English

Για την Τετάρτη 30/10

Γλώσσα: Στην τάξη κάναμε από το Τ.Ε. "Ο Τάσος το σαλιγκάρι". Έπειτα κάναμε μια δραστηριότητα στον πίνακα που κάθε παιδί τοποθετούσε το κατάλληλο καρτελάκι του Σσς στις εικόνες με τις  λέξεις που προβάλλονταν. Έπειτα στο κίτρινο τετράδιο φτιάξαμε μια σαλάτα για τον Τάσο και την παρουσιάσαμε στην τάξη.

Για το σπίτι: Αντ+Ορθ 3 φορές τις έξεις "σαλάτα, σέλινο, σαλάμι". Ανάγνωση το φυλλάδιο 7 και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο. Τασος το σαλιγκάρι (1)

Μαθηματικά: Στην τάξη ολοκληρώσαμε το 13ο κεφάλαιο από το Τ.Ε.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο  (μόνο την 1η σελίδα) maths_a_kef.2.13_c

Στο Εργαστήριο δεξιοτήτων συνεχίσαμε τη συζήτηση για τις υγιεινές τροφές και την άλλη εβδομάδα θα μπούμε στις δραστηριότητες.

Λέξεις και προτάσεις φυλλαδίου 7

Λέξεις:

έχει (ολικά), μετά, πέτα,
ποτέ – πότε, πάτε,
Έλενα, Τέτα, Λέλα,
ένατο, έλατο,
έμενα – εμένα, - έμενε ,
έλα, ελάτε,
πινέλα,  άνετο, άνετα, αετός.

Προτάσεις για ανάγνωση:

   Τι έχει το παπί;

    Τι έχει;

    Το παπί έχει ένα τόπι.

    Εμένα με λένε Τέτα.

    Η μαμά έχει ένα πανί.

    Έλενα, να ένα έλατο.

    Ελάτε, πάμε πάλι.

    Η Λέλα έχει πινέλα.

    Τιτίνα να το τόπι.

    Το παπί έχει πιπίλα.

Δεν έχουν τίποτα να κάνουν για το 3ημερο.

Να ξεκουραστειτε,  να χαλαρώσετε και να περάσετε υπέροχα!

Η γιορτή αύριο είναι στις 10.

Για την Πέμπτη 24/10

Γλώσσα: Στην τάξη δουλέψαμε από το Τετράδιο πρώτης γραφής το Εε κι έπειτα συνεχίσαμε στο Β.Μ το κεφάλαιο Τάσος το σαλιγκάρι.  Επιμένουμε αρκετά στα σημεία στίξης.

Για το σπίτι: Ανάγνωση τα μπλε σκασμένα και τις ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο Τασος το σαλιγκάρι (τις 2 πρώτες σελίδες του αρχείου)

Μαθηματικά: Στην τάξη κάναμε την πρώτη σελίδα από το Τ.Ε του κεφαλαίου 13. Φτιάξαμε 4 μπαλάκια κόκκινα που ήταν τα μπαλόνια μας και τα χωρίζαμε στα κουτάκια φτιάχνοντας το άθροισμα 4.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο. Κεφ_13_Πρόσθεση_και_ανάλυση_των_αριθμών_μέχρι_το__241023_070149

Μελέτη Περιβάλλοντος:  Παρατηρήσαμε , επεξεργαστήκαμε και συζητήσαμε τις εικόνες της σελίδας 23 για τις υποχρεώσεις και τις κοινές δραστηριότητες της οικογένειας.

Για την Τετάρτη 23/10

Γλώσσα: Στην τάξη κάναμε την ανάγνωση και ολοκληρώσαμε το Τ.Ε. Στο τέλος μιλήσαμε για τα αποδημητικά πουλιά, είδαμε ένα μικρό βίντεο με πληροφορίες για τα χελιδόνια κι έπειτα το συζητήσαμε.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο 4._Ένα_χελιδόνι__Εε_

Μαθηματικά: Στην τάξη προχωρήσαμε στο κεφάλαιο 13 από το Β.Μ. Δεν θέλω να επιμείνετε στην ανάλυση των αριθμών σε καμία περίπτωση. Στις ασκήσεις που τους έβαλα δεν θέλω να επιμείνετε στο "μαθαίνω καλά", απλώς ζητάμε από τα παιδιά να υπολογίσουν τα αθροίσματα από τα πινακάκια προφορικά π.χ. 1+1=2 κ.ο.κ.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο maths_a_kef.2.13_e

 Αρχίσαμε το Εργαστήριο Δεξιοτήτων σήμερα με θέμα την υγιεινή διατροφή. Τα παιδιά είχαν πολύ ωραίες απόψεις και μίλησαν και για τις δικές τους εμπειρίες σε σχέση με τον λόγο που είναι απαραίτητο να τρώμε υγιεινά , ποια φαγητά κατατάσσονται στην κατηγορία των υγιεινών φαγητών και τέλος για την πίεση που νιώθουν κάποιες φορές για να φάνε κάτι που είναι υγιεινό, αλλά δεν τους αρέσει (υποσχέθηκαν ότι θα προσπαθήσουν!)

