English

17 Νοεμβρίου, 50η Επέτειος του Πολυτεχνείου

Provided to YouTube by Universal Music Group

To Gelasto Pedi (Remastered 2004) · Orhistra Mikis Theodorakis

Enas Omiros

Υποβολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη στελέχωση των Ειδικών Επιτροπών Αξιολόγησης Διεπιστημονικού́ Χαρακτήρα της παρ. 3 του άρθρου 36 του ν. 4837/2021 του Προγράμματος του Προσωπικού Βοηθού

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για συμμετοχή Ψυχολόγων στο ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΒΟΗΘΟΣ Β Φάση

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για συμμετοχή Κοινωνικών Λειτουργών στο ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΒΟΗΘΟΣ Β Φάση

Το Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής & Οικογένειας ενισχύει τον θεσμό του Προσωπικού Βοηθού για Άτομα με Αναπηρία,

με την υλοποίηση της Β’ Φάσης, που αφορά στην επέκταση της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος σε κάθε περιφέρεια της χώρας. 

https://prosopikosvoithos.gov.gr/#!/

Αιτήσεις για τη συμμετοχή ως μέλη της Ειδικής Επιτροπής Αξιολόγησης των δικαιούχων

μέχρι και τη Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου 2023

Καθήκοντα και αρμοδιότητες κλάδου ΠΕ23 Ψυχολόγων στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) και στα Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια (Π.ΕΠΑ.Λ.) για τα σχολικά έτη 2023-2024 έως και 2026-2027 στο πλαίσιο της πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης».

 

ΦΕΚ 6484 15_11_2023 καθήκοντα και αρμοδιότητες ΠΕ23 Ψυχολόγων ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ.

για τα σχολ. έτη 2023 2024 έως και 2026 2027

Υπενθυμίζεται πως στις 13/11/2023 εκδόθηκε Φ.Ε.Κ. με Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Δόμνας Μιχαηλίδου σχετικά με τον καθορισμό των Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στις οποίες ασκούν καθήκοντα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) κλάδου ΠΕ 23 Ψυχολόγων

για το σχολικό έτος 2023-2024

στο πλαίσιο της πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης».

Φ.Ε.Κ. 6475 13.11.2023 Καθορισμός ΕΠΑΛ όπου ασκούν καθήκοντα

Μέλη Ε.Ε.Π. κλ. ΠΕ23 Ψυχολόγων για το σχ. έτος 2023 2024

ΕΡΤNews Δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες: Ο ρόλος των ΚΕΔΑΣΥ και η απαιτητική διαδικασία της διάγνωσης

ΕΡΤNews

24/10/23 

https://www.ertnews.gr/roi-idiseon/dysleksia/

Ερώτημα σχετικά με τους Κωδικούς Δημόσιας Διοίκησης (προς το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας)

Είναι απαραίτητη η έκδοση Κωδίκων Δημόσιας Διοίκησης

για τους/ις αναπληρωτές/τριες Εκπαιδευτικούς και τα Μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. σχολ. έτους 2023-2024?

Το ΚΕ.Δ.Α.ΣΥ. Αιτωλ/νίας παρακολουθεί τις εργασίες  του Συνεδρίου «Μένω; Φεύγω; Επιστρέφω; Κινητικότητα εξειδικευμένου επιστημονικού δυναμικού – προκλήσεις και ευκαιρίες για τα άτομα, την κοινωνία και την οικονομία» (10-11/11/2023, Αθήνα) που διοργανώνεται από το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου

Το ΚΕ.Δ.Α.ΣΥ. Αιτωλ/νίας παρακολουθεί τις εργασίες  του Συνεδρίου
«Μένω; Φεύγω; Επιστρέφω; Κινητικότητα εξειδικευμένου επιστημονικού δυναμικού – προκλήσεις και ευκαιρίες
για τα άτομα, την κοινωνία και την οικονομία» (10-11/11/2023),
το οποίο εντάσσεται στην πρωτοβουλία Knowledge4Policy@ΕΚΤ και διοργανώνεται από το Το #ΕΚΤgr /
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)

