Updated on November 12, 2024
Νέο Πρόγραμμα
Ε.Δ. Εργαστήριο Δεξιοτήτων Θ.Α Θεατρική Αγωγή ΤΠΕ Πληροφορική
Ώρες επικοινωνίας : Κάθε Τρίτη 10:00- 11:30
| ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
| Γλώσσα | Γλώσσα | Γλώσσα | Εικαστικά | Γλώσσα |
| Γλώσσα | Γλώσσα | Γλώσσα | Γυμναστική | Γλώσσα |
| Μαθηματικά | Γυμναστική | Μαθηματικά | Αγγλικά | Μαθηματικά |
| Μελέτη | ΤΠΕ | Μουσική | Γλώσσα | Ε.Δ. |
| Αγγλικά | Μαθηματικά | Μελέτη | Μαθηματικά | Γυμναστική |
| Εικαστικά | Ε.Δ. | Θ.Α. | Μελέτη | Ε.Δ. |
Posted on November 11, 2024
Για την Τρίτη 12/11
Γλώσσα: Ξεκινήσαμε με την ανάγνωση του 8ου φυλλαδίου, έπειτα μία δημοσιογράφος μας περιέγραψε ην προηγούμενή μας ιστορία κι έπειτα προχωρήσαμε στην επόμενη από το Β.Μ. "Ρινόκερος και κόκορας". Περιγράψαμε την εικόνα, κάναμε υποθέσεις για την πλοκή της ιστορίας, τη διαβάσαμε , τη συζητήσαμε κι έπειτα -παρέα με τον Πινόκιο διαβάσαμε προτάσεις που άλλοτε ήταν σωστές και άλλες λάθος.
Για το σπίτι: Ανάγνωση τα μπλε σκιασμένα από το Β.Μ.
Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο ρινοκερος και κοκορας 1
Μαθηματικά: Στην τάξη αρχίσαμε την επανάληψή μας από το κεφάλαιο 16 στο Β.Μ. Τα παιδιά δε δυσκολεύτηκαν και σηκώνονταν στον πίνακα για τις ασκησούλες.
Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο προβλήματα κεφ.15
Μελέτη Περιβάλλοντος: Στην τάξη από το Τ.Ε. τα παιδιά φαντάστηκαν και ζωγράφισαν πώς θα μοιάζει η οικογένειά τους στο τέλος του δημοτικού, πώς θα έχουν ψηλώσει τα ίδια και τα αδερφάκια τους και όλες τις αλλαγές που θα επέλθουν.
Δυστυχώς το εβδομαδιαίο πρόγραμμα έπρεπε να αλλάξει κι έτσι το απόγευμα θα σας ανεβάσω το καινούριο πρόγραμμα.
Posted on November 8, 2024
Για τη Δευτέρα 11/11
Γλώσσα: Στην τάξη κάναμε την ανάγνωση κι έπειτα ολοκληρώσαμε το Τ.Ε. Έπειτα ανοίξαμε το κίτρινο και με εικόνες που προβάλλονταν στον πίνακα φτιάχναμε προτάσεις με τη λέξη "είναι".
Για το σπίτι : Ανάγνωση ξανά το φυλλάδιο 8, κάθε φορά από λίγο.
Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο 9_Νυχτώνει__Νν__241108_093607
Μαθηματικά: Στην τάξη δουλέψαμε το κεφάλαιο 15 από το Τ.Ε. κι έπειτα φτιάξαμε δικά μας προβλήματα πρόσθεσης παρέα με τη μαγισσούλα μας και κάναμε τα δια δραστικά παιχνίδια με αθροίσματα και προβλήματα από τον υπολογιστή.
Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο Κεφ_15_Προβλήματα_241108_093714
Μελέτη Περιβάλλοντος: Στην τάξη μιλήσαμε για τον χρόνο και για το πώς τον μετράμε, έπειτα καταγράψαμε στο Β.Μ. τις ημέρες της εβδομάδας.
Φυλλάδιο Ανάγνωσης 8
Λέξεις:
πανί, Νίνα – Νένα, Πάνος, μάνα, ένα, Νανά, Νίκος, νέος, νάνος – νονός, νάνος – νάνι, νονός – νονά, Νάσος, Νέλη, νότα – νονά, νινί, νησί, νάνι – νάνος, νίκη, Νίκη, άνετα, έκανα – έκανε, κανάτα, κανόνι, κανένας, κανένα – κανέλα, πίνακας, πατίνι, νικητής, μελάνι, ένεση – άνεση, Ασημίνα.
Προτάσεις για ανάγνωση:
Να η Νένα με τη νονά. Ελάτε, ελάτε.
Ο Πάνος είναι με τη νονά.
Ο Νίκος είναι νάνος.
Ο νάνος είναι μόνος.
Ο νάνος είναι νέος.
Να η μαμά με τη νονά.
Ο Νάσος είναι νέος.
Ο Πάνος έκανε σαλάτα.
Νανά, να ένα νινί.
Πάνε με το πατίνι.
