15.3.2022

Γλώσσα: Β.Μ μάθαμε το δίψηφο γγ - γκ. Γράψαμε λέξεις με γγ και γκ (αγγούρι, άγκυρα, γκαράζ, αγγίζω, αγκαλιά). Κάναμε τις ασκήσεις σελ. 23. Στο μπλε τετράδιο κολλήσαμε 2 εικόνες. Πιγκουίνο για γκ και φεγγάρι για γγ. Γράψαμε μέσα σχετικές λέξεις.

Πιγκουίνος (λέξεις): παράγκα, αγκαλιά, αγκάθι, γκαράζ, αγκινάρα, σπάγκος

Φεγγάρι(λέξεις): αγγούρι, φεγγάρι, σφουγγάρι, αγγίζω, αγγλικά, αγγελία

Εργασίες Γλώσσα: Ανάγνωση Β.Μ σελ. 22

Α + Ο τις λέξεις: άγγελος, σφουγγάρι, αγγούρι, αγκάθι, αγκαλιά, άγκυρα

Μπλε τετράδιο 4 προτάσεις (2 με λέξεις από τον  πιγκουίνο και 2 με λέξεις από το φεγγάρι)

Μαθηματικά: Τ.Ε κάναμε σελ. 36 ασκ. 2,3, 4

Εργασίες Μαθηματικά: Τ.Ε σελ. 36 ασκ. 5

Σχεδια γκ γγ για μπλε-converted

14.3.2022

Σήμερα κάνανε κάποιες επαναληπτικές ασκήσεις.

Εργασίες: Τις παρακάτω προτάσεις

Προτάσεις για ανάγνωση

Διαβάσανε επίσης και το παρακάτω παραμύθι

https://www.ebooks4greeks.gr/ena-xelidoni-psaxnei-spiti

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Καλησπέρα σας θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι σήμερα το self - test με έδειξε θετική. Από  Σάββατο είχα αρχίσει να νιώθω μια αδιαθεσία αλλά βγήκε αρνητικό το self. Θέλησα να κάνω όμως  και σήμερα  το απόγευμα λόγω του ότι εξακολουθούσα να έχω κάποια συμπτώματα που μου φάνηκαν ύποπτα και σκεφτόμουν να μην έρθω αύριο προληπτικά. Σήμερα  όμως όντως έδειξε  θετικό. Θα προσπαθήσω να στείλω στο e-mail του σχολείου τα αρνητικά rapid των παιδιών που έχω στο δικό μου e-mail. Αν μπορείτε όμως στείλτε τα και εσείς. Υγεία σε όλους!

11.3.2022

Σήμερα δεν προχωρήσαμε. Παίξαμε παιχνίδια on-line με διάκριση τσ - στ  και δουλέψαμε το θέμα δάσος για το Εργαστήριο Δεξιοτήτων. Γράψαμε στον πίνακα τι μας προσφέρει το δάσος (ιδέες των παιδιών). Διαβάσαμε το παραμύθι "Η αρκούδα που αγαπούσε τα δέντρα"

Παραμύθι

https://video.link/w/p7Bfd

Γλώσσα εργασίες:  Ανάγνωση και ορθογραφία τα ίδια για Δευτέρα και Τ.Ε ασκ. 1 σελ. 20

Παιχνίδια on-line για διάκριση τσ - στ

https://wordwall.net/resource/1982627

https://wordwall.net/el/resource/2310216

https://wordwall.net/el/resource/1103614

https://wordwall.net/el/resource/1093617

https://wordwall.net/el/resource/1288906

https://wordwall.net/resource/10448677

https://wordwall.net/resource/2038991

https://wordwall.net/resource/1103385

 

 

 

 

10.3.2022

Γλώσσα: κάναμε στο Τ.Ε (λεπτό) σελ. 20 -21 (εκτός από ασκ. 1)