Το συνέδριο πραγματοποιείται στο αμφιθέατρο του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών στην Αθήνα με φυσική παρουσία ή μέσω live streaming μέσα από το κανάλι του ΕΚΤ στο YouTube

EKT K4P Conference2023 Programme

Έχει σχεδιαστεί για να αποτελέσει βήμα δομημένου και πολυσυμμετοχικού διαλόγου και να συμβάλει στην αξιοποίηση της γνώσης, των δεδομένων και της συλλογικής νοημοσύνης

για τη χάραξη δημόσιων πολιτικών (knowledge for policy).

Απευθύνεται σε:

  • Υπεύθυνους χάραξης πολιτικών σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο

  • Εκπροσώπους της ερευνητικής, ακαδημαϊκής και επιχειρηματικής κοινότητας

  • Εκπροσώπους της Κοινωνίας των Πολιτών

  • Εκπροσώπους μέσων μαζικής επικοινωνίας

  • Κάθε άλλο ενδιαφερόμενο

Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Αιτωλοακαρνανίας και Λευκάδος σας προσκαλεί στην Ημερίδα Παρουσίασης Ολοκλήρωσης του έργου «Coastal Heritage Network – CΟHΕN» στο πλαίσιο υλοποίησης του Προγράμματος Εδαφικής Συνεργασίας INTERREG V-A GREECE-ITALY 2014-2020, στο οποίο είναι επικεφαλής εταίρος.
Μέσα από τις παρουσιάσεις των πέντε εταίρων θα γίνει η παρουσίαση
του σημαντικού αναστηλωτικού έργου που πραγματοποιήθηκε σε επιλεγμένα μνημεία των
εμπλεκόμενων περιοχών της Αδριατικής και του Ιονίου
αλλά και η δημιουργία νέων μουσείων και ψηφιακών εκθέσεων που ενισχύουν την επισκεψιμότητα, τον εκπαιδευτικό χαρακτήρα και την προσέλκυση του τουριστικού κοινού.

Ραδιοφωνικοί Παραγωγοί Erasmus+ (Από την Οργανωτική Επιτροπή Δράσης της Π.Δ.Ε. Δυτικής Ελλάδας)

Στελέχη, εκπαιδευτικοί και μαθητές άφησαν για λίγο τη σχολική καθημερινότητά τους και συναντήθηκαν, ραδιοφωνικά αυτή τη φορά, σε PodCasts που διοργανώθηκαν

από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας στο πλαίσιο εορτασμού των Erasmus Days 2023.

Η όλη πρωτοβουλία εμπνεύστηκε από υπαλλήλους της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας που εργάζονται για την υποστήριξη των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδας , τιμώντας τη μνήμη του συναδέλφου τους Κώστα Δίπλα ο οποίος έφυγε πρόσφατα από τη ζωή και εργαζόταν ως Συντονιστής της Μαθητείας για τις σχολικές μονάδες της Δυτικής Ελλάδας, λάτρης της μουσικής και ραδιοφωνικός παραγωγός στο ραδιόφωνο UP FM του Πανεπιστημίου Πατρών. Έτσι, δημιούργησαν μικρής διάρκειας podcasts κατόπιν ανοιχτής δημόσιας πρόσκλησης προς όλες τις σχολικές μονάδες, η μουσική επένδυση των οποίων είναι από τις ραδιοφωνικές εκπομπές του αγαπητού τους συναδέλφου.

