Posted on March 15, 2022
15.3.2022
Γλώσσα: Β.Μ μάθαμε το δίψηφο γγ - γκ. Γράψαμε λέξεις με γγ και γκ (αγγούρι, άγκυρα, γκαράζ, αγγίζω, αγκαλιά). Κάναμε τις ασκήσεις σελ. 23. Στο μπλε τετράδιο κολλήσαμε 2 εικόνες. Πιγκουίνο για γκ και φεγγάρι για γγ. Γράψαμε μέσα σχετικές λέξεις.
Πιγκουίνος (λέξεις): παράγκα, αγκαλιά, αγκάθι, γκαράζ, αγκινάρα, σπάγκος
Φεγγάρι(λέξεις): αγγούρι, φεγγάρι, σφουγγάρι, αγγίζω, αγγλικά, αγγελία
Εργασίες Γλώσσα: Ανάγνωση Β.Μ σελ. 22
Α + Ο τις λέξεις: άγγελος, σφουγγάρι, αγγούρι, αγκάθι, αγκαλιά, άγκυρα
Μπλε τετράδιο 4 προτάσεις (2 με λέξεις από τον πιγκουίνο και 2 με λέξεις από το φεγγάρι)
Μαθηματικά: Τ.Ε κάναμε σελ. 36 ασκ. 2,3, 4
Εργασίες Μαθηματικά: Τ.Ε σελ. 36 ασκ. 5
Posted on March 14, 2022
14.3.2022
Σήμερα κάνανε κάποιες επαναληπτικές ασκήσεις.
Εργασίες: Τις παρακάτω προτάσεις
Διαβάσανε επίσης και το παρακάτω παραμύθι
https://www.ebooks4greeks.gr/ena-xelidoni-psaxnei-spiti
Updated on March 13, 2022
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Καλησπέρα σας θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι σήμερα το self - test με έδειξε θετική. Από Σάββατο είχα αρχίσει να νιώθω μια αδιαθεσία αλλά βγήκε αρνητικό το self. Θέλησα να κάνω όμως και σήμερα το απόγευμα λόγω του ότι εξακολουθούσα να έχω κάποια συμπτώματα που μου φάνηκαν ύποπτα και σκεφτόμουν να μην έρθω αύριο προληπτικά. Σήμερα όμως όντως έδειξε θετικό. Θα προσπαθήσω να στείλω στο e-mail του σχολείου τα αρνητικά rapid των παιδιών που έχω στο δικό μου e-mail. Αν μπορείτε όμως στείλτε τα και εσείς. Υγεία σε όλους!
Posted on March 11, 2022
11.3.2022
Σήμερα δεν προχωρήσαμε. Παίξαμε παιχνίδια on-line με διάκριση τσ - στ και δουλέψαμε το θέμα δάσος για το Εργαστήριο Δεξιοτήτων. Γράψαμε στον πίνακα τι μας προσφέρει το δάσος (ιδέες των παιδιών). Διαβάσαμε το παραμύθι "Η αρκούδα που αγαπούσε τα δέντρα"
Παραμύθι
Γλώσσα εργασίες: Ανάγνωση και ορθογραφία τα ίδια για Δευτέρα και Τ.Ε ασκ. 1 σελ. 20
Παιχνίδια on-line για διάκριση τσ - στ
https://wordwall.net/resource/1982627
https://wordwall.net/el/resource/2310216
https://wordwall.net/el/resource/1103614
https://wordwall.net/el/resource/1093617
https://wordwall.net/el/resource/1288906
https://wordwall.net/resource/10448677
https://wordwall.net/resource/2038991
https://wordwall.net/resource/1103385
Posted on March 10, 2022
10.3.2022
Γλώσσα: κάναμε στο Τ.Ε (λεπτό) σελ. 20 -21 (εκτός από ασκ. 1)
Εργασίες Γλώσσα: Ανάγνωση το ίδιο
Κόκκινο Α(3)+ Ο την πρόταση από την ασκ. 4 Τ.Ε σελ. 21
Μπλε (άσκηση και 2 προτάσεις)
Μαθηματικά: Κάναμε από Β.Μ κεφάλαιο 31 (Συμπλήρωμα) την 1η άσκηση και λύσαμε τα προβλήματα που είχαμε στον πίνακα
Posted on March 9, 2022
9.3.2022
Γλώσσα: Μπήκαμε στην ενότητα "Το χαμένο κλειδί". Μάθαμε το τσ στο μάθημα ο "παπουτσωμένος χιονόδρακος" σελ. 20 - 21. Προσοχή στο τσ - στ (πάντα τα μπερδεύουν στην αρχή).
Διαβάσαμε το παραμύθι " Ο μαύρος κότσυφας και ο άσπρος γλάρος" (διαφορετικότητα). Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε το παραμύθι. Μπορείτε να το κατεβάσετε και όποιο παιδί θέλει να το ξαναδιαβάσει.
Ο μαύρος κότσυφας και ο άσπρος γλάρος
Εργασίες Γλώσσα: Ανάγνωση σελ. 20
Κόκκινο τετράδιο Α(4) + Ο τις λέξεις τσάντα, κατσαβίδι, τσουρέκι, (ζωγραφίζω κάτι από το παραμύθι που διαβάσαμε)
Μαθηματικά: Τ.Ε κάναμε σελ. 34-35 εκτός από ασκ. 5
Εργασίες Μαθηματικά: Επανάληψη να μετράω ανά 2 μέχρι το 20
Μικρή φωτοτυπία με 4 προβλήματα στο πράσινο τετράδιο.
ΘΥΜΑΜΑΙ: Να φέρω την υπεύθυνη δήλωση για το πρόγραμμα με τα φρούτα και τα λαχανικά.