Εργασίες Γλώσσα: Ανάγνωση το ίδιο

Κόκκινο Α(3)+ Ο την πρόταση από την ασκ. 4 Τ.Ε σελ. 21

Μπλε (άσκηση και 2 προτάσεις)

τσουκάλι τσ νεο

λέξεις με τσ

Μαθηματικά: Κάναμε από Β.Μ κεφάλαιο 31 (Συμπλήρωμα) την 1η άσκηση και λύσαμε τα προβλήματα που είχαμε στον πίνακα

 

9.3.2022

Γλώσσα: Μπήκαμε στην ενότητα "Το χαμένο κλειδί". Μάθαμε το τσ  στο μάθημα ο "παπουτσωμένος χιονόδρακος" σελ. 20 - 21. Προσοχή στο τσ - στ (πάντα τα μπερδεύουν στην αρχή).

Διαβάσαμε το παραμύθι " Ο μαύρος κότσυφας και ο άσπρος γλάρος" (διαφορετικότητα). Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε το παραμύθι. Μπορείτε να το κατεβάσετε και όποιο παιδί θέλει να το ξαναδιαβάσει.

Ο μαύρος κότσυφας και ο άσπρος γλάρος

Εργασίες Γλώσσα: Ανάγνωση σελ. 20

Κόκκινο τετράδιο Α(4) + Ο τις λέξεις τσάντα, κατσαβίδι, τσουρέκι,  (ζωγραφίζω κάτι από το παραμύθι που διαβάσαμε)

Μαθηματικά: Τ.Ε κάναμε σελ. 34-35 εκτός από ασκ. 5

Εργασίες Μαθηματικά: Επανάληψη να μετράω ανά 2 μέχρι το 20

Μικρή φωτοτυπία με 4 προβλήματα στο πράσινο τετράδιο.

Προβλήματα

ΘΥΜΑΜΑΙ: Να φέρω την υπεύθυνη δήλωση για το πρόγραμμα με τα φρούτα και τα λαχανικά.

8.3.2022

Σήμερα κάναμε τα παρακάτω επαναληπτικά φυλλάδια Γλώσσα- Μαθηματικά

Οι_δύο_φίλοι__Επανάληψη_5ης_ενότητας_

Κεφ.30_Αφαίρεση_με_αφαιρετέο_μεγάλο_αριθμό

Διαβάσαμε το παραμύθι " Ο χαρταετός της φιλίας"

Ο-xartaetos-tis-filias actionaid

και φτιάξαμε τους δικούς μας χαρταετούς.

Είδαμε 2 ταινίες μικρού μήκους με χαρταετούς. Διηγηθήκαμε με δικά μας λόγια την ιστορία, συζητήσαμε για τα συναισθήματα όταν κάποιος παίρνει κάτι που είναι δικό μας  και τι κάνουμε όταν βρούμε ένα αντικείμενο π.χ πορτοφόλι στο δρόμο.

https://video.link/w/RnTed

https://video.link/w/joTed

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Δείτε στο e-mail σας τις οδηγίες όσον αφορά τη διαδικασία rapid kai self test για αυτή την εβδομάδα.

 

 

 

 

3.3.2022

Γλώσσα: Κάναμε Τ.Ε σελ.17 ασκ. 4 (όχι όλη μόνο τις 4 πρώτες προτάσεις), σελ. 18 ασκ. 5 , σελ. 19 ασκ. 9 . Εξηγήσαμε τα επαγγέλματα από την ασκ. 3 ιδιαίτερα το τενόρος που ήταν άγνωστη λέξη για τους περισσότερους (είδαμε ένα μικρό βιντεάκι)

Εργασίες: Φύλλο εργασίας με μαθηματικά πράξεις και ένα κείμενο κατανόησης Γλώσσα.