Οι σχολικές μονάδες που συμμετείχαν στην Πρωτοβουλία αυτή έως τώρα ήταν το 1ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας, το 2ο ΕΠΑΛ Πύργου, το 2ο ΓΕΛ Αιγίου, το 5ο ΓΕΛ Πατρών, το ΕΠΑΛ Κ. Αχαΐας, το 1ο ΓΕΛ Αγρινίου, το Γυμνάσιο των Εκπαιδευτηρίων Κοτρώνη, το 1ο Λύκειο Ναυπάκτου και το Γυμνάσιο Βουρνάγου και μέσα από τις συμμετοχές αυτές αναδείχθηκαν σημαντικές εκπαιδευτικές καινοτομίες που συμβαίνουν στις σχολικές μονάδες αναβαθμίζοντας τις αποκτηθείσες δεξιότητες των μαθητών, οι πολλαπλές αλλαγές με θετικό πρόσημο που έχουν συμβεί από τη συμμετοχή τους στο Erasmus+ σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς ενώ μοιράζονται επίσης τους τρόπους με τους οποίους κατάφεραν να εμπλακούν στο Erasmus+ ή και να το υλοποιήσουν επιτυχώς.

Τέλος, αναδείχθηκαν πτυχές της δουλειάς της ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδας ως προς την εκπαιδευτική καινοτομία και την ανοιχτή προσφορά επιμορφωτικών ευκαιριών συμπεριληπτικής εκπαίδευσης STEAM οι οποίες διασφαλίζουν

τον μη αποκλεισμό μαθητών με Ήπιες Αναπηρίες από υψηλής ποιότητας STEAM εκπαίδευσης για όλους.

Τις εκπομπές θα βρείτε στον παραπάνω σύνδεσμο!

Καλή Ακρόαση

 

Πηγή:

Ραδιοφωνικοί Παραγωγοί Erasmus+…για λίγο!!

Το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλ/νίας παρακολουθεί σήμερα 9/11/2023 τις εργασίες του Διεθνούς Συνεδρίου με θέμα:

«Η χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας στην Εκπαίδευση»,

που οργανώνει ο Εκπαιδευτικός Όμιλος IdEF, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Την έναρξη του Συνεδρίου κήρυξε η υφυπουργός Παιδείας κα Ζέττα Μακρή, ενώ απηύθυνε χαιρετισμό και ο Dr. Henrique Quintino, Erasmus+ National Agency Portugal.

Εγκύκλιος Υ.ΠΑΙ.Θ.Α για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στις 3 Δεκεμβρίου 2023

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 7.11.2023 Διοργάνωση Εκδηλώσεων & Δράσεων με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στις 3 Δεκεμβρίου 2023

Ενδεικτικός Κατάλογος Εκπαιδευτικού Υλικού για την 3η Δεκεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, και με σκοπό την ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και ευρύτερα της κοινωνίας επί ζητημάτων ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση, το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με εγκύκλιο, καλεί όλες τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης συμπεριλαμβανομένων των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.):

1. Να διοργανώσουν δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που να αφορούν:

α) στην προάσπιση του δικαιώματος των μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση,

β) στην καταπολέμηση στερεοτύπων και προκαταλήψεων εντός της σχολικής κοινότητας και

γ) στην αναγκαιότητα σεβασμού της μαθητικής ετερογένειας.

Σε αυτό το πλαίσιο, τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης ενθαρρύνονται να προγραμματίσουν δράσεις ευαισθητοποίησης, οργανωμένου παιχνιδιού, αθλοπαιδιών, καλλιτεχνικών, αθλητικών και άλλων δραστηριοτήτων σε συνεργασία με τα Ειδικά Σχολεία και με την υποστήριξη των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., των Συμβούλων Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης και των Συμβούλων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού.

Για την υποστήριξη των εν λόγω δράσεων επισυνάπτεται ενδεικτικός κατάλογος εκπαιδευτικού υλικού (συμβάσεων, βιβλίων, κινηματογραφικών ταινιών κ.ο.κ), το περιεχόμενο του οποίου μπορεί να αποτελέσει έναυσμα ανάπτυξης διαλόγου και υλοποίησης δραστηριοτήτων που θα στοχεύουν στην προαγωγή μίας κουλτούρας αποδοχής της διαφορετικότητας.