Καλό Σαββατοκύριακο!!!
Posted on November 8, 2024
Για την Παρασκευή 8/11
Γλώσσα: Στην τάξη προχωρήσαμε στο μάθημα Νυχτώνει από το Β.Μ
Για το σπίτι: Ανάγνωση τα μπλε σκιασμένα και από το Τετράδιο Πρώτης Γραφής το Νν.
Μαθηματικά: Στην τάξη προχωρήσαμε στο κεφάλαιο 15 από το Β,Μ. κι έπειτα φτιάξαμε δικά μας προβλήματα.
Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο κεφαλαιο 16 , επαναληψη ενότητας
Μελέτη Περιβάλλοντος: Ολοκληρώσαμε την παρουσίαση των φωτογραφιών.
Updated on November 6, 2024
Για την Πέμπτη 7-11
Γλώσσα: Στην τάξη αρχίσαμε με την ορθογραφία μας κι έπειτα κάναμε από το Τετράδιο Πρώτης Γραφής το Οο. Στη συνέχεια ξεκινήσαμε την επανάληψή μας με ανάγνωση και διαδραστικά παιχνίδια.
Για το σπίτι: Ανάγνωση το φυλλάδιο 8 (δεν πιέζουμε,όσο μπορούν τα παιδιά κάθε φορά, το δουλεύουμε και στην τάξη)
Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο Γραμματική__Άρθρα_ο_η_το_ (1)_241106_084153 (1)
Μαθηματικά: Στην τάξη σηκώθηκαν όλα τα παιδάκια στον πίνακα κι εξασκηθήκαμε στις οριζόντιες και κάθετες προσθέσεις.
Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο Κεφ14_Γραφή_της_πρόσθεσης_με_χρήση_συμβόλων__2__241106_094037
Μελέτη: Στην τάξη μιλήσαμε για τις αλλαγές που φέρνει ο χρόνος κι έπειτα έδειχνα το κάθε παιδί μωρό στον προτζέκτορα και μαντεύαμε ποιο ήταν. Το διασκεδάσαμε πολύ.! Όσοι δεν έχετε στείλει σας παρακαλώ για την επόμενη φορά να στείλετε. Τέλος στο Β.Μ. ζωγράφισαν τα μέλη της οικογένειάς τους.
Posted on November 5, 2024
Για την Τετάρτη 6/11
Γλώσσα: Στην τάξη κάναμε την ανάγνωση με το ζάρι. Έπειτα γράψαμε λέξεις στον πίνακα και διάβαζε κάθε παιδί από μία. Στη συνέχεια ολοκληρώσαμε από το Τ.Ε, το κεφάλαιο μας και τέλος ξαναθυμηθήκαμε τα άρθρα (ο,η,το) βάζοντάς τα μπροστά από κάθε λεξούλα.
Για το σπίτι: Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο όλοι στον κήπο 2
Αντ+Ορθ (3 φορές) τις λέξεις: όχι, και, καπέλο, πινέλο.
Μαθηματικά: Στην τάξη δουλέψαμε μαζί τη φωτοτυπία με τα αθροίσματα. βαφω με το αθροισμα , κεφ.14
Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο Κεφ14_Γραφή_της_πρόσθεσης_με_χρήση_συμβόλων___241105_070718
Ε.Δ.: Παρουσιάσαμε τη διατροφική πυραμίδα και συζητήσαμε τις κατηγορίες, τις τροφές και τη συχνότητα που πρέπει να τις καταναλώνουμε.
Την τελευταία ώρα ανεβήκαμε στη βιβλιοθήκη, όπυ η υπεύθυνη δασκάλα μας ενημέρωσε για τη λειτουργία της και δανειστήκαμε το πρώτο μας βιβλίο, το οποίο πρέπει να επιστραφεί σε διάστημα τριών εβδομάδων.
Updated on November 4, 2024
Για την Τρίτη 5/11
Γλώσσα: Στην τάξη ξεκινήσαμε με τον δημοσιογράφο που μας περιέγραψε την προηγούμενη ιστορία. Έπειτα προχωρήσαμε στο "Όλοι στον κήπο". Βλέποντας και περιγράφοντας την εικόνα κάναμε υποθέσεις για την πλοκή της ιστορίας. Στη συνέχεια τη διαβάσαμε κιτρινίζοντας τα Οο και κυκλώνοντας τα σημεία στίξης. Διαβάσαμε όλες τις παρεούλες που σχηματίζονται με το ο έπειτα βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από ο. Στο τέλος κάναμε το Ττετράδιο Πρώτης Γραφής.
Για το σπίτι: Ανάγνωση τα μπλε σκιασμένα
Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο Όλοι στον κήπο (2)
Μαθηματικά: Στην τάξη συνεχίσαμε μαζί με τη μαγισσσούλα το κεφάλαιο 14 από το Τ.Ε..
Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο γραφη της πρόσθεσης με χρηση συμβόλων, κεφ.14 (2)
Μελέτη Περιβάλλοντος: Στην τάξη ασχοληθήκαμε με την έννοια του συγγενή και καταγράψαμε λέξεις στο Τ.Ε. που σχετίζονται με την οικογένεια. Είδαμε φωτογραφίες από τα κατοικίδια των παιδιών.
Για το σπίτι: Στειλτε μου στην eme 2 φωτογραφίες των παιδιών , μία τωρινή και μία όταν ήταν μωρά για να μας τις παρουσιάσουν τα παιδιά.
Posted on November 1, 2024
Για τη Δευτέρα 4/11
Γλώσσα: Στην τάξη ολοκληρώσαμε από το Τ.Ε. "Ο κύριος με το καπέλο" .
Για το σπίτι: Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο (μόνο τις 2 πρώτες σελίδες του αρχείου) Ο κυριος με το καπέλο
Μαθηματικά: Στην τάξη γνωρίσαμε τη μάγισσα Προσθετόλ που της αρέσει να τα βάζει όλα μαζί και προχωρήσαμε μαζί της στο 14ο κεφάλαιο από το Β.Μ.
Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο Γραφη της πρόσθεσης με χρηση συμβόλων, κεφ.14
Καλό Σαββατοκύριακο και καλό μήνα!!!
Posted on October 31, 2024
Για την Παρασκευή 1/11
Γλώσσα: Στην τάξη προχωρήσαμε στο Κκ "Ο κύριος με το καπέλο". Με εφόρμηση την εικόνα , κάναμε μία πλήρη περιγραφή χρησιμοποιώντας πολλά επίθετα, φανταστήκαμε τους ήχους που ακούνε τα παιδιά και κάναμε υποθέσεις για την ιστορία που θα διαβάζαμε. Μέσα από την περιγραφή του κυρίου ανακαλύψαμε ότι όλες οι λέξεις είχαν κ και ήταν το καινούριο μας γράμμα. έπειτα είπαμε λέξεις που ξεκινούν από κ και διαβάσαμε την ιστορία μας.
Για το σπίτι: Ανάγνωση τα μπλε σκιασμένα και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο 7_Ο_κύριος_με_το_καπέλο__Κκ__241031_090811
Μαθηματικά: Στην τάξη κάναμε την ανάλυση του αριθμού 4 από τη δραστηριότητα με τις κασετίνες και τα μολύβια.
Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο maths_a_kef.2.13_b
Updated on October 30, 2024
Για την Πέμπτη 31/10
Γλώσσα: Στην τάξη ξεκινήσαμε την ημέρα μας με την ορθογραφία (μας πήρε λίγη ώρα μέχρι να καταλάβουμε πως πρέπει να γίνεται), έπειτα κάναμε ένας -ένας την ανάγνωση του φυλλαδίου κι έπειτα ολοκληρώσαμε το Σσς από το Τετράδιο Πρώτης Γραφής.
Για το σπίτι: Ανάγνωση τη φυλλάδιο 6.
Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο a-lang-s (1)
Μαθηματικά: Δουλέψαμε την ανάλυση του αριθμού 5 με μία δραστηριότητα που τους άρεσε πολύ. Πήραν 2 εκτυπωμένες γυάλες, κόψανε 5 ψαράκια και τα μοιράζανε, έπειτα καταγράφανε στο φύλλο τα ζευγαράκια που σχημάτισαν.
Για το σπίτι: maths_a_kef.2.13_c (τη 2η σελίδα)
Μελέτη Περιβάλλοντος : Συνεχίσαμε την οικογένεια από το Β.Μ. που όσα παιδιά ήθελαν μίλησαν για τα μέλη της οικογένειάς τους και καταλήξαμε ότι και τα κατοικίδια αποτελούν μέλη της.
Υπενθυμίζω πως στο site του σχολείου έχουν αναρτηθεί οι Όμιλοι
Λέξεις και προτάσεις φυλλαδίου:
Λέξεις:
μέσα – μέση, πίσα – πάσα,
Τασία – Τάσος, πόση – πόσο – πόσα, σήμα, σόλα – σέλα – σάλα,
τόση – τόσο – τόσα, πέσε, Τίτος, Σάσα, παπάς, Πίπης,
ανανάς, έπεσα – έπεσε,
εσένα, σήματα, πέσαμε, σάπισε,
ένεση – άνεση, μασέλα,
σημασία, πατάτες,
πελάτες, ποσότητα.
Προτάσεις για ανάγνωση:
Τάσο, πάμε μέσα.
Σάσα, έλα να πάμε μέσα.
Ο Τάσος με τη σαλάτα.
Τάσο, να η σαλάτα.
Έπεσε η Τασία.
Ο Τίτος έχει μασέλα.
Ο ανανάς σάπισε.
Ο Τίτος έπεσε από τη σέλα.
Τάσο, Τασία, ελάτε! Πάμε, μέσα.
Ο αετός πετά.
Άλλος ένας ιππότης.
Ο Τοτός έχει ένα αετό.
Ο Τάσος και η Τασία
