψη του μολυβιού

 

Υλικά: φύλλο εργασίας, ξυλομπογιές, αυτοκόλλητα ή σφραγίδες

Περιγραφή: Οι ασκήσεις των πέντε δακτύλων που αφορούν στην απομόνωση, στην αναγνώριση και στην αντίθεση των δακτύλων είναι σημαντικές και διευκολύνουν το παιδί να αποκτήσει νευρομυική ωριμότητα και να εκδηλώσει δυναμική τριποδική σύλληψη στη λαβή του μολυβιού (δηλ. να χρησιμοποιήσει τα τρία δάκτυλα, αντίχειρα – δείκτη – μέσο).

α) To παιδί  απομονώνει κάθε δάκτυλο ξεχωριστά βάζοντας με μελάνι αποτύπωμα του δακτύλου στο χαρτί σε σηματοδοτημένο χώρο.

β) Το παιδί με κλειστά μάτια (χωρίς να βλέπει) αναγνωρίζει το δάκτυλο που αγγίζει με τη μύτη του μολυβιού ο γονιός.

γ) Το παιδί φέρνει σε αντίθεση τον αντίχειρα με κάθε δάκτυλο ξεχωριστά, πότε στο ένα και πότε στο άλλο χέρι.

Βοηθητικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτοκόλλητα ή σφραγίδες για το κάθε δάκτυλο.