2. Να προβούν στην παρουσίαση-διάχυση καλών πρακτικών που προέκυψαν στο πλαίσιο της υλοποίησης προγραμμάτων συνεκπαίδευσης ή/και άλλων καινοτόμων ενταξιακών δράσεων. Η παρουσίαση-διάχυση των καλών πρακτικών θα πραγματοποιηθεί με πρωτοβουλία των Συλλόγων Διδασκόντων και την υποστήριξη των Συμβούλων Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης, των Συμβούλων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού, των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.

3. Να συμβάλουν, εφόσον επιθυμούν, στην εκδήλωση που θα διοργανωθεί, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, στις 4 Δεκεμβρίου 2023 και ώρα 10:00 – 14:00 στην αίθουσα Jacqueline de Romilly στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, η οποία θα μεταδοθεί διαδικτυακά. Στόχος της εκδήλωσης είναι, αφενός, η ανάδειξη της φωνής των μαθητών/τριών με αναπηρία και, αφετέρου, η παρουσίαση και διάχυση ενταξιακών δράσεων που έχουν υλοποιηθεί σε σχολεία γενικής εκπαίδευσης (π.χ. δράσεις ευαισθητοποίησης για τη διαφορετικότητα), δρώμενων ευαισθητοποίησης (π.χ. ταινίες μικρού μήκους) καθώς και συνεργατικών πρακτικών σχολείων ειδικής αγωγής και γενικής εκπαίδευσης (π.χ. προγράμματα συνεκπαίδευσης).

Για τον λόγο αυτό ζητείται από τις σχολικές μονάδες, εφόσον επιθυμούν, να αποστείλουν συναφές υλικό το οποίο έχει παραχθεί από :

i) Μαθητές/τριες με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή

ii) το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας στο πλαίσιο δράσεων ευαισθητοποίησης.

Το υλικό μπορεί να περιλαμβάνει:

α) εικαστικές δημιουργίες μαθητών/τριών οποιασδήποτε μορφής και τεχνικής,

β) ταινίες μικρού μήκους που έχουν δημιουργηθεί από τους ίδιους τους μαθητές/τριες ή με συμβολή των ίδιων των μαθητών/τριών ως συντελεστών, οι οποίες δεν θα υπερβαίνουν (αυστηρά) τα έξι (6) λεπτά, και θα αποσκοπούν στην ανάδειξη της φωνής των μαθητών/τριών με αναπηρία και την ευαισθητοποίηση της ευρύτερης κοινωνίας,

γ) λογοτεχνικά αποσπάσματα ή ποιήματα,

δ) φωτογραφικό υλικό υψηλής ευκρίνειας σε ψηφιακή και σε έντυπη μορφή και σε μορφή αρχείου JPG, το οποίο θα περιλαμβάνει: i) ατομικές ή ομαδικές καλλιτεχνικές δημιουργίες μαθητών/τριών που παρήχθησαν στο πλαίσιο δράσεων συνεκπαίδευσης ή άλλων προγραμμάτων (τρεις ψηφιακές φωτογραφίες ανά σχολική μονάδα) ή/και ii) στιγμιότυπα εικαστικών δράσεων με στόχο τη συμπερίληψη αυτού του υλικού σε σχετικό video που θα δημιουργηθεί και θα προβληθεί στην εκδήλωση. Παρακαλούμε σε κάθε φωτογραφία να αναγράφεται ευκρινώς το όνομα της σχολικής μονάδας,

ε) αφίσες-πόστερ σε μορφή αρχείου PNG που αναδεικνύουν καλές πρακτικές στην εκπαίδευση μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και

στ) καινοτόμες δημιουργίες σχολείων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ που συμβάλλουν στην εκπαίδευση μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή στην ανάδειξη του δικαιώματός τους για την ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση.

Επισημαίνεται ότι σε οποιοδήποτε από το ανωτέρω υλικό απεικονίζονται ευκρινώς μαθητές/τριες θα πρέπει να υπάρχει η έγγραφη συγκατάθεση των γονέων τους για την παρουσίαση ή/και την προβολή του.