English

Πανελλήνιος Διαγωνισμός STEM 2024

Δράση "1821 Μικρή Επανάσταση στην Εκπαίδευση"
Ανακοινώνονται οι Περιφερειακές Γιορτές σε όλη την Ελλάδα!
Δηλώστε τώρα τις ομάδες σας:

 https://stem.edu.gr/panellinios-2024/#forma-eggrafis-2024

 Ανακοινώθηκαν οι τελικές ημερομηνίες των περιφερειακών διαγωνισμών!

 Εγγραφές  https://stem.edu.gr/panellinios-2024/

 

 

 

SAVE the DATE: Safer Internet Day 2024

Σε 25 γλώσσες πλέον το mAigov – Παρουσίαση του πολύγλωσσου «Ψηφιακού Βοηθού» από τους Υπουργούς Εξωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης

 

Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Εξωτερικών και  Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Τον πολύγλωσσο «Ψηφιακό Βοηθό» mAigov παρουσίασαν το μεσημέρι της Πέμπτης (25/1/24) οι Υπουργοί Εξωτερικών κ. Γεραπετρίτης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Παπαστεργίου στο αμφιθέατρο «Γιάννος Κρανιδιώτης» του Υπουργείου Εξωτερικών. Μέσω της πλατφόρμας, υπάρχει η δυνατότητα διάδρασης των πολιτών με το Ελληνικό Δημόσιο  σε 25 γλώσσες.  

Συγκεκριμένα, οι πολίτες από όπου κι αν βρίσκονται έχουν πλέον τη δυνατότητα να «συνομιλήσουν» με τον «Ψηφιακό  Βοηθό» στις 24 επίσημες γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στα αλβανικά και να ενημερωθούν για τις υπηρεσίες και τις διοικητικές διαδικασίες που παρέχονται.  Η «συνομιλία» μπορεί να πραγματοποιηθεί από το κινητό τηλέφωνο, το τάμπλετ ή τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, με την υποβολή ερωτήματος γραπτά ή φωνητικά. Ο «Ψηφιακός Βοηθός» τους βοηθά να εντοπίσουν με τρόπο απλό και φιλικό την υπηρεσία που αναζητούν, ενώ στο τέλος της «συνομιλίας» έχουν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν την εφαρμογή.

Ο Υπουργός Εξωτερικών, κ. Γεραπετρίτης, δήλωσε: «Κάθε μέρα που αναβαθμίζεται η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη, είναι μία μέρα σημαντική για το διοικητικό σύστημα της χώρας μας. Είναι σημαντικό σήμερα να σταθούμε στο ότι η Ελλάδα, η ελληνική Κυβέρνηση παραμένει στο πλευρό του Έλληνα, οπουδήποτε στη γη. Ο στόχος του Στρατηγικού Σχεδίου του Υπουργείου Εξωτερικών για τους Ομογενείς είναι να φέρει κοντά στη Μητρόπολη ολόκληρο τον Ελληνισμό. Εμείς, θα συνεχίσουμε να στεκόμαστε στο πλευρό των πολιτών γιατί εξωτερική πολιτική δεν σημαίνει μόνο το να στηρίζεις τα εθνικά συμφέροντα στη διεθνή αρένα, αλλά να στηρίζεις και τον Ελληνισμό απανταχού».

 Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Παπαστεργίου, δήλωσε: «Το mAigov έχει πραγματοποιήσει, μέχρι στιγμής, περισσότερους από 300.000 διαλόγους και χαιρόμαστε πολύ διότι στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προχωράμε δυναμικά, πρωτοπορούμε σε ευρωπαϊκό επίπεδο και συμβάλλουμε στο όραμα του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για μια χώρα εξωστρεφή και φιλική. Πλέον, το mAigov «απαντά» σε 24 Ευρωπαϊκές γλώσσες συν τα αλβανικά, παρέχοντας τη δυνατότητα στους απόδημους Έλληνες, αλλά και γενικότερα στους πολίτες που δεν μιλούν ελληνικά να αναζητήσουν πληροφορίες για μια σειρά υπηρεσιών και διαδικασιών που παρέχονται από το ελληνικό δημόσιο. Σε συνεργασία με το Υπουργείο Εξωτερικών, στόχος μας είναι να διευρύνουμε τις υπηρεσίες τόσο για Έλληνες πολίτες, όσο και για αλλοδαπούς, για να γίνουμε περαιτέρω πόλος έλξης για επενδύσεις, τουρισμό, καινοτομία. Ζητούμενο είναι να κάνουμε σταθερά βήματα προς μια πιο εξωστρεφή, πιο φωτεινή, πιο ψηφιακή Ελλάδα».

