English

Πρόσκληση ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτ/νίας σε συνάντηση εργασίας των Ε.Δ.Υ.

(συγκεκριμένα Ε.Ε.Π. Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων)

με θέμα: “Λειτουργία των Ε.Δ.Υ.” και σύνταξη Ε.Π.Ε. για τους άξονες

που αφορούν τις παραπάνω ειδικότητες

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΕΔΑΣΥ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΕΔΥ 12-13.10.21

Η πρώτη κινητικότητα-μετά από δύο χρόνια πανδημίας-του προγράμματος «Art Journeys in Europe» που υλοποιεί το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Μεσολογγίου ως συντονιστικό σχολείο είναι πλέον γεγονός.

Από την Δευτέρα 04/10/2021 μέχρι και την Παρασκευή 08/10/2021 η Ι.Π. Μεσολογγίου ως πόλη μνημείο παγκόσμιας αναγνώρισης για τον αγώνα ελευθερίας & αυτοθυσίας και το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Μεσολογγίου συνάντησαν

την πόλη Zamosc Πολωνίας όπου από το 1992 έχει ανακηρυχθεί Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς από την UNESCO !

Διεθνής Ημέρα Εκπαιδευτικών-5η Οκτωβρίου

Πηγή:

Google for Education

 

 

#ErasmusDays2021-O τοίχος μιλάει…και εμείς ακούμε! |

Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Δυτικής Ελλάδας (sch.gr)

 

Και επίσημα self test και rapid test στο edupass.gov.gr

ΦΕΚ Έναρξης Λειτουργίας edupass.gov.gr

Μια εξαιρετική παρουσίαση από την Ομάδα της e-me του Ψηφιακού Σχολείου για την Εκπαιδευτική Πλατφόρμα

σε εκδήλωση της Π.Δ.Ε. Αττικής (29.09.2021)

Συγχαρητήρια στο Ι.Τ.Υ.Ε. 'Διόφαντος'! Ευχαριστούμε!!

genikes odigies iep 28.09.2021

Σύμφωνα με εγκύκλιο του Ι.Ε.Π., στην αρχή του σχολικού έτους 2021-2022,

σύμφωνα πάντοτε με την κρίση του/της εκπαιδευτικού, προτείνεται να δοθεί έμφαση στα ακόλουθα:

  1. Επιλογή, κατά την έναρξη των μαθημάτων, δραστηριοτήτων που διευκολύνουν τη διάγνωση της μαθησιακής κατάστασης, δηλαδή των γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών/μαθητριών καθώς και της ύπαρξης ενδεχόμενων μαθησιακών κενών.
  2. Αξιοποίηση -κατά την έναρξη του σχολικού έτους- ενός χρονικού διαστήματος, έως 4 εβδομάδων, για την κάλυψη ενδεχόμενων μαθησιακών κενών και τη σύνδεση της μαθησιακής διαδικασίας με τη διδακτέα ύλη του τρέχοντος σχολικού έτους.
  3. Επιλογή, ως επί το πλείστον, δραστηριοτήτων που επικεντρώνουν και ενθαρρύνουν την εμπλοκή και ενεργό συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών στη μαθησιακή διαδικασία.
  4. Ιδιαίτερη μέριμνα, τόσο κατά τη διαγνωστική όσο και κατά την ανακεφαλαιωτική διαδικασία, για τους/τις μαθητές/μαθήτριες που κατά την έναρξη του τρέχοντος σχολικού έτους μεταβαίνουν στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα ή στην τάξη ολοκλήρωσης των εγκύκλιων σπουδών τους, ώστε να προετοιμαστούν για τις διαδικασίες που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν κατά το τρέχον διδακτικό έτος.

iep.edu.gr

Προσλήψεις ΕΕΠ στα ΚΕΔΑΣΥ Δυτ. Ελλάδας- Β΄ Φάση

Ανάληψη υπηρεσίας 01/10/2021 έως 04/10/2021