Δυστυχώς δεν αποκαταστάθηκε η βλάβη του φωτοτυπικού κι έτσι δεν μπόρεσα να μοιράσω και σήμερα το χαρτάκι των καθηκόντων.

Για την Τρίτη 22/10

Γλώσσα: Στην τάξη κάναμε την επανάληψη από το κόκκινο τετράδιο. Έπειτα, συνεχίσαμε στο Β.Μ. το μάθημα "ένα χελιδόνι" και σταθήκαμε αρκετά στο ερωτηματικό και στη λέξη "έχει".

Για το σπίτι: Ανάγνωση τα μπλε σκιασμένα στη σελ. 28 και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο.a-lang-epan1-parea (συνέχισα με αυτό το φυλλάδιο για ολοκλήρωση της επανάληψης που ξεκινήσαμε προσθέτοντας και το έψιλον)

Μαθηματικά: Ολοκληρώσαμε το κεφάλαιο 12 στο Τ.Ε. παίζοντας με τη φάλαινά μας.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο Ανισότητες , διαταξη αριθμών , κεφ.12 (2)

Σήμερα δεν κατάφερα να τους μοιράσω χαρτάκι εξαιτίας της βλάβης του φωτοτυπικού μας.

Για τη Δευτέρα 21/10

Γλώσσα: Στην τάξη κάναμε από το Τετράδιο Πρώτης Γραφής το Ππ σελ. 20-21. Έπειτα έγραψα 6 προτάσεις στον πίνακα και κάθε παιδί με κλήρο διάβαζε από μία, την οποία στη συνέχεια την αντικαθιστούσα με μια καινούρια. Τέλος, φτιάξαμε αρκετές λέξεις με τα καρτελάκια μας.

Για το σπίτι: Ανάγνωση ξανά τα φυλλάδια του τ και π και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο, μόνο την πρώτη σελίδα επαναληψη α,τ,π για ταξη

Μαθηματικά: Προχωρήσαμε στο 12ο κεφάλαιο από το Β.Μ. κι έπειτα παίξαμε το παιχνίδι με τη φάλαινα που πάντα ανοίγει το στόμα και τρώει τα πολλά.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο  χρηση συμβόλου ανισότητας, κεφ.12 (1)

Παιχνίδια της ημέρας: https://wordwall.net/el/resource/3453505/%CF%83%CF%8D%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CF%8E%CE%BD-%CF%89%CF%82-%CF%84%CE%BF-10-%CE%B9%CF%86%CE%B9%CE%B3%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B7

http://users.sch.gr/sjolltak/moodledata/ataksi/i_parea_a/story_html5.html

Θα ήθελα να σας παρακαλέσω, όταν έχετε τη δυνατότητα, να εγγραφείτε στην eme και να με ενημερώσετε , αν τα παιχνίδια που ανεβάζω με copy paste σας ανοίγουν. 

Καλό Σαββατοκύριακο!!!

Για την Παρασκευή 18/10

Γλώσσα: Στην τάξη κάναμε την ανάγνωση του φυλλαδίου και προχωρήσαμε στο τετράδιο εργασιών ολοκληρώνοντας το κεφάλαιο "πεπόνι, πεπόνι". Όπως θα διαπιστώσατε και στο φυλλάδιο κάποιες λέξεις διαφοροποιούνταν με τον τόνο οπότε ζητάμε από τα παιδιά στη μελέτη να παρατηρούν τους τόνους, το ίδιο κάνουμε και στην τάξη.

Για το σπίτι: Ανάγνωση τα μπλε σκιασμένα στις σελίδες 27-27 του Β.Μ. και τις ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο 3_Πεπόνι_πεπόνι___Ππ__241017_092109

Μαθηματικά: Ολοκληρώσαμε το 11ο κεφάλαιο από το Τ.Ε.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο. Κεφ11_oι_αριθμοί_από_το_6_μέχρι_το_10__Ι___3__241017_092323 (1)

Από σήμερα και κάθε Πέμπτη φιλοξενούμε στην τάξη μας 4 φοιτήτριες του Παιδαγωγικού τμήματος, οι οποίες παρακολουθούν το μάθημά μας. Τα παιδιά τις υποδέχτηκαν με χαρά και δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα σε σχέση με τη συγκέντρωση και την ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος. 

