Posted on November 24, 2025
24/11/2025
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Γράψαμε το επαναληπτικό. Μοιράστηκαν τα β΄ τεύχη Τετραδίου Εργασιών στα παιδιά. Παρακαλείσθε να κολλήσετε ετικέτες με τα στοιχεία των παιδιών.
Για το σπίτι: Δεν έχουμε καθήκοντα.
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 36- 38 Τ.Ε.

Για το σπίτι:
- Ανάγνωση: σελ. 50 Β.Μ.
- Αντ. (1 φορά) και Ορθ.: "Μου αρέσουν τα χάδια... τον καναπέ"/ σελ. 50 Β.Μ.
- Ασκήσεις στο τετράδιο:
1. Συμπληρώνω τις καταλήξεις των ρημάτων με -αι ή–ε:
Εσείς μιλάτ__ Εμείς αγωνιζόμαστ__
Εμείς συζητάμ__ Αυτοί απλώνοντ__
Αυτός ξέχασ__ Εσύ διορθώνεσ__
Αυτό μαθαίνετ__ Αυτή βαριόταν__
Εγώ κοιμάμ__ Εγώ στολίζομ__
Εσύ λυπάσ__ Αυτό χτυπούσ__
2. Κάνω Χρονική Αντικατάσταση στο ρήμα "εμπόδιζαν".
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
IΣΤΟΡΙΑ: Σελ. 38

Την Παρασκευή θα κάνουμε επανάληψη στην ενότητα του Ηρακλή και θα κάνουμε κάποιες ασκήσεις επιλεκτικά από το Τετράδιο Εργασιών. Τη Δευτέρα 1/12 θα γράψουμε επαναληπτικό Ιστορίας στη 2η Ενότητα.
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή εβδομάδα!!!
Posted on November 21, 2025
21/11/2025
ΙΣΤΟΡΙΑ: Σελ. 36

MAΘHMATIKA: Κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις στο τετράδιο.

Επιπλέον, ξεκινήσαμε κάποια διαδραστικά κουίζ Μαθηματικών.

Για το σπίτι:
- Προετοιμασία για το επαναληπτικό της Δευτέρας
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
Τη Δευτέρα 24/11 θα γράψουμε επαναληπτικό Μαθηματικών στη 2η Ενότητα. Τα παιδιά θα πρέπει να γνωρίζουν:
-
- Κάθετους και οριζόντιους πολλαπλασιασμούς (διψήφιο ή τριψήφιο με μονοψήφιο)
- Οριζόντιους πολλαπλασιασμούς με το 10, 100, 1.000
- Οριζόντιες διαιρέσεις βασισμένες στην προπαίδεια
- Μετατροπές στις μονάδες μέτρησης μήκους (πινακάκι με μέτρα, δέκατα, εκατοστά, χιλιοστά)
- Προβλήματα (Θα υπάρχουν προβλήματα, τα οποία λύνονται με μία πράξη)
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλό Σαββατοκύριακο!!!
Posted on November 20, 2025
20/11/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 50- 52 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο παραγωγής γραπτού λόγου (όσα παιδιά δεν το είχαν μαζί το έγραψαν στο τετράδιο Γλώσσας) μια παράγραφο, στην οποία τα παιδιά περιέγραψαν με λίγα λόγια τον γάτο από το μάθημα της Γλώσσας "Γάτος από σπίτι ζητά νέα οικογένεια". Τα παιδιά εργάστηκαν ατομικά και τα τετράδια έχουν διορθωθεί (Επειδή αυτό αποτελεί ατομική εργασία, δε θα ανέβει φωτογραφία. Μπορείτε να ελέγξετε τα τετράδια των παιδιών, τα οποία πρέπει να επιστραφούν στο σχολείο).