Υπενθυμίζεται ότι η αναζήτηση του «Ψηφιακού Βοηθού» mAigov πραγματοποιείται στις -έως σήμερα- 1670 υπηρεσίες του gov.gr και τις 3296 διοικητικές διαδικασίες του Εθνικού Μητρώου Διοικητικών Διαδικασιών «MITOS».  Επισημαίνεται ότι το μοντέλο έχει συλλογιστική και απαντάει με βάση τα στοιχεία που καταχωρούνται. Λαμβάνει υπόψη την αρχική ερώτηση και διατηρεί στη μνήμη του τη συνομιλία κατά τη διάρκεια της συνεδρίας, διασφαλίζοντας τη βέλτιστη εμπειρία για κάθε χρήστη. Από την έναρξη λειτουργίας του «Ψηφιακού Βοηθού» έχουν πραγματοποιηθεί περισσότεροι από 300 χιλιάδες διάλογοι.

Οι διάλογοι αυτοί πλέον μπορούν να πραγματοποιούνται στις 24 επίσημες γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Αγγλικά, Βουλγαρικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Δανικά, Ελληνικά, Εσθονικά, Ιρλανδικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Κροατικά, Λετονικά, Λιθουανικά, Μαλτέζικα, Ολλανδικά, Ουγγρικά, Πολωνικά, Πορτογαλικά, Ρουμανικά, Σλοβακικά, Σλοβένικα, Σουηδικά, Τσέχικα, Φινλανδικά) καθώς και στα Αλβανικά.

Πηγή:

https://mindigital.gr/archives/5814

Ξεκίνησαν οι Αιτήσεις Εκπαιδευτικών για συμμετοχή σε Προγράμματα Επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε.

Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί, από σήμερα, Δευτέρα 29/01/2024

να υποβάλλουν αιτήσεις συμμετοχής

στα προγράμματα της 6ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε.

με έναρξη στις αρχές Απριλίου 2024.

Οι αιτήσεις συμμετοχής για την παρούσα (6η) περίοδο επιμόρφωσης και η κατανομή των εκπαιδευτικών στα διαθέσιμα προγράμματα επιμόρφωσης γίνονται σε 2 φάσεις:

• 29 Ιανουαρίου έως 8 Φεβρουαρίου 2024 (Α’ φάση υποβολής αιτήσεων και κατανομής των εκπαιδευτικών στα διαθέσιμα προγράμματα επιμόρφωσης με διαδικασία ηλεκτρονικής κλήρωσης),

• 12 έως 16 Φεβρουαρίου 2024 (δημοσιοποίηση αποτελεσμάτων Α’ Φάσης και Β’ Φάση υποβολής και επικαιροποίησης αιτήσεων από εκπαιδευτικούς που δεν κληρώθηκαν σε προγράμματα που υλοποιούνται ή νέους ενδιαφερομένους, με σκοπό τη συμπλήρωση προγραμμάτων που δεν έλαβαν τον απαιτούμενο αριθμό αιτήσεων για να υλοποιηθούν και την εν γένει συμπλήρωση κενών θέσεων, με σειρά χρονικής προτεραιότητας).

Δικαίωμα συμμετοχής στην επιμόρφωση έχουν οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κλάδων και ειδικοτήτων της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης (περιλαμβανομένων των υπηρετούντων αναπληρωτών), οι εκπαιδευτικοί ιδιωτικών σχολείων, καθώς και οι αποσπασμένοι στο εξωτερικό εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε ελληνικά σχολεία της ομογένειας.