Θα το αύριο αν χρειαστεί στο blog.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Αύριο ερχόμαστε με παιχνιδιάρικη διάθεση, φοράμε τις αποκριάτικες στολές μας (προσοχή  μόνο σε αντικείμενα που μπορεί να δημιουργήσουν ατυχήματα π.χ σπαθί μυτερό  κ.λπ). Δεν χρειαζόμαστε χυμούς και πατατάκια κ.λπ . Αν κάποιος μπορέσει φέρνει τυροπιτάκια, λουκανικοπιτάκια κ.λπ.

Χαρτοπόλεμος και αφρός δεν επιτρέπεται.

Σερπαντίνες θα πω ναι με την υπόσχεση πως θα τις πετάξουμε στην  τάξη  και θα τις μαζέψουμε όλοι μαζί.

Δεν χρειάζεται να φέρουν τα βιβλία και τα τετράδια για τα δικά μας μαθήματα (μόνο το φύλλο εργασίας για να μου το δώσουν). Ας έχουν μαζί τσάντα μήπως χρειαστούν κάτι στην ώρα των άλλων εκπαιδευτικών. Φυσικά δεν θα έχουμε κάτι για το τριήμερο. Να έχει καλό καιρό για να πετάξουμε χαρταετό και να φάμε λαγάνα (Παρεμπιπτόντως δε θυμόταν κανένα παιδί τι είναι...είδαμε στον υπολογιστή φωτογραφία... κάτι θυμήθηκαν...! Παρακαλώ να φάνε πολύ λαγάνα τη Δευτέρα!!!!)

Να φτιάξετε και Κυρά Σαρακοστή!!!

https://video.link/w/lbZdd

 

2.3.2022

Γλώσσα: Κάναμε στο Β.Μ σελ. 18 το ποίημα "Οι δυο φίλοι" και  στο Τ.Ε την ασκ. 1 σελ. 16

Εργασίες Γλώσσα:  Τ.Ε σελ. 16 (ασκ. 2), σελ. 17 (ασκ. 3 για ανάγνωση όχι την 4 ασκηση), σελ. 19 (ασκ. 8)

Τραγούδι "Οι δυο φίλοι"

https://video.link/w/urJdd

Μαθηματικά: Κάναμε Β.Μ κεφ. 30 (σελ. 75-75)

Εργασίες Μαθηματικά: Πράσινο τετράδιο σπιτάκια

Σπιτάκια πράσινο

Ενημέρωση: Την Παρασκευή θα κάνουμε πάλι μια μικρή γιορτή  τις τελευταίες ώρες. Μπορούνε να έρθουνε με τις αποκριάτικες στολές τους. Έχουμε από την Πέμπτη αρκετά πατατάκια, γαριδάκια κ.λπ  και χυμούς γιατί δεν τα ανοίξαμε όλα. Μπορεί όποιος θέλει να φέρει τυροπιτάκια, λουκανικοπιτάκια, τοστάκια, πίτσα κ.λπ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3.2022

Καλό μήνα!

Γλώσσα: Μείναμε στο ίδιο μάθημα. Διαβάσαμε το παρακάτω παραμύθι.

Ο ομορφότερος γίγαντας στην πόλη.

https://video.link/w/Zl4dd

Εργασίες Γλώσσα: Ανάγνωση σελ. 16 (το ίδιο με χτες)

Με αφορμή το παραμύθι (ζωγραφίζω και κάτι που να έχει σχέση με το παραμύθι)

Κόκκινο τετράδιο Α(3) + Ο

Ο ομορφότερος γίγαντας στην πόλη. 

Μπλε τετράδιο (2 ασκήσεις και γράφω 2 προτάσεις)

Μαθηματικά : Δουλέψαμε αυτά τα φύλλα εργασίας στην τάξη

αφαιρεσεις

Κενά σπιτάκια για τάξη

Εργασίες Μαθηματικά: Να δουν ξανά αν έχουν κάνει σωστά τις αφαιρέσεις και να κάνουν τα δύο τελευταία σπιτάκια