Αυτοματισμός θεωρείται η διαδικασία κατά την οποία ερέθισμα του πραγματικού κόσμου γίνεται αντιληπτό από αισθητήρα*, * οι αισθητήρες κλίσης, απόστασης, το μικρόφωνο και η κάμερα το πρόγραμμα αφού ενημερωθεί από τον αισθητήρα, επεξεργάζεται τα δεδομένα και δίνει εντολή που μεταβάλει την κατάσταση του ενεργοποιητή**. ** οι κινητήρες, τα leds, τα μεγάφωνα του υπολογιστή.
Μάρτιος 2022 αρχείο
Μαρ 16
Kάμερα – Παράδειγμα αυτοματισμού με κάμερα.
Σε ένα αυτοματισμό θα χρησιμοποιηθεί ως αισθητήρας η κάμερα του laptop ή μια φορητή Web Camera.
Μαρ 14
ΞΕΚΙΝΑΜΕ … ΑΣΦΑΛΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (2021-22)
1η δράση : Μαθαίνω τι είναι το email, στέλνω το 1ο μου email. 2η δράση : Μαθαίνω να χρησιμοποιώ το email. Βρίσκω/διατυπώνω την εξήγηση παροιμιών, αποστέλλω email στους συμμαθητές μου μαζί με μία σχετική εικόνα. Μαθαίνω να διαβάζω τα εισερχόμενα Μαθαίνω να μην απαντάω σε μηνύματα παραπλανητικά. 3η δράση : Μαθαίνω να κάνω ανάρτηση σε …
Μαρ 14
22/05/2022 Περιφερειακός ΑΤΤΙΚΗΣ για τον Πανελλήνιο διαγωνισμό ρομποτικής -WRO Hellas
Περιφερειακός ΑΤΤΙΚΗΣ για τον Πανελλήνιο διαγωνισμό ρομποτικής του WRO Hellas Ο Περιφερειακός Διαγωνισμός θα υλοποιηθεί Σάββατο 21 & Κυριακή 22 Μαΐου 2022 στον χώρο της OTE Academy.
Μαρ 14
Σχεδιάζω με το ποντίκι για την 25η Μαρτίου
Σχεδιάζω με το ποντίκι για την 25η Μαρτίου (scratch) – Ναταλία Δημιούργησα ένα έργο στο scratch όπου τα παιδιά μπορούν να σχεδιάσουν με την πένα για την 25η Μαρτίου. Περιλαμβάνει έναν Τσολιά, μια Αμαλία, ένα τσαρούχι και μια ελληνική σημαία. Εξοικείωση με το ποντίκι για τα παιδιά της Α και Β Δημοτικού.
Μαρ 14
Τρισδιάστατη αναπαράσταση της Μάχης των Θερμοπυλών
Το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού σχεδίασε και παρήγαγε το περιεχόμενο των εφαρμογών που αναπτύχθηκαν για το «Καινοτομικό Κέντρο Ιστορικής Ενημέρωσης Θερμοπυλών» του Δήμου Λαμιέων. Τα εγκαίνια του Κέντρου πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010, στο πλαίσιο των πολιτιστικών εκδηλώσεων «Θερμοπύλεια 2010», παρουσία εκπροσώπων του ΙΜΕ, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και πλήθους κόσμου. Αρχικά, ο επισκέπτης παρακολουθεί την …
Μαρ 12
“Ανοιχτή Κατηγορία” (open) ή “Κανονική Κατηγορία” (regular) στο Διαγωνισμό Ρομποτικής WRO
Σε ένα αγώνα “Κανονικής Κατηγορίας” το ρομπότ των διαγωνιζομένων έχει να αντιμετωπίσει μια πρόκληση. Οι μαθητές πρέπει να σχεδιάσουν, να συναρμολογήσουν και να προγραμματίσουν τα ρομπότ τους ώστε να είναι ικανά να αντιμετωπίσουν συγκεκριμένες προκλήσεις σε ένα πεδίο μέσα και σε ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα τηρώντας δεδομένους κανόνες. Για παράδειγμα το ρομπότ πρέπει όσο το …