Η υποβολή των αιτήσεων συμμετοχής και η ενημέρωση των ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών για τα διαθέσιμα επιμορφωτικά προγράμματα που τους αφορούν και θα υλοποιηθούν για την περιοχή τους γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης, στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://e-pimorfosi.cti.gr/mis,

με χρήση των κωδικών εισόδου που τους είχαν αποδοθεί στο πλαίσιο παλαιότερης επικοινωνίας για υποβολή αίτησης σε σχετικές δράσεις επιμόρφωσης ή πιστοποίησης (πχ. Α’ επίπεδο ΤΠΕ). Ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί που δεν διαθέτουν κωδικούς εισόδου (πχ. εκπαιδευτικοί κλάδου Πληροφορικής, εκπαιδευτικοί άλλων κλάδων που δεν έχουν διεξέλθει τη διαδικασία πιστοποίησης Α’ επιπέδου ΤΠΕ, ωστόσο έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε αυτήν την περίοδο επιμόρφωσης) ή που δεν θυμούνται τους κωδικούς τους, καλούνται να ακολουθήσουν άμεσα την αντίστοιχη διαδικασία που περιγράφεται στον σχετικό Οδηγό Απόκτησης ή Ανάκτησης Κωδικών, ΕΔΩ, προκειμένου να έχουν έγκαιρα στη διάθεσή τους τον κωδικό πρόσβασης που είναι απαραίτητος για την υποβολή της αίτησής τους.

Οδηγίες για την υποβολή αίτησης συμμετοχής, θα βρείτε ΕΔΩ.

Για να υποβάλετε αίτηση συμμετοχής, πατήστε ΕΔΩ.

Η επιμόρφωση Β1 επιπέδου ΤΠΕ συνιστά Εισαγωγική Επιμόρφωση για την Εκπαιδευτική Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. και υλοποιείται στο πλαίσιο της πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)/ Β’ κύκλος» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΣΠΑ 2014-2020) και το Ελληνικό Δημόσιο.

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. έχει διάρκεια 36 ώρες και υλοποιείται σε 12 εβδομάδες, ανά «συστάδα» ομοίων ή «συναφών» κλάδων εκπαιδευτικών (σε 13 διακριτές «συστάδες» κλάδων εκπαιδευτικών, στις οποίες εντάσσονται όλοι οι κλάδοι και ειδικότητες εκπαιδευτικών). Υλοποιείται με βάση το «μεικτό μοντέλο» επιμόρφωσης ώστε να δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής σε όλους τους εκπαιδευτικούς, ανεξαρτήτως του τόπου διαμονής και απασχόλησής τους, δηλαδή με συνδυασμό, κατά περίπτωση, ενός αριθμού δια ζώσης συνεδριών που λαμβάνουν χώρα σε Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.), σύγχρονων εξ αποστάσεως συνεδριών με χρήση ειδικής πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και διαχείρισης εικονικής τάξης, καθώς και ασύγχρονων εξ αποστάσεως δράσεων.

Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την Επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. και την παρούσα περίοδο επιμόρφωσης είναι διαθέσιμες ΕΔΩ.

Για τυχόν διευκρινίσεις που θα χρειαστείτε, μπορείτε να ανατρέξετε στις «Συχνές Ερωτήσεις» της πύλης https://e-pimorfosi.cti.gr (επιλογή: «Υποστηρικτικές δομές» -> «Συχνές Ερωτήσεις») ή να χρησιμοποιήσετε το «Έντυπο Υποβολής Ερωτήματος» (επιλογή: «Υποστηρικτικές δομές» -> «Help Desk») για να υποβάλετε ηλεκτρονικά το ερώτημά σας στην Υπηρεσία Help Desk της Πράξης.

 

Ν. 5082/2024 “Ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και άλλες επείγουσες διατάξεις”.

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Α 9/19-1-2024 ο νόμος 5082/2024

“Ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και άλλες επείγουσες διατάξεις”. 

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΜΕΝΟ Φ.Ε.Κ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Φ.Ε.Κ. Αρ. 9 19.01.2024 ΝΟΜΟΣ 5082

Ανοικτό Μητρώο Εκπαιδευτικών: Πρόσκληση για εγγραφή – Μαζί για την Εκπαίδευση

Μαζί για την Εκπαίδευση Ανακοίνωση Ι.Ε.Π. και Πρόσκληση Εγγραφής

Καλούνται εκπαιδευτικοί που υπηρετούν ή έχουν υπηρετήσει σε σχολικές μονάδες της δημόσιας ή ιδιωτικής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να υποβάλουν αίτηση εγγραφής στο Ανοικτό Μητρώο Εκπαιδευτικών, για συμμετοχή αμισθί σε Ομάδες Εργασίας του ΙΕΠ,

που θα συγκροτούνται για την πραγματοποίηση επί μέρους δράσεων του φορέα.

Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων ξεκινά στις 18/01/2024 και ώρα 13:00

και η πρώτη φάση υποβολής αιτήσεων λήγει στις 20/03/2024 και ώρα 13:00.

Φ.Ε.Κ. Κανονισμός λειτουργίας Δ.ΙΕΚ Ειδικής Αγωγής της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 158/13-1-2023 ο Ειδικός Κανονισμός Λειτουργίας Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) Ειδικής Αγωγής

που υπάγονται

στη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης

(ΓΓΕΕΚ και ΔΒΜ) του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ

ΦΕΚ 158 13.01.2023 Ειδικός Κανονισμός Λειτουργίας Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής

Ανακαλύψτε τους πολιτικούς, τους αγωνιστές, τους λογοτέχνες και καλλιτέχνες,

τους στρατιωτικούς και φιλέλληνες που σφράγισαν την ελληνική ιστορία.

Αναζητήστε με ιδιότητα ή όνομα και βρείτε τεκμήρια που συνδέονται με τις ιστορικές προσωπικότητες του ελληνισμού.

 https://www.searchculture.gr/aggregator/persons/search

SearchCulture.gr

Οδηγίες Ε.Ο.Δ.Υ. για τη Μείωση Μετάδοσης Λοιμώξεων του Αναπνευστικού στο Σχολικό Περιβάλλον

04.01.2024

Για να μειωθεί ο κίνδυνος μετάδοσης των λοιμώξεων του αναπνευστικού (λοιμώξεις από τον ιό SARS-CoV-2, γρίπη κ.α.) στο σχολικό περιβάλλον συστήνεται η τήρηση βασικών μέτρων από καθηγητές, μαθητές και λοιπό προσωπικό:

  • Τακτικό πλύσιμο των χεριών: Όταν τα χέρια είναι εμφανώς λερωμένα (σαπούνι και νερό) Πριν και μετά:  Την προετοιμασία ή χορήγηση γεύματος  Το γεύμα  Τη χρήση της τουαλέτας Το πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, θα ακολουθείται από προσεκτικό στέγνωμα με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων. Εναλλακτικά, συστήνεται η εφαρμογή αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος.
  • Καλός αερισμός των εσωτερικών χώρων διδασκαλίας. Συστήνεται να ανοίγονται τα παράθυρα τακτικά για τη βελτίωση του αερισμού.
  • Αποφυγή ανεπαρκώς αεριζόμενωνχώρων με συνωστισμό ατόμων (π.χ. διάδρομοι, σκάλες, χρήση ασανσέρ)
  • Αποφυγή συγκεντρώσεων πολλών ατόμων – τήρηση φυσικών αποστάσεων
  • Αποφυγή αγγίγματος προσώπου, μύτης, ματιών και στόματος και πλύσιμο των χεριών καλά πριν και μετά από αυτό
  • Βήχας ή φτέρνισμα στον αγκώνα ή σε χαρτομάντιλο. Αν χρησιμοποιηθεί χαρτομάντιλο, θα πρέπει να πεταχτεί προσεκτικά μετά από μία μόνο χρήση και να ακολουθήσει πλύσιμο των χεριών.
  • Εάν κάποιος/α μαθητής/τρια παρουσιάζει συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού (πονόλαιμο, βήχα, καταρροή) ή έχει θετικό αποτέλεσμα εργαστηριακού ελέγχου για αναπνευστικό παθογόνο όπως SARS-CoV-2, ιό γρίπης ή RSV, συστήνεται να παραμένει στο σπίτι και να περιορίσει τις επαφές του με άλλα άτομα.
  • Η παραμονή στο σπίτι συστήνεται μέχρι την υποχώρηση ή βελτίωση των συμπτωμάτων και την ολοκλήρωση τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών σκευασμάτων).

 

Πηγή:

Οδηγίες για τη Μείωση Μετάδοσης Λοιμώξεων του Αναπνευστικού στο Σχολικό Περιβάλλον - Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (eody.gov.gr)