Posted on March 8, 2022
8.3.2022
Σήμερα κάναμε τα παρακάτω επαναληπτικά φυλλάδια Γλώσσα- Μαθηματικά
Οι_δύο_φίλοι__Επανάληψη_5ης_ενότητας_
Κεφ.30_Αφαίρεση_με_αφαιρετέο_μεγάλο_αριθμό
Διαβάσαμε το παραμύθι " Ο χαρταετός της φιλίας"
Ο-xartaetos-tis-filias actionaid
και φτιάξαμε τους δικούς μας χαρταετούς.
Είδαμε 2 ταινίες μικρού μήκους με χαρταετούς. Διηγηθήκαμε με δικά μας λόγια την ιστορία, συζητήσαμε για τα συναισθήματα όταν κάποιος παίρνει κάτι που είναι δικό μας και τι κάνουμε όταν βρούμε ένα αντικείμενο π.χ πορτοφόλι στο δρόμο.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Δείτε στο e-mail σας τις οδηγίες όσον αφορά τη διαδικασία rapid kai self test για αυτή την εβδομάδα.
Updated on March 3, 2022
3.3.2022
Γλώσσα: Κάναμε Τ.Ε σελ.17 ασκ. 4 (όχι όλη μόνο τις 4 πρώτες προτάσεις), σελ. 18 ασκ. 5 , σελ. 19 ασκ. 9 . Εξηγήσαμε τα επαγγέλματα από την ασκ. 3 ιδιαίτερα το τενόρος που ήταν άγνωστη λέξη για τους περισσότερους (είδαμε ένα μικρό βιντεάκι)
Εργασίες: Φύλλο εργασίας με μαθηματικά πράξεις και ένα κείμενο κατανόησης Γλώσσα.
Θα το αύριο αν χρειαστεί στο blog.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Αύριο ερχόμαστε με παιχνιδιάρικη διάθεση, φοράμε τις αποκριάτικες στολές μας (προσοχή μόνο σε αντικείμενα που μπορεί να δημιουργήσουν ατυχήματα π.χ σπαθί μυτερό κ.λπ). Δεν χρειαζόμαστε χυμούς και πατατάκια κ.λπ . Αν κάποιος μπορέσει φέρνει τυροπιτάκια, λουκανικοπιτάκια κ.λπ.
Χαρτοπόλεμος και αφρός δεν επιτρέπεται.
Σερπαντίνες θα πω ναι με την υπόσχεση πως θα τις πετάξουμε στην τάξη και θα τις μαζέψουμε όλοι μαζί.
Δεν χρειάζεται να φέρουν τα βιβλία και τα τετράδια για τα δικά μας μαθήματα (μόνο το φύλλο εργασίας για να μου το δώσουν). Ας έχουν μαζί τσάντα μήπως χρειαστούν κάτι στην ώρα των άλλων εκπαιδευτικών. Φυσικά δεν θα έχουμε κάτι για το τριήμερο. Να έχει καλό καιρό για να πετάξουμε χαρταετό και να φάμε λαγάνα (Παρεμπιπτόντως δε θυμόταν κανένα παιδί τι είναι...είδαμε στον υπολογιστή φωτογραφία... κάτι θυμήθηκαν...! Παρακαλώ να φάνε πολύ λαγάνα τη Δευτέρα!!!!)
Να φτιάξετε και Κυρά Σαρακοστή!!!
Posted on March 2, 2022
2.3.2022
Γλώσσα: Κάναμε στο Β.Μ σελ. 18 το ποίημα "Οι δυο φίλοι" και στο Τ.Ε την ασκ. 1 σελ. 16
Εργασίες Γλώσσα: Τ.Ε σελ. 16 (ασκ. 2), σελ. 17 (ασκ. 3 για ανάγνωση όχι την 4 ασκηση), σελ. 19 (ασκ. 8)
Τραγούδι "Οι δυο φίλοι"
Μαθηματικά: Κάναμε Β.Μ κεφ. 30 (σελ. 75-75)
Εργασίες Μαθηματικά: Πράσινο τετράδιο σπιτάκια
Ενημέρωση: Την Παρασκευή θα κάνουμε πάλι μια μικρή γιορτή τις τελευταίες ώρες. Μπορούνε να έρθουνε με τις αποκριάτικες στολές τους. Έχουμε από την Πέμπτη αρκετά πατατάκια, γαριδάκια κ.λπ και χυμούς γιατί δεν τα ανοίξαμε όλα. Μπορεί όποιος θέλει να φέρει τυροπιτάκια, λουκανικοπιτάκια, τοστάκια, πίτσα κ.λπ
Posted on March 1, 2022
1.3.2022
Καλό μήνα!
Γλώσσα: Μείναμε στο ίδιο μάθημα. Διαβάσαμε το παρακάτω παραμύθι.
Ο ομορφότερος γίγαντας στην πόλη.
Εργασίες Γλώσσα: Ανάγνωση σελ. 16 (το ίδιο με χτες)
Με αφορμή το παραμύθι (ζωγραφίζω και κάτι που να έχει σχέση με το παραμύθι)
Κόκκινο τετράδιο Α(3) + Ο
Ο ομορφότερος γίγαντας στην πόλη.
Μπλε τετράδιο (2 ασκήσεις και γράφω 2 προτάσεις)
Μαθηματικά : Δουλέψαμε αυτά τα φύλλα εργασίας στην τάξη
Εργασίες Μαθηματικά: Να δουν ξανά αν έχουν κάνει σωστά τις αφαιρέσεις και να κάνουν τα δύο τελευταία σπιτάκια