Για το σπίτι:
- Ανάγνωση: σελ. 50 Β.Μ.
- Αντ. (1 φορά) και Ορθ.: το κείμενο και οι λέξεις των ασκ. 9 και 10 της σελ. 52 Β.Μ.
- Ασκήσεις στο τετράδιο:
- Βάζω απόστροφο και γράφω το φαινόμενο σε παρένθεση (έκθλιψη/ αφαίρεση/ αποκοπή):
το αμάξι:
του είπα:
σου έλεγε:
μου αρέσει:
το άσπρο:
από τον δρόμο:
με έφερε:
2. Βρίσκω συνώνυμες λέξεις:
πλοίο:
ιερέας:
λεφτά:
γνωρίζω:
δουλεύω:
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
Τη Δευτέρα 24/11 θα γράψουμε επαναληπτικό Μαθηματικών στη 2η Ενότητα. Τα παιδιά θα πρέπει να γνωρίζουν:
-
- Κάθετους και οριζόντιους πολλαπλασιασμούς (διψήφιο ή τριψήφιο με μονοψήφιο)
- Οριζόντιους πολλαπλασιασμούς με το 10, 100, 1.000
- Οριζόντιες διαιρέσεις βασισμένες στην προπαίδεια
- Μετατροπές στις μονάδες μέτρησης μήκους (πινακάκι με μέτρα, δέκατα, εκατοστά, χιλιοστά)
- Προβλήματα (Θα υπάρχουν προβλήματα, τα οποία λύνονται με μία πράξη)
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή συνέχεια!!!
Posted on November 19, 2025
19/11/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τη σελ. 62 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:
- Αντ. (1 φορά) και Ορθ.: τα επίθετα της σελ. 62 Β.Μ. (άγριος, γέρικος, γρήγορος, έξυπνος, ευρύχωρος, ευωδιαστός, ήμερος, κατοικίδιος, μεγάλος, όμορφος, πέτρινος, ωραίος)
- Φυλλάδιο
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 38-39 Β.Μ. και τις σελ. 32, 33, 35 Τ.Ε. Το α΄ τεύχος Τετράδιο Εργασιών Μαθηματικών ολοκληρώθηκε, οπότε το κρατάτε σπίτι. Δεν έχει μοιραστεί ακόμα το β΄ τεύχος.

Για το σπίτι:
- Φυλλάδιο (Επιμένουμε να γράφουν τα παιδιά τι είναι αυτό που βρήκαν δίπλα από το αποτέλεσμα κάθε πράξης στα προβλήματα)
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
- Εξασκούμαι στους οριζόντιους και κάθετους πολλαπλασιασμούς
Το φυλλάδιο που έχει μοιραστεί περιλαμβάνει τις ασκήσεις τόσο της Γλώσσας όσο και των Μαθηματικών. ΦΥΛΛΑΔΙΟ 19.11
Τη Δευτέρα 24/11 θα γράψουμε επαναληπτικό Μαθηματικών στη 2η Ενότητα. Τα παιδιά θα πρέπει να γνωρίζουν:
-
- Κάθετους και οριζόντιους πολλαπλασιασμούς (διψήφιο ή τριψήφιο με μονοψήφιο)
- Οριζόντιους πολλαπλασιασμούς με το 10, 100, 1.000
- Οριζόντιες διαιρέσεις βασισμένες στην προπαίδεια
- Μετατροπές στις μονάδες μέτρησης μήκους (πινακάκι με μέτρα, δέκατα, εκατοστά, χιλιοστά)
- Προβλήματα (Θα υπάρχουν προβλήματα, τα οποία λύνονται με μία πράξη)
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή συνέχεια!!!
Updated on November 18, 2025
18/11/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 34-35 Τ.Ε. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:
- Ανάγνωση : σελ. 46 Β.Μ.
- Φυλλάδιο
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 36-37 Β.Μ.

Για το σπίτι:
- Φυλλάδιο
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
- Εξασκούμαι στους οριζόντιους και κάθετους πολλαπλασιασμούς
Το φυλλάδιο που έχει μοιραστεί περιλαμβάνει τις ασκήσεις τόσο της Γλώσσας όσο και των Μαθηματικών. ΦΥΛΛΑΔΙΟ 18.11
Τη Δευτέρα 24/11 θα γράψουμε επαναληπτικό Μαθηματικών στη 2η Ενότητα. Τα παιδιά θα πρέπει να γνωρίζουν:
-
- Κάθετους και οριζόντιους πολλαπλασιασμούς (διψήφιο ή τριψήφιο με μονοψήφιο)
- Οριζόντιους πολλαπλασιασμούς με το 10, 100, 1.000
- Οριζόντιες διαιρέσεις βασισμένες στην προπαίδεια
- Μετατροπές στις μονάδες μέτρησης μήκους (πινακάκι με μέτρα, δέκατα, εκατοστά, χιλιοστά)
- Προβλήματα (Θα υπάρχουν προβλήματα, τα οποία λύνονται με μία πράξη)
Ακολουθεί φωτογραφία από τις εργασίες των παιδιών στο μάθημα "Σπίτι με κήπον".

Επίσης, σας ενημερώνω ότι πλέον τα μαθήματά μας γίνονται με τη χρήση προτζέκτορα.

ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ:
Αγαπητοί γονείς,
Θα ήθελα να πω πως αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά μας για την αξιέπαινη παρουσία τους στη γιορτή που οργανώθηκε. Οι μαθητές και οι μαθήτριες εργάστηκαν με ιδιαίτερο ζήλο και προσήλωση και οι προσπάθειές τους αποτυπώθηκαν τη χθεσινή ημέρα. Να χαίρεστε τα παιδάκια σας και πάντα να τα καμαρώνετε!
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή συνέχεια!!!
Posted on November 13, 2025
13/11/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 46,47,49 Β.Μ.

Για το σπίτι:
- Ανάγνωση: σελ. 46 Β.Μ.
- Αντ. (1 φορά) και Ορθ.: το κείμενο της άσκ. 12 και τις λέξεις της άσκ. 13/ σελ. 49 Β.Μ.
- Άσκηση: Ζωγραφίζω σε κόλλα Α4 το σπίτι με κήπο του Κ. Καβάφη, ακολουθώντας τις πληροφορίες που δίνονται στο ποίημα.
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
Σήμερα ολοκληρώθηκαν οι πρόβες για τη γιορτή του Πολυτεχνείου. Φροντίζουμε να κάνουμε επανάληψη με τα παιδιά τα λόγια τους, καθώς διαμεσολαβούν αρκετές μέρες μέχρι τη γιορτή. Τη Δευτέρα η γιορτή θα ξεκινήσει στις 9.00, αλλά τα παιδιά της Γ΄ τάξης θα πρέπει να βρίσκονται οπωσδήποτε στον χώρο του σχολείου στις 8.15.
Αναφορικά με την αυριανή εκδρομή, θα πρέπει τα παιδιά να έχουν έρθει στο σχολείο μέχρι τις 8.15, καθώς δεν έχουμε περιθώριο να καθυστερήσουμε (το πούλμαν θα αναχωρήσει νωρίς). Επίσης, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει μικρή καθυστέρηση κατά την επιστροφή μας, αν συναντήσουμε κίνηση. Ωστόσο, επειδή δεν μπορούμε να το προβλέψουμε αυτό, θα πρέπει να βρίσκεστε στο σχολείο στις 13.15 για την παραλαβή των παιδιών (εξαιρούνται τα παιδιά που μένουν ούτως ή άλλως ολοήμερο).
ΡΟΥΧΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ: Τα παιδιά θα πρέπει να φορούν μαύρο πουκάμισο ή μαύρη μπλούζα (ιδανικά χωρίς στάμπες) και τζιν παντελόνι (ιδανικά σκουρόχρωμο).
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή συνέχεια!!!
Posted on November 12, 2025
12/11/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τα επετειακά κείμενα των σελ. 83, 84. Επίσης, μοιράστηκαν τα διορθωμένα επαναληπτικά.
Για το σπίτι: Δεν έχουμε καθήκοντα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 34-35 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:
- Ασκ. 3 και 5/ σελ. 34-35 Τ.Ε. Στην άσκ. 5/ σελ. 35 Τ.Ε. εκτελούμε τη μία κάθετη αφαίρεση. Τις οριζόντιες αφαιρέσεις τις εκτελούμε με τον νου.
- Εξασκούμαι σε όλες τις προπαίδειες και στην εκτέλεση πράξεων με τον νου
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
Έχουμε ξεκινήσει πρόβες για τη γιορτή του Πολυτεχνείου. Λόγω της προετοιμασίας που πρέπει να γίνει, σας ενημερώνω ότι κάποια μαθήματα θα χάνονται, προκειμένου να υλοποιηθούν οι απαιτούμενες πρόβες. Προσπαθούμε να κάνουμε εξάσκηση στα λόγια μας καθημερινά στο σπίτι. Επίσης, έχουν μοιραστεί χαρτιά για εκδρομή.
ΡΟΥΧΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ: Τα παιδιά θα πρέπει να φορούν μαύρο πουκάμισο ή μαύρη μπλούζα (ιδανικά χωρίς στάμπες) και τζιν παντελόνι (ιδανικά σκουρόχρωμο).
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή συνέχεια!!
Posted on November 11, 2025
11/11/2025
Αγαπητοί γονείς,
Σήμερα τα παιδιά ολοκλήρωσαν την παρακολούθηση του προγράμματος του δήμου για την ενδοσχολική βία και τον σχολικό εκφοβισμό. Το πρόγραμμα έλαβε χώρα την 3η και 4η ώρα. Τις δύο τελευταίες ώρες κάναμε πρόβες. Κατά συνέπεια, δεν υλοποιήθηκαν μαθήματα και τα παιδιά δεν έχουν καθήκοντα για το σπίτι. Παρακαλώ να κάνετε επανάληψη με τα παιδιά τα λόγια τους για τη γιορτή.



ΡΟΥΧΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ: Τα παιδιά θα πρέπει να φορούν μαύρο πουκάμισο ή μαύρη μπλούζα (ιδανικά χωρίς στάμπες) και τζιν παντελόνι (ιδανικά σκουρόχρωμο).
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή συνέχεια!!!
Posted on November 10, 2025
10/11/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Γράψαμε το επαναληπτικό.
Για το σπίτι: Δεν έχουμε καθήκοντα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Δεν προχωρήσαμε.
Για το σπίτι:
- Ασκ. 1/ σελ. 32 Τ.Ε. και ασκ. 1 και 2/ σελ. 34 Τ.Ε. Οι αφαιρέσεις της άσκ. 1/ σελ. 34 Τ.Ε. είναι οι εξής:
545-145
793-600
872-170
999-309
655-650
712-513
- Εξασκούμαι σε όλες τις προπαίδειες και στην εκτέλεση πράξεων με τον νου
ΙΣΤΟΡΙΑ: Δεν προχωρήσαμε.
Έχουμε ξεκινήσει πρόβες για τη γιορτή του Πολυτεχνείου. Λόγω της προετοιμασίας που πρέπει να γίνει, σας ενημερώνω ότι κάποια μαθήματα θα χάνονται, προκειμένου να υλοποιηθούν οι απαιτούμενες πρόβες. Προσπαθούμε να κάνουμε εξάσκηση στα λόγια μας καθημερινά στο σπίτι. Επίσης, έχουν μοιραστεί χαρτιά για εκδρομή.
Τέλος, τα παιδιά παρακολούθησαν ένα πρόγραμμα του δήμου για την ενδοσχολική βία. Το πρόγραμμα αυτό θα συνεχιστεί και αύριο.
ΡΟΥΧΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ: Τα παιδιά θα πρέπει να φορούν μαύρο πουκάμισο ή μαύρη μπλούζα (ιδανικά χωρίς στάμπες) και τζιν παντελόνι (ιδανικά σκουρόχρωμο).
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή εβδομάδα!!!
Posted on November 7, 2025
7/11/2025
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 30-31 Τ.Ε.

Για το σπίτι:
-
- Ασκήσεις στο τετράδιο:
- Εκτελώ οριζόντια τους πολλαπλασιασμούς:
54Χ2
39Χ3
900Χ8
500Χ4
20Χ6
2. Εκτελώ κάθετα τους πολλαπλασιασμούς:
104Χ7
88Χ8
123Χ4
516Χ6
49Χ8
73Χ5
-
-
- Εξασκούμαι στους οριζόντιους και κάθετους πολλαπλασιασμούς
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
-
ΙΣΤΟΡΙΑ: Σελ. 33

Υπενθυμίζεται ότι τη Δευτέρα 10/11 θα γράψουμε επαναληπτικό Γλώσσας. Τα παιδιά θα πρέπει να γνωρίζουν τα εξής:
- Χρόνους ρημάτων Ενεργητικής φωνής (Χρονικές Αντικαταστάσεις)
- Καταλήξεις ρημάτων Ενεργητικής και Παθητικής φωνής (-ε ή –αι)
- Ρήμα «έχω» και «είμαι» σε Ενεστώτα και Παρατατικό
- Οριστικό και αόριστο άρθρο
- Πού – που/ πώς – πως
- Κύρια ονόματα
- Οικογένεια λέξεων
Έχουμε ξεκινήσει πρόβες για τη γιορτή του Πολυτεχνείου. Λόγω της προετοιμασίας που πρέπει να γίνει, σας ενημερώνω ότι κάποια μαθήματα θα χάνονται, προκειμένου να υλοποιηθούν οι απαιτούμενες πρόβες. Προσπαθούμε να κάνουμε εξάσκηση στα λόγια μας καθημερινά στο σπίτι. Επίσης, έχουν μοιραστεί χαρτιά για εκδρομή.
ΡΟΥΧΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ: Τα παιδιά θα πρέπει να φορούν μαύρο πουκάμισο ή μαύρη μπλούζα (ιδανικά χωρίς στάμπες) και τζιν παντελόνι (ιδανικά σκουρόχρωμο).
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλό Σαββατοκύριακο!!!