Παιχνίδια της ημέρας : https://users.sch.gr/pkotsis/4p/a-taxi/glossa/games/grammatakia-parea-p%20(CD)/index.html

http://users.sch.gr/sjolltak/moodledata/ataksi/mathimatika/bob_1_10_paixnidi/story_html5.html

Για την Πέμπτη 17/10

Γλώσσα: Στην τάξη προχωρήσαμε στο Ππ  "πεπόνι, πεπόνι" και ασχοληθήκαμε με το θαυμαστικό. Από εδώ και στο εξής στην ανάγνωση επισημαίνουμε στα παιδιά τα σημεία στίξης για να αρχίσουν να χρωματίζουν τη φωνούλα τους.

Για το σπίτι: Ανάγνωση το 5ο φυλλάδιο και τις ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο(μόνο τις 2 πρώτες σελίδες του αρχείου) πεπονι πεπονι (2)

Μαθηματικά: Στην τάξη προχωρήσαμε στο 11ο κεφάλαιο από το Β.Μ., δουλέψαμε επίσης  τον προηγούμενο κι επόμενο αριθμό μέσω ομάδων που σηκώνονταν μπροστά, κάθε παιδί είχε έναν αριθμό κι έπρεπε να φτιάξουν μια 3αδα με τον προηγούμενο κι επόμενο αριθμό.

Για το σπίτι : Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο 5bb196fa123100373acd58d9105b0bf6_241016_102845, δουλεύουμε προφορικά το μέτρημα ανά 2.

 

Λέξεις και προτάσεις φυλλαδίου

πάτα, τάπα, πατάτα, πίπα,

παπί, το ποτό – τα ποτά,

η πάνα, ποτέ, πότε,

παλάτι, το τόπι,

Πέπη, Πόπη,

πετά, πέτα, πένα,

παπά, πονάμε, τίποτα,

απάτη, πέταλο, πέταλα.

Η Πέπη πετά.

Πέτα το τόπι.

Πέπη πέτα το τόπι.

Πάτα το πανί,

Άρη, να ένα πεπόνι.

Πόπη, να η πατάτα.

Το παιχνίδι της ημέρας: https://users.sch.gr/sjolltak/moodledata/ataksi/i_parea_a/story_html5.html

Για τη Δευτέρα 14/10

Γλώσσα: Στην τάξη προχωρήσαμε στο Β.Μ στην "Τιτίνα, η κότα". Ασχοληθήκαμε με το Ττ βρίσκοντας λέξεις που ξεκινούν από Τ, διαβάσαμε τους συνδυασμούς με όλα τα φωνήεντα που ξέρουμε ως τώρα, αναγνωρίσαμε και κιτρινίσαμε στο κείμενο τη συλλαβή τι. Κάναμε μία εισαγωγή στο η σαν λεξούλα που βάζουμε μπροστά από τα θηλυκά ουσιαστικά, όπως επίσης και στην τελεία και στα κεφαλαία γράμματα (σε ποιες περιπτώσεις οι λεξούλες ξεκινάνε με κεφαλαίο).

Για το σπίτι: Ανάγνωση τα μπλε σκιασμένα "Τιτίνα η κότα" και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο τιτινα η κοτα 1 (1)

Μαθηματικά: Στην τάξη προχωρήσαμε στο κεφ. 10 από το Β.Μ.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο Κεφ10_oι_αριθμοί_από_το_6_μέχρι_το_10__Ι___4__241011_095328 (1)και αντιγραφή τους αριθμούς από το 1-7  π.χ. σε κάθε σειρά 11111111111 έπειτα 222222  κ.ο.κ. Έχει παρατηρηθεί ότι κάποιους αριθμούς τους γράφουν καθρεπτικά ακόμα.

Καλό Σαββατοκύριακο!

Για την Τετάρτη 9/10

Γλώσσα: Στην τάξη μπήκαμε στην καινούρια ενότητα στο Β.Μ. και δουλέψαμε το Αα μέσα από το κείμενο, παιχνίδια και δραστηριότητες.

Για το σπίτι: Ανάγνωση τα μπλε σκιασμένα στη σελίδα 22 του Β.Μ. και τι ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο. αντίο θάλασσα 1

Μαθηματικά: Ολοκληρώσαμε το κεφάλαιο 9 από το Β.Μ. μαζί με δραστηριότητες σύγκρισης μεγεθών που κάναμε στην τάξη.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο Κεφ9_Σύγκριση_μεγεθών_-_Ορολογία_241008_094133